Najnowsza wersja to m.in. nowa możliwość w marce Volvo – funkcje skanowania dla modeli z diagnozą po szynie CAN.
W budowie jest baza powiązań identyfikacji sterowników Volvo z komponentami w bazie. Docelowo powstać ma bardziej intuicyjny system łączenia, na wzór funkcji „autodetect” w Volkswagenach. System będzie dobierał właściwy komponent automatycznie, po numerze identyfikacyjnym.
W zaawansowanym stadium są prace nad automatycznym wykrywaniem sterowników w samochodach marki Mercedes. Od tej edycji mogą zacząć się pojawiać informacje o weryfikacji komponentu. Firma w dalszym ciągu pracuje nad automatycznym skanowaniem w różnych markach (m.in. BMW – seria E, Ford, Mazda, Mini), czego efekty mają być widoczne już w tej wersji oprogramowania a kontynuowane w następnej.
Na liście obsługiwanych pojazdów pojawiła się nowa marka – Bentley, oraz kilka modeli do tej pory nieobecnych, np. Citroen Jumpy II , Ford Ka II, Peugeot 208, Opel Vivaro ph3, Mini Countryman/Peaceman, Mini Coupé/Roadster oraz Saab 9-3 (2004-2010). Głównym zadaniem kwietniowej aktualizacji był dalszy rozwój grupy Volkswagena.
Więcej na: www.cdif3.com
Komentarze (0)