Utrzymanie jakości w burzliwych dla gospodarki czasach często stanowi wyzwanie, ale dla należącej do grupy bilstein i znanej na całym świecie marki części zamiennych SWAG, jakość produktów jest oznaką charakteru i cechą z konsekwencją utrzymywaną przez całą jej siedemdziesięcioletnią historię.
- W ciągu ostatnich siedmiu dekad firma SWAG wykazywała się dużą elastycznością poszerzając asortyment i dokonując zmian właścicielskich oraz przeprowadzek. Dlatego teraz mamy powód do świętowania: SWAG od 70 lat odnosi sukcesy na międzynarodowej scenie warsztatowej - podkreślają przedstawiciele marki.
- Jedno jest jasne: bez entuzjastycznego podejścia, jakim SWAG zawsze cieszył się wśród klientów i warsztatów, historia sukcesu marki nie byłaby możliwa - podkreśla Ana Todorović, Divisional Manager Brand Experience Management.
Dobrze jest zatrzymać się na chwilę i świętować, ale SWAG już patrzy w przyszłość.
- SWAG jest marką należącą do grupy bilstein, która oferuje wszystkie części zamienne niezbędne warsztatowi, aby ten był rentowny i mógł prowadzić swoją działalność. SWAG dosłownie trzyma rękę na pulsie warsztatu - mówi Dominic Lammert, Divisional Director.
Komentarze (0)