Przypomnijmy – konkurs „Art is a Disc” stanowi część kampanii promocyjnej nowej gamy produktów firmy Brembo – tarcz malowanych w technologii UV. Części te posłużyły jako płótno malarskie młodym artystom, a wybrane „dzieła” podziwiać mogli odwiedzający stoisko firmy we Frankfurcie. Podziwiać, ale i wskazywać najlepsze – najwięcej głosów zdobyła tarcza „No limits”, której już sama nazwa nawiązywać miała do nieustannego dążenia do doskonałości. Głosy oddawali również internauci, którzy jako najlepszą wskazali pracę o tytule „Unfinished”.
Twórca „No Limits” wygrał Vespę, a zdjęcie zwycięskiej tarczy umieszczono losowo w pudełku z tarczami malowanymi w technologii UV marki Brembo – mechanik, które je znajdzie, wygra szafkę Brembo na rolkach, wyposażoną w kompletny zestaw narzędzi dla profesjonalnego serwisu układów hamulcowych.
Komentarze (0)