Części i regeneracja

Części i regeneracja

5 miesięcy temu  24.06.2024, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Trójkątny wahacz zawieszenia

Zastosowanie: modele ciężarowe Mercedes-Benz - Actros I, Actros II i III, Arocs, Axor I i II

Przedwczesne zużycie środkowych tulei trójkątnego wahacza zawieszenia? W przypadku przeładowania pojazdu lub jazdy po nawierzchniach o złej jakości może dochodzić do nadmiernego obciążenia nitów łączących elementy mocujące trójkątne wahacze zawieszenia z podwoziem. Zużycie na łącznikach mocujących tuleje z podwoziem może powodować luz nitów, a nawet ich wypadanie. Już niewielki luz - ze względu na przenoszenie dodatkowych obciążeń - będzie skutkował uszkodzeniem środkowej tulei.

Rozwiązanie

Przed naprawą lub zamontowaniem nowego trójkątnego wahacza zawieszenia febi nr 22350 należy sprawdzić, czy nie brakuje nitów lub nie są poluzowane, a w razie konieczności wymienić je. Brakujące nity można zastąpić odpowiednimi śrubami. febi zaleca zastosowanie kleju do gwintów 26709/26710, który zabezpiecza śruby przed odkręcaniem się.

Więcej informacji technicznych można znaleźć na stronie partsfinder.bilsteingroup.com.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony