Części i regeneracja

Części i regeneracja

ponad rok temu  16.06.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

W pełni naładowani: TMD Friction zwiększa asortyment materiałów ciernych do pojazdów elektrycznych i hybrydowych

TMD Friction oferuje szeroki asortyment okładzin hamulcowych do pojazdów elektrycznych i hybrydowych, takich jak BMW i3, tym samym pokrywając zapotrzebowanie większości samochodów elektrycznych na rynku EMEA.

Strona 2 z 2

W pojazdach elektrycznych hamulce i cały układ hamulcowy pracują inaczej niż w autach z konwencjonalnym napędem silnikowym. Dlatego firma TMD Friction ustaliła profil obciążenia, dzięki któremu możliwe jest określenie rzeczywistego obciążenia klocka hamulcowego w pojeździe napędzanym silnikiem elektrycznym oraz wpływu na jego trwałość. Te odpowiednio zmodyfikowane procedury badawcze wykorzystywane są do dopasowania receptur mieszanek ciernych przeznaczonych do pojazdów wyposażonych w napęd elektryczny.

TMD Friction, jako lider technologii hamowania z wieloletnim doświadczeniem w rozwoju i produkcji materiałów ciernych, w krótkim czasie zaoferował producentom samochodów szeroki asortyment klocków hamulcowych do produkowanych przez nich modeli elektrycznych i hybrydowych. Obecnie dostawy na pierwszy montaż przeznaczone są do takich samochodów jak kompaktowy e-Golf, różne modele Tesli po BMW Super-Sportwagen i8 oraz Porsche Taycan.

Klocki hamulcowe dostępne są na OES oraz niezależnym rynku części zamiennych.

Dzisiaj oferujemy szeroki asortyment okładzin hamulcowych do pojazdów elektrycznych i hybrydowych, a tym samym pokrywamy zapotrzebowanie większości takich samochodów dostępnych na rynku państw położonych w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce.“ - mówi Clement de Valon, Wiceprezes Wykonawczy odpowiedzialny za Niezależny Rynek Części Zamiennych w TMD Friction. „W zależności od regionu sprzedaży nasze produkty dostępne są pod należącymi do TMD trzema markami OE, czyli Textar, Pagid oraz Nisshinbo - dodaje de Valon.

TMD Friction, wiodący producent układów hamulcowych stale inwestuje w rozwój najnowocześniejszych materiałów ciernych, przeznaczonych również do pojazdów wyposażonych w nowy rodzaj napędu.

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ Egon Olsen 1 ponad rok temu Nie bardzo rozumiem jak materiał cierny sam w sobie może emitować hałas...
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony