Producenci oświetlenia nie ustają w rozwoju technologicznym retrofitów LED, modyfikują i dopasowują ofertę, by sprostać potrzebom kierowców i osiągnąć jak najlepszą sprawność produktów. Z Niemiec spłynęły dobre informacje – produkt OSRAM jako pierwszy tego typu został dopuszczony do użytku na drogach publicznych.
Retrofity marki OSRAM zostały przetestowane i zyskały aprobatę niemieckiego KBA (Kraftfahrt Bundesamt – Federalny Urząd ds. Ruchu Drogowego), dzięki czemu można je legalnie montować w niektórych modelach samochodów, wyposażonych fabrycznie w żarówki H7 (Alfa Romeo Giulietta, Audi A3 i A4, BMW serii 2 Active Tourer, Ford Mondeo, Opel Astra, Peugeot 308, Skoda Octavia oraz Volkswageny: Polo i Passat).
Ten certyfikat to najlepszy dowód na wysoką jakość naszych produktów i miejmy nadzieję pierwszy krok w kierunku ogólnoeuropejskiej legalizacji. Nasza firma aktywnie uczestniczy w konsultacjach i edukuje kierowców, przybliżając zalety zamienników LED w porównaniu do tradycyjnych źródeł – wyjaśnia Magdalena Bogusz, Marketing Manager EE & MEA w OSRAM.
Technologia LED ma bardzo dużo zalet oraz większe możliwości niż tradycyjne oświetlenie żarowe. Podstawowymi parametrami, w których źródła LED mają przewagę jest zdecydowanie dłuższa trwałość oraz wyższa efektywność energetyczna. Nie bez znaczenia jest także możliwość uzyskania dowolnej temperatury barwowej, w tym wysokiej, dającej charakterystyczne chłodnobiałe światło, które zwiększa kontrast i ułatwia zauważenie przeszkód czy znaków drogowych oraz nadaje samochodom nowoczesny wygląd. To dlatego produkty tego typu cieszą się coraz większym zainteresowaniem kierowców.
Komentarze (0)