Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Autorobot L + zestaw, od którego rozpoczyna się rozbudowa

Autorobot L + jest podstawowym zestawem, przy użyciu którego można rozpocząć naprawy samochodów powypadkowych w Systemie Satelitarnym. Prosta budowa Autorobota wraz z opatentowanymi szczękami mocującymi to bardzo korzystny krok w kierunku efektywnej naprawy nadwozia pojazdu.
Przeciętny czas mocowania samochodu na ramie Autorobota L+ wynosi 5-10 minut.
Tak szybkie mocowanie osiąga się dzięki skonstruowaniu ramy w taki sposób, że szczęki mocujące zostają przymocowane jednocześnie do ramy i progów w momencie, gdy jest ona wprowadzana pod samochód, który opuszczamy zwykłą żabą warsztatową (rys. 1 i 2).


Przedłużenia ramy umożliwiają w razie potrzeby podparcie przodu lub tyłu pojazdu. Przymocowanie nastawnego wspornika nr 680A (680B) do przedłużenia umożliwia utrzymanie tyłu pojazdu w stałej pozycji podczas prostowania karoserii i czynności spawalniczo-naprawczych. (rys. 3)
Autorobot L+ jest wyposażony w kółka, dzięki którym można przemieszczać ramę wraz z pojazdem w dowolny punkt warsztatu, przez co obszar pracy jest wykorzystywany w sposób możliwie najefektywniejszy.

Autorobot L + ma te same typowe cechy, jak wszystkie inne ramy zestawów Autorobot: niebywała wszechstronność (rys. 4) umożliwia zastosowanie urządzenia zarówno przy małych uszkodzeniach, jak i dużych, poważnych naprawach. Autorobot L+ może również pracować na wygodnej dla blacharza wysokości.

Autorobot L+ jest sensowną, mądrą inwestycją, gdyż doświadczenia uzyskane podczas jego stosowania można wykorzystać w momencie rozbudowy Super Satelitarnego Systemu Autorobota. Oznacza to, że rozbudowa tego systemu prostowania karoserii jest bardzo ekonomicznym rozwiązaniem dla nowoczesnych warsztatów blacharskich.




Jan Sobański

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony