Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  24.08.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Tradycja, nowoczesność, ContiTech
Strona 1 z 2

Idea skonstruowania samochodu „skrojonego na miarę”, czyli dopasowanego do naszych stale rosnących oczekiwań, spędza sen z powiek wszystkim zaangażowanym w ich tworzenie. Współczesny samochód powinien spełnia bardzo wysokie normy w zakresie bezpieczeństwa i ekologii oraz spełniać nasze zachcianki, tj. komfort, osiągi oraz oczywiście posiadać odpowiedni wygląd.

Wyścig trwa, co doskonale widać na ulicach naszych miast. Coraz śmielsze konstrukcje, sprawniejsze silniki, czy wygodne wnętrza skutecznie przyciągają naszą uwagę, nierzadko dając nam złudzenie wyboru samochodu idealnie dopasowanego do naszych osobistych potrzeb. Klienci napędzają sprężynę potrzeb u producentów samochodów, którzy przenoszą je na konstruktorów w firmach dostarczających części na pierwszy montaż.

Większość z nas, wykonując codziennie całą masę przeróżnych czynności, nie zastanawia się, jak wiele wysiłku i nakładów finansowych trzeba ponieść, aby produkt satysfakcjonował nas w całym wymiarze. Współczesny samochód jest niczym układanka setek elementów idealnie pasujących i współpracujących ze sobą. Każda, nawet najmniejsza część, jest jak puzzel 3D – musi posiadać odpowiedni kształt, wykonywać określone zadania oraz spełniać wszystkie, nawet najbardziej restrykcyjne normy. Jednak aby spełnić wszystkie normy, każdy produkowany element musi przejść kilka niezwykle ważnych etapów – począwszy od fazy projektu, poprzez fazę prób, do ostatecznych testów gotowej już do zamontowania części. Cała droga, od pomysłu do wersji ostatecznej, jest długotrwała i pracochłonna. Co więcej, całość działań projektowo-badawczo-testowo-produkcyjnych jest podyktowana wieloma normami tj. jakość, bezpieczeństwo użytkowania, trwałość, estetyka czy ekologia i każdy produkt z logo ContiTech musi bezwzględnie te normy spełniać.

Koncern Continental ContiTech Power Transmision Group, jako wieloletni i czołowy dostawca komponentów układu paskowego na pierwszy montaż oraz rynek części zamiennych, posiada ogromne doświadczenie w projektowaniu i produkcji elementów z kauczuku oraz jego pochodnych. ContiTech to doskonale zorganizowana firma, gdzie kompleksowo tworzy się części od projektu do sprzedaży na rynku przeznaczenia.

Hanower. Stanowiska badawcze z około setką nieustająco pracujących silników skutecznie testujących paski napędowe oraz elementy napędu w różnie skrajnych warunkach temperaturowych, higrometrycznych. Podczas pracy bada się również odporność podczas zmiennych obciążeń silnika, np. przy systemie „start stop” lub w przypadku uszkodzonych elementów współpracujących. W specjalistycznych laboratoriach paski poddaje się również testom na: zrywanie, rozciągnie, zgniatanie, wpływ czynników chemicznych itd. Następnym, „morderczym” dla pasków etapem, są jazdy testowe. Samochody wyposażone w testowe paski przemierzają zadane kilometry na specjalnym torze testowym, wypełniając systematycznie zaplanowane zadania. Po pozytywnym zaliczeniu wszystkich wyczerpujących prób nadchodzi czas na ostateczną i najważniejszą próbę – próbę rynkową. Klienci, zarówno ci pierwszomontażowi, jak również ci z rynku części zamiennych, montujący paski ContiTech, są dla tej firmy najważniejszymi opiniodawcami. Pytania, które przychodzą z różnych stron świata, nigdy nie pozostają bez odpowiedzi. Kluczowe problemy rozwiązywane są wraz z konstruktorami jednostek napędowych i przekazywane wszystkim odbiorcom newsletterów firmy: „Technical Info” oraz „Technical News”. Dzięki stałej wymianie ContiTech posiada najlepsze wskazówki w drodze do uzyskania najwyższej jakości oraz pewnego i bezpiecznego montażu.

Firma jednak nie ogranicza się jedynie do projektu, produkcji, testów i sprzedaży. ContiTech, na przestrzeni lat widząc nieustające zmiany w układach napędowych, stawia również na wsparcie dla sił sprzedażowych oraz mechaników, skracając drogę: producent – klient. Z punktu widzenia mechanika czy sprzedawcy części jest to najlepsze rozwiązanie, ponieważ otrzymując gotowy zestaw montażowy ma pewność, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości za produktem idzie merytoryczna pomoc doświadczonej kadry technicznej oraz wsparcie w zakresie specjalistycznych narzędzi diagnostyczno-montażowych, które zapewniają płynną i skuteczną wymianę tak w napędzie paska rozrządu, jak również paska wielorowkowego. Taka działalność jest niezmiernie ważna w obecnych czasach, ponieważ każdy dobry mechanik ceni swój czas i zadowolenie klienta, co niezmiennie od wielu lat jest receptą na sukces.

Dla wszystkich swoich odbiorców firma oferuje również stronę: „PIC” – Product Information Center (www.contitech.de/pic), gdzie każdy może sprawdzić wszystkie dane odnośnie pasków czy zestawów naprawczych. A dzięki umieszczonych na opakowaniach produktów ContiTech kodów QR, klienci mogą również uzyskać bezpośredni dostęp do szczegółowych informacji za pomocą swojego smartfona. W tym celu ContiTech przyporządkował określony kod QR do każdego z wymienionych produktów dla rynku wtórnego.

GALERIA ZDJĘĆ

Tradycja, nowoczesność, ContiTech
Tradycja, nowoczesność, ContiTech
Tradycja, nowoczesność, ContiTech

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony