Zastosowanie: modele ciężarowe Mercedes-Benz - Actros I, Actros II i III, Arocs, Axor I i II
Przedwczesne zużycie środkowych tulei trójkątnego wahacza zawieszenia? W przypadku przeładowania pojazdu lub jazdy po nawierzchniach o złej jakości może dochodzić do nadmiernego obciążenia nitów łączących elementy mocujące trójkątne wahacze zawieszenia z podwoziem. Zużycie na łącznikach mocujących tuleje z podwoziem może powodować luz nitów, a nawet ich wypadanie. Już niewielki luz - ze względu na przenoszenie dodatkowych obciążeń - będzie skutkował uszkodzeniem środkowej tulei.
Rozwiązanie
Przed naprawą lub zamontowaniem nowego trójkątnego wahacza zawieszenia febi nr 22350 należy sprawdzić, czy nie brakuje nitów lub nie są poluzowane, a w razie konieczności wymienić je. Brakujące nity można zastąpić odpowiednimi śrubami. febi zaleca zastosowanie kleju do gwintów 26709/26710, który zabezpiecza śruby przed odkręcaniem się.
Więcej informacji technicznych można znaleźć na stronie partsfinder.bilsteingroup.com.
Komentarze (0)