Części i regeneracja

Części i regeneracja

miesiąc temu  10.08.2018, ~ Administrator   

Schaeffler Automotive Aftermarket wprowadza nowy wzór opakowań swoich produktów

Przejrzysta szata graficzna, wysokiej jakości zdjęcia produktów i przemyślane rozmieszczenie marek – to cechy nowych opakowań, w których Schaeffler Automotive Aftermarket dostarcza na cały świat swoje części zamienne i zestawy naprawcze.

Nowy układ graficzny to połączenie nowoczesności i sprawdzonych rozwiązań. Aby podkreślić wysoką jakość dostarczanych produktów, na opakowaniach umieszczone są wysokiej jakości realistyczne zdjęcia produktów lub zestawów naprawczych. Nowością jest pojawienie się na pudełkach marki parasolowej – Schaeffler, która została wyeksponowana i usytuowana nad zdjęciami produktów.

Na każdym opakowaniu znajduje się pasek, ułatwiający dystrybutorom oraz mechanikom szybką identyfikację danej marki produktowej. Żółty pasek oznacza markę LuK, zielony - markę INA, natomiast czerwony – FAG. Ponadto, nazwę produktu opisano w dziesięciu językach.

„Wysoka jakość w każdym szczególe – od sprzęgła po wszystkie niezbędne śrubki znajdujące się w wielu naszych zestawach. Dokładnie ten wysoki standard jakości wyraża nasz nowy wzór opakowań”- podkreśla Rouven Daniel, Dyrektor marketingu i komunikacji w Schaeffler Automotive Aftermatket. „Ponadto, od 1 stycznia 2018 poprzez utworzenie nowej samodzielnej dywizji, nasza organizacja Automotive Aftermarket zbliżyła się do Grupy Schaeffler. Teraz nasza marka parasolowa – Schaeffler, będzie wzmacniana poprzez zestawienie jej z dobrze znanymi markami produktowymi. Jednocześnie dokładamy wszelkich starań, aby nasze marki produktowe oraz kojarzone z nimi cechy były nadal rozpoznawalne wśród mechaników i dystrybutorów”.

Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju „Odpowiedzialność za jutro”, Schaeffler stawia na właściwy dobór materiałów i produkcję nowych opakowań dbając o wysokie standardy ochrony środowiska. Dzięki temu wszystkie nowe opakowania są łatwe do utylizacji i recyklingu.

Tagi: Schaeffler,

Poleć innym

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 1

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 1
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony