Grupa UFI Filters podpisuje umowę partnerską z ATR International AG i tym samym staje się częścią jednej z najważniejszych światowych sieci na rynku niezależnych usług aftermarketowych, która notuje obroty rzędu 22,5 miliarda euro, dzięki 39 udziałowcom w 64 krajach.
UFI Filters może zaoferować wszystkim udziałowcom i firmom stowarzyszonym w ATR jakość, innowacyjność oraz technologię oryginalnych produktów (OEM), w gamie ponad 2800 numerów referencyjnych dla zastosowań w samochodach osobowych, ciężarowych oraz terenowych. Grupa zapewnia w dziedzinie filtracji dwie marki, UFI i SOFIMA, na poziomie globalnym, z wyjątkiem Niemiec, Austrii, Szwajcarii, państw Beneluksu i Skandynawii, gdzie udziałowcy ATR mogą dysponować tylko marką SOFIMA.
- Jesteśmy dumni z tego partnerstwa, które potwierdza strategię wzrostu i międzynarodowej ekspansji Grupy UFI. Dołączenie do ATR daje dalszą możliwość rozwoju nie tylko na poziomie europejskim, lecz również światowym - mówi Luca Betti, UFI Group Aftermarket Business Unit Director.
Komentarze (0)