Największym problemem są zakupy w Internecie. Dlaczego? Niestety w sieci znajdziemy wielu nieuczciwych sprzedawców sprawiających wrażenie godnych zaufania. Jednakże trzeba wiedzieć, że wiele znanych i szanowanych firm ma swoje strony internetowe, przez które możemy zaopatrywać się różnorodne produkty. Świadczą one bardzo wysoki poziom usług, co potwierdzają ich klienci. Wobec tego nie można powiedzieć że Internet jest pozbawiony całkowicie kontroli i może być porównany z „czarną dziurą” handlu. Należy pamiętać, że w przypadku stwierdzenia działania urządzenia w sposób nie do końca właściwy, musimy przesłać je do sprzedawcy, co może nie być łatwe. Szczególnie w przypadku urządzeń dużych rozmiarów, ten aspekt jest niezwykle istotny. Dlatego też, jeśli sprzedawca jest w stanie pomóc nam na miejscu będzie to nieocenionym atutem.
6. Czy jest gwarantowany jakikolwiek rodzaj wsparcia przez producenta?
W przypadku ogólnie nazwanych urządzeń typu „No name” (z j. ang. bez nazwy) najczęściej kupujący pozostawiony jest sam sobie. Jakiekolwiek wątpliwości czy problemy zostają na jego głowie i najczęściej nie ma nikogo do kogo można by się zwrócić o pomoc.
W tym zakresie firma TEXA posiada najlepszą w Polsce infolinię techniczną, co potwierdzają użytkownicy urządzeń TEXA, jak i autoryzowani dystrybutorzy. Oferowane wsparcie jest dostępne w dwóch obszarach: pierwszy z nich to pomoc przy szeroko pojętej obsłudze wszystkich urządzeń produkcji TEXA. Drugi obszar polega na udzielaniu wsparcia w trakcie rozwiązywania konkretnych problemów diagnostycznych, czyli zwyczajnie w trakcie napraw. Jeśli mechanik ma jakiekolwiek wątpliwości podczas weryfikacji obecności usterki w naprawianym pojeździe, ma on możliwość skonsultowania się ze specjalistami w trakcie połączenia z infolinią techniczną. TEXA tworzy sieć oddziałów i autoryzowanych przedstawicieli w ponad 180 krajach, dzięki czemu ma możliwość otrzymywania informacji o przeprowadzony procedurach w trakcie napraw pojazdów, a po ich weryfikacji, udostępnia je wszystkim użytkownikom w biuletynach technicznych zawartych w oprogramowaniu, wyszukiwarce rozwiązanych problemów, jak i również na infolinii technicznej. Wszystko to stanowi bardzo mocny argument, który powinien być również brany pod uwagę przy zakupie sprzętu.
7. Gdzie są przeprowadzane ewentualne naprawy sprzętu?
Wiemy, że wszystko może się zepsuć, dzięki temu mechanicy też mają co robić. Istotną kwestią staje się to gdzie sprzęt będzie naprawiany. Firma Texa Poland będąca oddziałem TEXA S.p.A ma możliwość przeprowadzenia wszystkich napraw każdego urządzenia bezpośrednio w siedzibie firmy. Dzięki temu sprzęt jest naprawiany stosunkowo szybko ,a dodatkowo serwis jest bardzo elastyczny i w każdej kwestii można się porozumieć. Wiele wydawałoby się usterek naprawianych jest zdalnie, bez konieczności dostarczenia sprzętu, a wszystko to w trosce o użytkownika i jego jakże cenny czas.
8. Jakie pojazdy obsługuje tester i jakie ma możliwości rozwoju?
Na chwilę obecną należy przyznać, że firma TEXA dostarcza diagnostykę do najszerszej liczby możliwych aplikacji. Począwszy od pojazdów motocyklowych, osobowych , ciężarowych, rolniczych, budowlanych a skończywszy na obsłudze łodzi motorowych. Nieustanny wysiłek wkładany w rozwój nowych wersji oprogramowania owocuje tym, iż każda kolejna wersja oprogramowania dostarcza każdorazowo nowe systemy do diagnostyki, nowe warianty, jak również szereg informacji. Dzięki temu, mechanik zyskuje potężny oręż niezbędny do pracy.
9. Jakie obszary można diagnozować oraz jakie są możliwości wprowadzania ustawień?
Diagnostyka oferowana przez TEXA zawsze bierze pod uwagę opinie i potrzeby swoich użytkowników. Właśnie dlatego, użytkownicy mają możliwość współtworzenia oprogramowania. Dział techniczny za pośrednictwem infolinii często ma możliwość sprawdzać nowe wersie oprogramowania właśnie z finalnymi użytkownikami, dając im możliwość obsłużenia pojazdów właśnie nowo wdrażanych ale i również tych, które funkcjonują od dłuższego czasu. TEXA zawsze wyznaczała standardy i nowe ścieżki rozwoju oprogramowania diagnostycznego do wszelkiego typu pojazdów. Ta wizja jaką kieruje się TEXA, przyniosła między innymi oprogramowanie do maszyn rolniczych jak i sprzętu budowlanego czy wreszcie łodzi motorowych. Wybór TEXA jako partnera w dziedzinie diagnostyki zawsze gwarantuje że będziemy na czele stawki.
10. Jakie informacje są dostępne w oprogramowaniu?
IDC5 to skrót nazwy oprogramowania: „INFO DATA CENTER 5”. Wszyscy wiemy, że najlepszy sprzęt bez odpowiednich informacji dużo traci na funkcjonalności. Dlatego Texa nie ustaje w staraniach, aby oprócz diagnostyki zaoferować wiele przydanych informacji, w szczególności mowa jest tutaj o: biuletynach technicznych - zawierających informacje na najczęściej zadawane pytania; kartach technicznych - mówiących o konkretnych systemach czy podzespołach, o sposobie ich działania aby łatwiej zrozumieć zasadę działania. Dodatkowo w oprogramowaniu można znaleźć informacje o paskach rozrządu, przeglądach, geometrii kół. Wyobraźmy sobie oprogramowanie, które oprócz tego wszystkiego daje możliwość rejestracji klientów, ich samochodów , wykonanych interwencji. To wszystko już jest dostępne w oprogramowaniu IDC5. każda operacja może zostać zapisana przez co mechanik ma dostęp do pełnej historii wykonywanych napraw. Nie ma już koniczności wertowania papierowych kartotek ponieważ mamy je wszystkie w oprogramowaniu- na wyciągnięcie ręki…
Często się zdarza, że przy wyborze sprzętu zapominamy o wielu istotnych aspektach. Zwracamy uwagę tylko na te kwestie, które w danej chwili są dla nas ważne. Aby być w pełni zadowolonym z zakupu powinniśmy wiedzieć czego możemy szukać w urządzeniu/ oprogramowaniu. Oczywiście, zawsze potrzebne będzie czas, żeby nabrać biegłości w poruszaniu się w środowisku, jednakże będzie to również doskonała okazja by je lepiej poznać i wykorzystać w pełni.
Komentarze (5)