W czasie 12-miesięcznej kampanii firma odnotowała dwucyfrowy wzrost sprzedaży wewnątrz następujących grup produktowych: płyny hamulcowe, wysprzęgliki, linki i czujniki ABS. Kampania trwała od stycznia 2012 r. do stycznia roku 2013, docierając do wszystkich poziomów łańcucha dostaw – od dystrybutorów, aż do warsztatów i kierowców. Seria artykułów prasowych i marketingu cyfrowego, połączona z działaniami promocyjnymi zaowocowała rosnącą świadomością na temat znaczenia jakości elementów układu hamulcowego oraz konieczności regularnej kontroli ich stanu.
- Postawiliśmy sobie za cel edukację uczestników rynku części zamiennych w temacie stosowania hamulców bębnowych i elementów uruchamiających o jakości wyposażenia oryginalnego, rekomendowanej przez producentów pojazdów – mówi Soeren Kristensen, manager TRW ds. marketingu.
Za szczególnie udaną firma uznaje część kampanii dotyczącą płynu hamulcowego, która w znacznym stopniu przyczyniła się do osiągnięcia 18-procentowego wzrostu sprzedaży wewnątrz tej grupy produktów.
Komentarze (0)