Części i regeneracja

Części i regeneracja

6 dni temu  01.10.2024, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Zestaw paska wielorowkowego. Problem w 1.6 TDI oraz 2.0 TDI

We wskazanych niżej silnikach nie jest już instalowany elastyczny pasek wielorowkowy 6EPK1140 i dlatego też nie można bezpośrednio zamontować nowego paska 6EPK1070.

Zastosowanie
Silniki Audi, VW, Seat i Škoda 1,6 TDI oraz 2,0 TDI z wtryskiem typu Common Rail

W poprzedniej wersji napęd pomocniczy odbywał się przy pomocy paska wielorowkowego oraz rolki kierunkowej.W celu poprawienia sposobu pracy producent zastosował nową konstrukcję napędu pomocniczego.

Rozwiązanie

Zmieniona wersja zamiast elastycznego paska oraz rolki kierunkowej wykorzystuje nowy pasek wielorowkowy oraz napinacz. Z tego powodu febi oprócz pojedynczych elementów oferuje również kompletny zestaw paska wielorowkowego (nr febi 40308), zawierający nowy pasek (nr febi 37533), napinacz paska (nr febi 27618) oraz śrubę mocującą.

źródło: febi bilstein

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony