- Choć NordGlass zapewnia mi wsparcie w pozyskiwaniu zleceń, to sam codziennie intensywnie pracuję na to, żeby nasz serwis wybierany był przez jak największą liczbę klientów. Uczestniczymy w akcjach promocyjnych, które współorganizujemy z NordGlass, ale też sami rozpoczynamy rozmowy z firmami transportowymi, które poszukują rzetelnych partnerów biznesowych oraz wdrażamy różne działania marketingowe, które pozwalają nam dotrzeć do potencjalnych klientów – mówi Radosław Joksz, który filią NordGlass w Wolsztynie kieruje od grudnia 2012 roku.
- Znacznie łatwiej jest rozpoczynać działalność w oparciu o już sprawdzone mechanizmy i wzorce. Jest to szczególnie ważne w pierwszych miesiącach funkcjonowania filii. Dzięki pomocy w zakresie doboru odpowiednich materiałów, dostawców czy wyposażenia serwisu można już od pierwszych dni skupić się na realizowaniu potrzeb klientów – wylicza Piotr Knedler zarządzający filią NordGlass w Elblągu.
Wszystkie te działania pozwalają na dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych.
- Ogromnym plusem współpracy z firmą NordGlass jest dla franczyzbiorcy również możliwość obsługi klientów ubezpieczeniowych, flotowych i leasingowych. Sieć ma podpisane umowy z większością firm ubezpieczeniowych. Likwidacja szkód obywa się bezgotówkowo, co daje znaczną przewagę nad konkurencją – mówi Włodzimierz Stec, kierujący punktem franczyzowym w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Współpraca z tak renomowaną firmą z branży motoryzacyjnej, jaką jest NordGlass, daje lokalnym przedsiębiorcom gwarancję powodzenia ich biznesu. Korzystanie z doświadczenia, profesjonalnego zaplecza technicznego oraz uczestnictwo w szkoleniach handlowych i treningach technicznych ułatwiają im wyróżnienie się na tle konkurencji. Równie ważna bowiem, co rozpoznawalność marki, jest możliwość nieustannego podnoszenia kompetencji, a także codziennego poznawania innowacyjnych technologii i nowych usług.
Komentarze (0)