Zakład produkujący sprężyny zawieszenia. Pierwszy etap produkcji to odwijanie i prostowanie drutu
Drugim rozwiązaniem przeznaczonym do edukacji kierowców jest aplikacja mobilna. Bezpłatna, dostępna w różnych wersjach językowych, spersonalizowana (także graficznie) dla danego warsztatu. Aplikacja przekazuje kierowcy informacje, jakie problemy w zawieszeniu jego pojazdu zostały zidentyfikowane oraz które komponenty należy wymienić. Dołączane są filmy pokazujące zagrożenie wynikające z dalszego użytkowania tych elementów. Kolejna opcja w aplikacji to prezentacja przeprowadzonej już, kompletnej naprawy, ze zdjęciami przed i po.
Wsparcie dla mechaników
KYB stara się wspierać mechaników nie tylko w budowaniu świadomości klientów warsztatów, ale także ich codziennej pracy. Wsparcie produktowo-techniczne to m.in. nowa strona internetowa w 14 ję- zykach, dostępna w wersji mobilnej (bardzo praktyczne rozwiązanie w warsztacie).
Znajdują się tam trójwymiarowe zdjęcia produktów, bardzo pomocne przy wyborze czę- ści zamiennych. Można sprawdzić np. czy uchwyty i mocowania są w odpowiednim miejscu. W aplikacji można zeskanować kod QR z opakowania produktu, aby w kilka sekund dostać informacje techniczne przydatne podczas montażu. Jest też blisko 130 filmów instruktażowych przedstawiających sytuacje, gdzie wymagana jest szczególna uwaga podczas wymiany amortyzatorów i sprężyn. Dotychczas filmy te obejrzano ponad trzy miliony razy.
– To, w jaki sposób wspieramy mechaników samochodowych i sprzedawców naszych produktów, to wynik badań rynku motoryzacyjnego i jego potrzeb. Wiemy, że tego oczekują i że to się sprawdza – podkreślali przedstawiciele firmy podczas prezentacji najnowszych rozwiązań.
Komentarze (0)