Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  23.05.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Szybki serwis zawieszenia? Oto gotowe kolumny resorujące

Fot. Piotr Łukaszewicz

W BMW serii 5 E60 do wymiany amortyzatorów przednich potrzebujemy nie tylko specjalistycznych narzędzi, ale też sporo czasu. TecDoc informuje o 4 roboczogodzinach. Mercedes C-Klasy W203? 2,5 godziny. Natomiast 3 godziny zajmie nam wymiana amortyzatorów w Fiacie Ducato za pomocą specjalnych ściągaczy i dobrej prasy.

I oby to był koniec naprawy. Gorzej, jeśli okaże się, że trzeba domówić i wymienić łożyska czy sprężynę. Taki samochód może zostać na podnośniku na dłużej – blokując stanowisko warsztatowe, mieszając w grafiku pracowników, reorganizując pracę całego serwisu. Rozwiązanie? Kompletne kolumny resorujące. Jedyne w Europie, produkowane w Polsce.

Gotowe moduły resorujące, które produkujemy w naszej fabryce pod Lublinem, gwarantują pracę szybką i bezpieczną – mówił nam Piotr Hotała, właściciel firmy Auto-GH, którą niedawno odwiedziliśmy. – Z gotową kolumną resorującą czas wymiany powinien zamknąć się w kilkunastu do kilkudziesięciu minut, a przede wszystkim zarówno warsztat, jak i klient mają gwarancję, że wymiana dodatkowych elementów nie będzie potrzebna.

Nowy produkt na rynku

Kompletne moduły resorujące są nowym produktem na rynku wtórnym. W Europie takie rozwiązania, obecnie głównie dla konstrukcji typu kolumny MacPhersona, firma Auto-GH oferuje jako jedyna.

U naszych dystrybutorów na rynkach zachodnich produkt obecny jest od 2 lat i cieszy się olbrzymim zainteresowaniem, otrzymaliśmy masę pozytywnych recenzji, ale także wiele zapytań od naszych partnerów krajowych. W związku z rosnącym zapotrzebowaniem postanowiliśmy uruchomić drugą linię produkcyjną. Pozwoli nam to podwoić moce produkcyjne do 20 tys. kompletów na miesiąc, a co za tym idzie – zaspokoić potrzeby również rodzimego rynku, na którym nasze gotowe kolumny będą dostępne już wkrótce –

opowiadają przedstawiciele firmy.

Gotowe moduły resorujące produkowane są w zakładzie Auto-GH w Kazimierzówce pod Lublinem

Gwarancją producenta objęty jest kompletny moduł, co jest dodatkową korzyścią dla warsztatu. Przedstawiciele firmy podkreślają, że produkty nie odbiegają pod względem jakości od rozwiązań fabrycznych, stosowanych na pierwszym montażu. Każda nowa referencja jest poddawana testom wytrzymałościowym, a do sprzedaży trafia tylko w przypadku, kiedy ich wyniki są zbliżone do wyników produktów OE.

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom aftermarketu. Wymiana całego modułu jest szybsza, tańsza i bezpieczniejsza dla serwisu. W krótkim czasie wymieniamy kompletną kolumnę bez specjalistycznych narzędzi. Zbliżamy się już do 1000 referencji, co pokrywa niemalże cały rynek europejskich samochodów. W Niemczech nasz produkt spotkał się z bardzo dobrym odbiorem. Jest dostępny w wielu sieciach sprzedaży – dodaje Piotr Hotała.

Park maszynowy firmy pozwala też na przygotowanie kompletnych modułów resorujących na specjalne zamówienia – do youngtimerów czy innych, rzadziej spotykanych aut. – Dostarczamy produkty do zawieszeń sportowych, aut amerykańskich i wielu innych – mówi doradca handlowy Adam Okupny.

Z punktu widzenia warsztatu montaż kompletnych modułów jest o tyle dobrym rozwiązaniem, że w ciągu jednego dnia roboczego mechanik obsłuży nieporównywalnie większą liczbę aut. Ma gwarancję, że nie będzie musiał domawiać części zamiennych, nie potrzebuje specjalistycznych narzędzi.

Zyskuje też sympatię i zaufanie klienta, bo wizyty w warsztacie są krótsze, z gwarancją ceny, która nie wzrośnie po diagnostyce stanu sprężyny, łożysk, poduszek czy mocowań – dodaje Okupny.

Od lewej Adam Okupny, doradca handlowy, Dariusz Hotała z działu technicznego firmy, Piotr Hotała, właściciel firmy Auto-GH

Więcej informacji o produktach i ofercie firmy Auto-GH znajdziecie TUTAJ.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony