Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  26.10.2010, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Nowoczesna technologia
Około160 receptur z użyciem ponad 20 różnych surowców używa się przy produkcji okładzin hamulcowych marki Textar. Stosuje się je w zależności od typu pojazdu, układu hamulcowego, mocy silnika, obciążeń i charakterystyki hamowania. Specyfikacja wymagań firmy TMD Friction zdecydowanie przewyższa zalecenia przepisu ECE R 90 zawartego w dyrektywie UE dotyczącej dopuszczenia okładzin hamulcowych do sprzedaży na rynku części zamiennych. To pokazuje, że technologia Textar jest wysokiej jakości i nieustannie dąży do perfekcji. Wyróżnia to tę markę spośród konkurencji i powoduje, że dla hurtowni części, warsztatów samochodowych i sklepów motoryzacyjnych handel częściami Textar to nie tylko bardzo dobry interes pod kątem finansowym, ale przede wszystkim zadowolenie klientów.

Jakość oryginału dla każdego kierowcy
Asortyment marki Textar dla pojazdów osobowych obejmuje ponad 1000 zastosowań okładzin hamulcowych. Textar dostarcza dużo więcej okładzin hamulcowych do produkcji pojazdów niż jakakolwiek inna marka w Europie, a ponadto gwarantuje jakość oryginalnego wyposażenia.
Ponad 320 typów szczęk hamulcowych jest testowanych zgodnie z wymogami oryginalnego wyposażenia, a nawet przewyższających zalecenia ECE R 90. Szczęki hamulcowe Textar są idealnym uzupełnieniem kompletnego asortymentu bębnów hamulcowych i zapewniają bezpieczeństwo 100 proc. europejskich pojazdów.
Z kolei ponad 950 typów tarcz hamulcowych produkuje się przy zachowaniu wymogów pierwszego montażu. Tarcze hamulcowe Textar są doskonale dostosowane do wydajności i zużywalności okładzin hamulcowych tej samej marki.

Także i ponad 120 typów bębnów hamulcowych jest odlewanych i wykańczanych zgodnie z wymogami oryginalnego wyposażenia. Bębny hamulcowe Textar charakteryzują się najwyższą odpornością na wysoką temperaturę i optymalną zużywalnością.
Dzięki pełnemu asortymentowi akcesoriów, płynów hamulcowych, smarów Cera Tec i środków czyszczących do hamulców, firma Textar oferuje doskonałe rozwiązania dla systemów hamulcowych.

Co roku wiele nowości
Textar nieustannie poszerza gamę swoich produktów, dzięki czemu wiedzie prym w sprzedaży części ciernych do najnowszych modeli pojazdów. Co roku, marka Textar wprowadza ponad 120 nowych okładzin hamulców tarczowych, 100 nowych tarcz hamulcowych, 10 nowych bębnów hamulcowych, 25 nowych okładzin hamulców bębnowych do samochodów osobowych i odpowiednią liczbę akcesoriów, co pokrywa zapotrzebowanie rynku w 98 proc.
- Starając się sprostać oczekiwaniom klientów, Textar regularnie uaktualnia i rozszerza swoją ofertę – informują przedstawiciele firmy. - W ciągu 12 miesięcy wprowadzamy na rynek wtórny produkt z pierwszego montażu do nowych typów pojazdów. Aby nadążyć za potrzebami rynku, o każdym nowym produkcie informujemy naszych klientów. Z kolei o dostępności towaru informuje system TecDoc, a strona Textar oferuje całodobowe wsparcie techniczne, wiadomości na temat najnowszych produktów oraz wiele innych cennych informacji. Istnieje też możliwość uczestnictwa w naszych szkoleniach technicznych, w czasie których specjaliści chętnie podzielą się swoją wiedzą na temat produktów marki Textar.

Tarcze hamulcowe Pro
Rozwój okładzin hamulcowych Textar skutecznie wpływa na rozwój części mających bezpośredni kontakt z materiałem ciernym klocków hamulcowych, czyli tarcz hamulcowych. TMD Friction posiada w swojej ofercie m.in. tarcze hamulcowe PRO, oferujące wiele korzyści.

[img_full]7664|8976[/img_full]


Tarcze te mają powłokę chroniącą je przed korozją w 100 proc. Ulepszona estetyka i optyka tarcz wpływa na ich wygląd, np. przy używaniu felg aluminiowych. Optymalnie dobrane materiały, z których wykonane są tarcze zapewniają maksymalny komfort hamowania.
Tarcze hamulcowe PRO to tarcze z wysoką zawartością węgla, tzw. tarcze hamulcowe HC (high carbon). Dzięki temu mają one większą wytrzymałość, wibracje podczas hamowania są zminimalizowane dzięki redukcji zniekształcenia, następuje równomierna dystrybucja ciepła wynikająca z lepszej przewodności cieplnej i zwiększona odporność na temperaturę.
Z kolei dla mechaników ważne jest to, że tarcze są przygotowane do natychmiastowego montażu - nie jest konieczne usuwanie oleju ochronnego.

Wsparcie dla warsztatów
Dostęp do fachowej wiedzy przez mechaników pracujących na co dzień w warsztatach samochodowych ma niebagatelne znaczenie. Aby prawidłowo wykonywać określone naprawy, trzeba mieć nie tylko spore doświadczenie, ale także regularnie poszerzać swoją wiedzę. TMD Friction wspiera warsztaty informacjami technicznymi, aby mechanicy mogli w razie jakichkolwiek wątpliwości zawsze mieć “pod ręką” odpowiedni poradnik.

image_gallery

Firma oferuje wiele pomocnych materiałów edukacyjnych, m.in. broszurę “Wszystko pod ręką - Wskazówki dotyczące montażu oraz lista kontrolna naprawy układu hamulcowego”. Zawiera ona praktyczne porady krok po kroku, jak montować hamulce zgodnie z zaleceniami producenta, aby uniknąć reklamacji.
Dodatkowo, do dyspozycji jest 60-stronicowy bloczek z listą kontrolną hamulców. Jest to “ściąga” z listą czynności (26 punktów), które należy wykonać podczas naprawy hamulców. Dzięki temu nic nie umknie uwadze mechanika i wszystko zostanie rzetelnie sprawdzone. Z drugiej jednak strony, taką listę można wykorzystać również jako argument dla klienta warsztatu, aby pokazać mu, ile i jakie czynności musiał wykonać mechanik, sprawdzając hamulce.
Firma dostarcza warsztatom także dwa rodzaje zawieszek. Pierwsze służą do zawieszania na lusterkach po naprawie hamulców. Znajdują się na ich m.in. wskazówki jak należy postępować po naprawie hamulców, termin kolejnego przeglądu samochodu, termin następnej kontroli spalin oraz inne uwagi odnośnie naprawianego pojazdu.
Drugi rodzaj zawieszek przeznaczony jest do umieszczenia w obrębie silnika, a informuje kierowcę o terminie kolejnej wymiany płynu hamulcowego.

 

 

 

 

 



Każde opakowanie marki Textar to:
■ do 300 000 kilometrów testowych;
■ szczegółowe testy czynników wpływających na komfort jazdy (odgłosy i tarcie);
■ do 1000 godzin testów na stanowiskach badawczych;
■ komputerowa analiza właściwości hamowania i zużycia;
■ surowe testy dopuszczające w warunkach rzeczywistych na drodze.

GALERIA ZDJĘĆ

Rozwiązania dla systemów hamulcowych
Rozwiązania dla systemów hamulcowych
Rozwiązania dla systemów hamulcowych

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony