Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  07.05.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 7 minut

Sposób na testy świec zapłonowych
Strona 2 z 2

Jednak dla NGK SPARK PLUG sukces na torze to tylko część tej historii. Damien Germès potwierdza: „Możemy być ekspertami w inspirowaniu zespołów wyścigowych, ale nasza motywacja jest znacznie głębsza. Przede wszystkim wykorzystujemy tę wiedzę do ulepszenia naszego oryginalnego wyposażenia i produktów na rynku wtórnym, aby przynieść korzyść klientom i zwykłym kierowcom. Na przykład, nasze technologie produkcji świec zapłonowych z zastosowaniem metalu szlachetnego i świec z iskrzeniem poślizgowym miały swój początek w F1, ale teraz są powszechnym oryginalnym wyposażeniem samochodów osobowych. Dają szereg korzyści w zakresie prowadzenia pojazdu i dla środowiska, co przynosi pożytek nam wszystkim. ”

Oprócz F1 części NGK SPARK PLUG są również używane przez zespoły producentów samochodów w równie ekstremalnych warunkach zaśnieżonych lasów i skalistych górskich przełęczy Rajdowych Mistrzostw Świata. Do tej pory firma przyczyniła się do 14 tytułów w klasyfikacjach producentów i 17 tytułów w klasyfikacjach kierowców w tym sporcie. W sezonie 2019 firma dostarczała części wyścigowe dla Citroëna Total. Jest także partnerem technicznym zespołu M-Sport Ford, którego samochody Fiesta z silnikiem EcoBoost, kierowane przez Elfyna Evansa i Teemu Suninena, są wyposażone w zaawansowane świece zapłonowe i czujniki tlenu NGK SPARK PLUG.

Współpraca M-Sport Ford z NGK SPARK PLUG trwa od ponad 10 lat. Rebecca Patterson, Sponsor Account & Events Manager zespołu, potwierdziła: „Jest to relacja, która działa dobrze po obu stronach. Rajdy bardzo różnią się od innych sportów motorowych. Wyścigi odbywają się w 14 krajach, a warunki wahają się od -20° C w śniegach Szwecji do 40° C meksykańskiej fali upałów. Możesz jechać na drogach szutrowych lub na dużej wysokości. Musimy mieć zaufanie do partnerów i części, które oni dostarczają na każde zawody.

Komunikacja jest regularna i efektywna. „Inżynierowie z M-Sport, Ford i NGK SPARK PLUG ściśle współpracują ze sobą na co dzień. Co więcej, NGK SPARK PLUG również w pełni angażuje się w sezon, zapraszając gości do oglądania każdego wyścigu. W sprawie czegoś tak istotnego jak element silnika nie można sobie pozwolić, aby coś poszło nie tak. Bardzo ważna jest solidność partnera technicznego - a firma NGK SPARK PLUG nigdy nas nie zawiodła”.

Technologie dla pojazdów dwukołowych

Zrozumienie innowacji osiągnięto również dzięki 30-letniemu zaangażowaniu firmy NGK SPARK PLUG na arenie wyścigów motocyklowych - przyczyniając się do jej pozycji jako wiodącego dostawcy świec zapłonowych i czujników tlenu dla pojazdów dwukołowych.

Każda klasa stanowi inne, o wysokim obciążeniu środowisko zapłonu: w MotoGP używane są motocykle produkowane fabrycznie; w Mistrzostwach Superbike'ów startują zmodyfikowane motocykle uliczne; w Motocrossie są akrobacje i kurz do pokonania; z kolei podczas jazdy na żużlu motocykle osiągają prędkość ponad 110 km na godzinę z jednym tylko stałym biegiem.

Dostrzegając to, NGK SPARK PLUG korzysta z każdej okazji, aby uczestniczyć w różnych wydarzeniach. Do wyścigów klasy premium, MotoGP, opracowuje się świece zapłonowe wykonane specjalnie dla zespołów Monster Energy Yamaha i Repsol Honda. Wśród motocyklistów, którzy korzystali z tego wsparcia w 2019 r. jest Marc Márquez z Hondy, obecny mistrz świata MotoGP; a także Valentino Rossi, wielokrotny mistrz świata z zespołu Yamahy.

Firma z równym zaangażowaniem wspiera także inne zespoły motocyklowe i indywidualnych motocyklistów w różnych kategoriach wyścigowych, jak: Racing Energy Kawasaki Racing Team w MXGP oraz uznany zespół Repsol Honda TrialGP z wielokrotnym mistrzem świata Toni Bou. Sponsoring indywidualny obejmuje zawodników z Wielkiej Brytanii, Szwecji, Niemiec i Libanu startujących w mistrzostwach, takich jak Speedway GP, Moto2, U.A.E. Sportbike Championship w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz wyścigach szosowych, takich jak Isle of Man TT. Współpraca ta umożliwia utalentowanym motocyklistom i zespołom korzystanie z nazwy i wiedzy technicznej NGK SPARK PLUG, a także zapewnia marce istotne informacje zwrotne na temat wydajności części.

Ostatecznie - podsumowuje Germès - celem wszystkich tych partnerstw jest nauka.

Jesteśmy niezmiernie dumni z naszego wieloletniego zaangażowania w sporty motorowe - nie tylko na najwyższym poziomie, ale także w niszowe zespoły i amatorów-entuzjastów. Oprócz pomagania im w wygrywaniu, nieustannie ustanawiamy nowe standardy technologii podzespołów, które poprawiają codzienną jazdę. To silna motywacja, która pozostanie częścią naszej strategii na wiele lat.

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ Ulfik 1 ponad rok temu Nie ma co testować, warto kupić Brisk i już nie znajdzie się lepszych. Polecono mi w Inter-Cars świece Briska. Wcześniej ngk były, ale wymieniłem na Premium Evo. I 2 różnice widzę spalanie mniejsze o kilka procent, nieznacznie ale jest różnica. Mieszanka lepiej się spala, więc moc silnika lepsza
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony