Wraz z wprowadzonym na rynek Schaeffler OneCode dział motoryzacyjny dostawcy części samochodowych i przemysłowych firmy Schaeffler opracował rozwiązanie serwisowe, które pomaga warsztatom w naprawie pojazdów w całej Europie. W przyszłości wszystkie informacje o zestawach naprawczych dostępne będą cyfrowo za pomocą jednego skanowania na smartfonie lub tablecie.
Nowy Schaeffler OneCode jest kodem QR znajdującym się na zewnątrz opakowań produktów Schaeffler. Kod składa się z kombinacji numeru artykułu z unikalnym numerem seryjnym właściwego produktu LuK, INA, FAG. Dzięki temu każdy produkt można jednoznacznie zidentyfikować.
- Dzięki Schaeffler OneCode rozszerzamy naszą ofertę cyfrowych produktów i usług. Warsztaty otrzymują cenne, dodatkowe informacje oraz usługi za pomocą jednego skanowania - mówi Dr Robert Felger, dyrektor ds. zarządzania produktem oraz badań i rozwoju w Schaeffler Automotive Aftermarket.
Obsługa ,,Schaeffler OneCode” jest prosta: skanowanie przy użyciu czytnika kodów QR, np. za pomocą smartfona, przenosi użytkownika do strony produktu w katalogu online lub w aplikacji REPXPERT. Tutaj można znaleźć wszystkie informacje o produkcie a także rozwiązania naprawcze dla ponad 40.000 artykułów. Instrukcje instalacji krok po kroku i instrukcje naprawy są dostępne cyfrowo, bez długiego wyszukiwania i przewijania.
Weryfikacja autentyczności produktu i cyfrowe punkty bonusowe.
Schaeffler OneCode umożliwia również sprawdzenie autentyczności produktu. Zapewni to dodatkowe bezpieczeństwo dystrybutorom i warsztatom, nie pozostawiając miejsca na podróbki. Dla użytkowników
Brak smartfona! Żaden problem!
Schaeffler OneCode również może być używany bez urządzeń odczytujących kod QR. Istnieje możliwość ręcznego wprowadzenie danych w aplikacji REPXPERT lub na stronie https://aftermarket.schaeffler.pl/pl/onecode np. w sytuacji gdy kod QR jest nieczytelny lub uszkodzony.
Komentarze (0)