Klocki TRW Electric Blue zdobyły nagrodę za innowacyjność w kategorii „Elementy wyposażenia pojazdu i części zamiennych” podczas międzynarodowych targów Equip Auto. Klocki hamulcowe dedykowane specjalnie do pojazdów elektrycznych i hybrydowych zostały wprowadzone na rynek przez ZF Aftermarket we wrześniu 2018 roku. Cechują się wysokim współczynnikiem tłumienia hałasu i obniżoną emisją pyłu powstającego podczas hamowania. Równocześnie rozszerzono program TRW Electric Blue, dzięki czemu ZF Aftermarket osiąga w Europie pokrycie 92% rynku samochodów hybrydowych i 97% samochodów elektrycznych.
Innowacyjność koncernu ZF została uhonorowana nagrodą Equip Auto International Innovation Award przede wszystkim za portfolio produktów TRW Electric Blue, skierowane na szybko rozwijający się rynek pojazdów elektrycznych i hybrydowych. Elektryfikacja układu napędowego jest ważnym kierunkiem rozwoju dla firmy ZF, który realnie przyczynia się do zmniejszenia emisji CO₂ powstającego w wyniku ruchu drogowego. ZF w swojej ofercie posiada moduły hybrydowe, hybrydowe skrzynie biegów typu plug-in oraz napędy elektryczne do pojazdów elektrycznych, w tym elektronikę i sterowanie systemów.
Pierwsze na świecie klocki hamulcowe do samochodów elektrycznych oraz hybrydowych
Dywizja ZF Aftermarket została zaangażowana już na wczesnym etapie w rozwój technologii motoryzacyjnych przyszłości. Umożliwi to dynamiczny rozwój i wdrażanie nowych rozwiązań dla produktów i usług na rynku aftermarketowym. Obejmuje to również pierwsze na świecie klocki hamulcowe do pojazdów elektrycznych i hybrydowych, które pomagają wyraźnie zredukować hałas i wibracje powstające podczas hamowania. Wysoki poziom innowacyjności produktu jest połączony z jakością usług zorientowaną na potrzeby rynku: klocki hamulcowe TRW Electric Blue są dostarczane z odpowiednimi akcesoriami gwarantującymi tym samym szybki i łatwy montaż.
Nagroda za innowację dla klocków hamulcowych TRW Electric Blue jest potwierdzeniem naszej roli aktywnego działacza na rynku aftermarketowym nowej generacji – komentuje Helmut Ernst, dyrektor ZF Aftermarket. -Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym partnerom ten innowacyjny produkt do niemalże wszystkich pojazdów elektrycznych i hybrydowych w Europie – od Tesli, przez Nissana Leaf, aż po Toyotę Prius.
Komentarze (1)