Technologie Delphi pomogą obniżyć zużycie paliwa i poziom emisji oraz zwiększyć komfort w nowym Ferrari California T. Kluczowe komponenty dla nowego kabrioletu ze sztywnym dachem zadebiutują podczas Salonu Samochodowego w Genewie.
Nowe Ferrari wykorzystuje opracowany przez Delphi ulepszony algorytm komfortu, moduł dwustrefowego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (HVAC), wraz ze skraplaczem i kompaktową sprężarką o zmiennych parametrach. Uzyskano w ten sposób komfort jazdy bez obniżania osiągów silnika.
Delphi opracowało do nowego Ferrari kompletny system dystrybucji energii i elektrycznych sygnałów, który umożliwia prawidłowe działanie systemów elektrycznych i elektronicznych zamontowanych w pojeździe. Firma opracowała również zoptymalizowany układ obejmujący wiązki przewodów i centralki elektryczne, który jest lżejszy od poprzednich wersji i przyczynia się do dalszego obniżania zużycia paliwa i poziomu emisji.
Delphi współpracuje z Ferrari już od lat dziewięćdziesiątych XX wieku i zajmuje się opracowywaniem i projektowaniem systemów sterowania klimatem i systemów elektrycznych/elektronicznych, które spełniają wysokie wymagania włoskiego producenta pojazdów w dziedzinie wydajności i jakości.
Komentarze (0)