ReklamaB1 - automechanika Mirek

Części i regeneracja

Części i regeneracja

miesiąc temu  17.10.2017, ~ Bartłomiej Ryś   

Rekordowy rok Moto-Profil i nowe projekty w PROFIAUTO [RELACJA]
Strona 1 z 3

Wysoki wzrost przychodów firmy Moto-Profil, aktywność jej partnerów handlowych na lokalnych rynkach i poza granicami kraju, cyfrowa przyszłość marki ProfiAuto oraz poszerzające się grono jej wyjątkowych ambasadorów – to główne wątki poruszane w trakcie minionej Konferencji Partnerów Handlowych firmy Moto-Profil. 

Podczas piątej konferencji ProfiAuto zrzeszeni w sieci specjaliści branży motoryzacyjnej spotkali się Vienna House Andel’s stylowym hotelu zlokalizowanym na terenie dawnego zakładu tkackiego. W industrialnej przestrzeni Łodzi właściciele ponad 120 największych hurtowni i sklepów motoryzacyjnych z Polski, Czech i Słowacji, podejmowali tematy związane z rozwojem sieci i kolejnymi milowymi krokami marki w kierunku nowoczesnych rozwiązań

Konferencję ProfiAuto rozpoczął Sławomir Błaszczyk – właściciel i prezes firmy M-Mot, przewodniczący powołanej w roku ubiegłym Rady Programowej ProfiAuto. W swoim przemówieniu podsumował 12-miesieczną działalność Rady Programowej, podkreślając, że ogromne zmiany i rozbudowane projekty, które Moto-Profil powołuje do życia, tworzone są z myślą o rozwoju każdego z partnerów i będą ewoluować wyłącznie przy ich wsparciu i przy ścisłej z nimi współpracy. Jako przewodniczący zaprosił wszystkich partnerów ProfiAuto do kontaktu z Radą, zgłaszania swoich pomysłów, konstruktywnych dyskusji na temat wdrażanych projektów, wymiany doświadczeń, ale także do udziału w szkoleniach, które sieć im dedykuje. 

To, że rok 2017 był dla ProfiAuto rokiem wielkich wydarzeń, ważnych decyzji i istotnych zmian zobrazował podczas swojego wystąpienia Michał Tochowicz. Dyrektor ds. rozwoju i strategii marki przedstawił zgromadzonym gościom zrealizowane w 2017 roku kluczowe projekty marketingowe, PR-owe i promocyjne przedstawiając jednocześnie imponujące liczby. Na przestrzeni roku ponad 1100 warsztatów samochodowych w Polsce, i ponad 100 w Czechach  i Słowacji przyjęło pomarańczowe barwy marki czyniąc ją jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sieci warsztatów samochodowych w Polsce. II seria programu „Projekt Warsztat” według telewizyjnych statystyk była drugim najchętniej oglądanym programem na antenie TVN Turbo, a dzięki 117 zrealizowanym akcjom PitStop specjaliści ProfiAuto zdiagnozowali blisko 10 000 samochodów, nawiązując kontakt z ich właścicielami.  Podczas spotkania obecni byli także goście specjalni, którzy w mijającym roku podjęli strategiczną współpracę z firmą Moto-Profil: przedstawiciele firmy Neptis (właściciele najbardziej znanej aplikacji dla kierowców – Yanosik), Adam Klimek, prowadzący program „Samochód Marzeń – Kup i Zrób”,  który od 2017 poszerzył grono doradców ProfiAuto i w swoim programie występuje w pomarańczowych barwach marki, a także Maciej Wisławski – kultowa postać polskiego motorsportu, kierowca i pilot rajdowy, zaangażowany w szkolenia wewnątrz sieci ProfiAuto Serwis, który wraz z zespołem specjalistów przeszkolił na torze Jastrząb ponad 500 właścicieli ProfiAuto Serwisów. Wspomniany cykl szkoleń będzie w 2018 roku przy wsparciu Wisławskiego kontynuowany oraz rozbudowywany o kolejne treści.

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony