Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Skraplacze z technologią dochładzania coraz bardziej wydajne

Mieszanka czynnika R134a i oleju PAG46 (ND8) z widocznymi cząstki gumy

Strona 2 z 2

Kompaktowe skraplacze są przyszłością
W 2012 roku Denso opracowało mniejszy i bardziej wydajny skraplacz, który pomaga zwiększyć oszczędność paliwa, jednocześnie zapewniając producentom aut większą elastyczność konstrukcyjną w komorze silnika. W porównaniu ze standardowymi skraplaczami z funkcją dochładzania nowy skraplacz Denso GIC (Global Inner-fin Condenser) jest o 30% mniejszy.
Aby przepływ czynnika chłodniczego był jeszcze bardziej skuteczny, zmniejszono wielkość wewnętrznych lamel skraplacza i zwiększono ich gęstość, co spowodowało wzrost powierzchni wymiany ciepła o 20%. Ponadto pojemność wewnętrznej rury z ożebrowaniem została zwiększona o 25% w porównaniu ze standardowymi modelami, co umożliwia przepływanie przez rurę większej ilości czynnika chłodniczego bez zwiększania jej rozmiaru lub zużycia energii.
Denso dodatkowo usprawniło proces oddawania ciepła w skraplaczu GIC, zwiększając liczbę lamel w każdym żebrze o 30% na jednostkę powierzchni. Pomimo zwiększenia szczelin wielkość żeber nie wzrosła.

Dlaczego warto?
Wszystkie skraplacze subcool Denso charakteryzują się jakością OE, co oznacza, że są produkowane zgodnie z wytycznymi producenta pojazdu. Zapewniają warsztatom niezawodność w zakresie konserwacji i naprawy zaawansowanych układów klimatyzacji i chłodzenia silnika. Ponadto dzięki 76-proc. udziałowi w rynku i zastosowaniom w pojazdach wszystkich kluczowych producentów aut oferują warsztatom realne możliwości biznesowe.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony