Pierwszym na rynku samochodem seryjnie wyposażonym w zawieszenie pneumatyczne BILSTEIN był Mercedes W220. Do dziś marka ta konsekwentnie wprowadza to rozwiązanie do kolejnych modeli - od Klasy C, poprzez GLC i GLE po S.
Na zamianę klasycznych amortyzatorów na miechy powietrzne BILSTEIN decydują się także inni producenci. Dziś takie modele oferuje BMW, Jaguar i Land Rover oraz grupa VW w Audi, Bentleyu, Porsche i Volkswagenie.
- Chociaż są to modele z wyższej półki, ale głównie za sprawą importu używanych, coraz częściej pojawiają się na polskich drogach. Ich serwisowanie może stanowić intratną pozycję w ofercie warsztatu samochodowego, jednak wielu mechaników boi się podejmowania tej usługi. Zupełnie niepotrzebnie, bowiem wystarczy przestrzegać paru stałych zasad, pozostałe czynności są podobne, jak przy zwykłych amortyzatorach. Przekonują się o tym uczestnicy naszych szkoleń, które w formie teorii i praktyki prowadzimy w całej Polsce - mówi Andrzej Wojciech Buczek, doradca techniczny w IHR Warszawa, przedstawicielstwie producenta amortyzatorów BILSTEIN w Polsce.
Oto jeden z dostępnych 39 filmów poradnikowych. Wszystkie dostępne są bezpłatnie na kanale BILSTEIN technical na YouTube. I co ważne, każdy z polskim lektorem.
Komentarze (0)