W pojazdach z silnikami 1.6 i 2.0 TDI (bez czujnika poziomu wody przy obudowie filtra) z koncernu Volkswagen przy wymianie filtra paliwa mogą pojawić się wątpliwości, ponieważ w przypadku tych silników producent montuje zarówno długie, jak i krótkie elementy filtracyjne – obudowa filtra jest jednak identyczna.
W przypadku zastosowania wkładu filtra paliwa MAHLE KX 386 Eco, może on się znacznie różnić od poprzedniego pod względem wysokości konstrukcyjnej. Nie ma to jednak żadnego wpływu i pod żadnym względem nie pogarsza działania filtra.
WAŻNE! Przed zamontowaniem nowego wkładu filtra należy spuścić paliwo, które pozostało w obudowie filtra, i odpowiednio je zutylizować. W ten sposób do minimum ogranicza się bezpośrednie zanieczyszczenie nowego filtra zabrudzonym paliwem. Ponadto uprzednio należy zawsze zwilżać nowe uszczelki gumowe czystym paliwem, aby uniknąć ich uszkodzenia podczas montażu. Pozostałe ważne zasady montażu są dostępne do pobrania na naszej stronie internetowej.
Komentarze (0)