Mamy problem ze znalezieniem źródła przecieku płynu chłodzącego silnika w obszarze przedniego zderzaka w samochodzie marki Range Rover Sport z 2014 roku z silnikiem wysokoprężnym 3,0. Przeprowadziliśmy ciśnieniowe sprawdzenie układu chłodzenia, które potwierdziło, że mamy do czynienia z przeciekiem, ale nie jesteśmy w stanie określić jego źródła. Czy taki problem był już wcześniej zgłaszany?
Tego typu pytania trafiają do ekspertów Autodata. Jaka jest odpowiedź w tym przypadku?
Mieliśmy już podobne zgłoszenia dotyczące przecieku płynu chłodzącego silnika w modelach Ranger Rover Sport z kodami silnika 306PS/306DT/508PS. Wyciek płynu spowodowany jest ocieraniem dodatkowej chłodnicy płynu chłodzącego silnika o prowadnicę zasysanego powietrza z powodu nieprawidłowego ustawienia przedniego zderzaka. Wymontuj przedni zderzak, aby uzyskać dostęp do dodatkowych chłodnic płynu chłodzącego silnika. Sprawdź dodatkowe chłodnice płynu chłodzącego silnika pod kątem uszkodzeń i nieszczelności. W razie potrzeby wymień dodatkowe chłodnice płynu chłodzącego silnika. Zamontuj piankową podkładkę, dostępną w dziale części Land Rover, na nowej dodatkowej chłodnicy płynu chłodzącego silnika rys.1.1. Zamontuj przedni zderzak. Sprawdź, czy przedni zderzak jest prawidłowo ustawiony. Przeprowadź ciśnieniowe sprawdzenie układu chłodzenia, aby upewnić się, że usterka została wyeliminowana.
Nowości w Autodata
Wprowadzono 6,426 aktualizacji informacji, w tym dane dotyczące czasu napraw, planu przeglądów, systemu monitorowania ciśnienia w oponach, schematów połączeń, geometrii kół, kodów usterek oraz wiele innych.
Komentarze (0)