Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  09.04.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 11 minut

Mercedes-Benz C (204)

Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że ułatwią one Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie pojazdów.

Legenda elementów
Samochody osobowe/MERCEDES-BENZ/C [07>14] (204)/220 CDI BlueEFFICIENCY/3-bryłowy sedan/OM 651.911 (204.002) (125 kW)/[--/09>--/14]
Delphi/-/-/-/z piezoelektrycznymi wtryskiwaczami wspólnej szyny i zaworem obejściowym płynu chłodzącego


 001 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 002 Akumulator zapłonowy
 003 Wtyczka EUS klucza elektronicznego
 004 Wtyczka ECU poduszki powietrznej
 005 ECU komputera pokładowego
 006 Przekaźnik przyłącza 15
 007 Przekaźnik główny
 008 Przekaźnik rozrusznika
 009 Rozrusznik
 010 Przekaźnik przyłącza 30
 011 ECU komputera pokładowego
 012 Przekaźnik pompy paliwa
 013 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
 014 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora
 015 EUS świecy żarowej
 016 Świece żarowe
 017 Alternator
 018 Urządzenie sterujące komputerem pokładowym oraz skrzynką przekaźników i bezpieczników
 019 Urządzenie sterujące komputerem pokładowym oraz skrzynką przekaźników i bezpieczników
 020 Zawór sterujący przepustnicy do spalin
 021 Elektrozawór regulacji turbiny wysokiego ciśnienia
 022 Elektrozawór obejściowy sprężarki wysokoprężnej
 023 Nagrzewnica termostatu płynu chłodzącego
 024 Nagrzewnica płomieni przedmuchowych
 025 Wyłącznik poziomu oleju
 026 Cyfrowy miernik masy powietrza
 027 Zawór obejściowy EGR pneumatycznego
 028 Czujnik synchronizacji efektu Halla
 029 Silniczek zaworu EGR z potencjometrem
 030 Moduł silniczka zaworu przepustnicy EGR
 031 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji
 032 Elektrozawór wyłączenia pompy chłodziwa
 033 Elektrozawór wyłączenia oleju w spryskiwaczu
 034 Czujnik lambda szerokopasmowy
 035 Wtryskiwacz piezoelektryczny szyny wspólnej
 036 Wtryskiwacz piezoelektryczny szyny wspólnej
 037 Wtryskiwacz piezoelektryczny szyny wspólnej
 038 Wtryskiwacz piezoelektryczny szyny wspólnej
 039 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod niskim ciśnieniem
 040 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa
 041 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
 042 Czujnik temperatury oleju
 043 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 044 Elektrozawór zawieszenia silnika
 045 Elektrozawór zawieszenia silnika
 046 Elektrozawór obejściowy chłodziwa
 047 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego
 048 Czujnik ciśnienia doładowania
 049 Czujnik ciśnienia spalin
 050 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin
 051 Czujnik temperatury spalin
 052 Czujnik temperatury doładowania
 053 Czujnik temperatury spalin
 054 Czujnik temperatury paliwa
 055 Czujnik pedału gazu elektronicznego
 056 Wyłącznik pedału sprzęgła
 057 Czujnik temperatury paliwa oraz wody w paliwie
 058 Czujnik spalania stukowego
 059 Czujnik spalania stukowego
 060 Czujnik indukcyjny obrotów/minutę
 F001 Bezpiecznik F 101 60 A
 F002 Bezpiecznik F 089 125 A
 F003 Bezpiecznik F 027 7,5 A
 F004 Bezpiecznik F 004 7,5 A
 F005 Bezpiecznik F 006 na 10 A
 F006 Bezpiecznik F 022 na 15 A
 F007 Bezpiecznik F 024 15 A
 F008 Bezpiecznik F 023 na 20 A
 F009 Bezpiecznik F 025 15 A
 F010 Bezpiecznik F 007 20 A
 F011 Bezpiecznik F 106 150 A
 F012 Bezpiecznik F 042 20 A   
 F013 Bezpiecznik F 091 80 A
 N.B. Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne

Pin Funkcja
 A01 Piezoelektryczne wtryskiwacze wspólnej szyny – cylinder nr 3, sterowanie wtryskiwaczem
 A02 Piezoelektryczne wtryskiwacze wspólnej szyny – cylinder nr 2, sterowanie wtryskiwaczem
 A03 Nieokablowany
 A04 Nieokablowany
 A05 Nieokablowany
 A06 Nieokablowany
 A07 Nagrzewnica termostatu chłodziwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 A08 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
 A09 Czujnik ciśnienia powietrza we wlotowym przewodzie rozgałęzionym – sygnał
 A10 Wyłącznik poziomu oleju – sygnał
 A11 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 A12 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
 A13 Nieokablowany
 A14 Cyfrowy miernik mas powietrza – sygnał temperatury
 A15 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 A16 Czujnik spalania stukowego – masa
 A17 Czujnik spalania stukowego – masa
 A18 Nieokablowany
 A19 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 A20 Nieokablowany
 A21 Moduł silniczka zaworu przepustnicy EGR – sygnał
 A22 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 A23 Moduł silnika zaworu dławiącego EGR – sterownik PWM
 A24 Moduł silnika zaworu dławiącego EGR – sterownik PWM
 A25 Piezoelektryczne wtryskiwacze wspólnej szyny – cylinder nr 1, sterowanie wtryskiwaczem
 A26 Piezoelektryczne wtryskiwacze wspólnej szyny – cylinder nr 4, sterowanie wtryskiwaczem
 A27 Nieokablowany
 A28 Nieokablowany
 A29 Wtryskiwacz piezoelektryczny szyny wspólnej – uziemienie
 A30 Nieokablowany
 A31 Elektrozawór wykluczający pompę płynu chłodzącego – sterownik PWM
 A32 Nieokablowany
 A33 Czujnik temperatury oleju – sygnał
 A34 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 A35 Nieokablowany
 A36 Nieokablowany
 A37 Nieokablowany
 A38 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
 A39 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 A40 Czujnik spalania stukowego – sygnał
 A41 Czujnik spalania stukowego – sygnał
 A42 Nieokablowany
 A43 Zawór sterujący przepustnicy do spalin – sterownik PWM
 A44 Elektrozawór regulacji turbiny wysokiego ciśnienia – sterowanie PWM
 A45 Nieokablowany
 A46 Elektrozawór obejściowy sprężarki wysokiego ciśnienia – aktywacja potencjałem ujemnym
 A47 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
 A48 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
 A49 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny – przełączanie wtryskiwacza, cylinder nr 3
 A50 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny – przełączanie wtryskiwacza, cylinder nr 2
 A51 Nieokablowany
 A52 Nieokablowany
 A53 Wtryskiwacz piezoelektryczny szyny wspólnej – uziemienie
 A54 Nieokablowany
 A55 Czujnik obecności wody w paliwie z czujnikiem temperatury – sygnał
 A56 Nieokablowany
 A57 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 A58 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
 A59 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
 A60 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
 A61 Silnik przepustnicy turbulencyjnej z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
 A62 Czujnik temperatury doładowania – sygnał
 A63 Czujnik ciśnienia doładowania – sygnał
 A64 Czujnik spalania stukowego – masa
 A65 Czujnik spalania stukowego – masa
 A66 Nieokablowany
 A67 Nieokablowany
 A68 Elektrozawór odcięcia dysz oleju – sterowanie PWM
 A69 Nieokablowany
 A70 Nieokablowany
 A71 Nieokablowany
 A72 Nieokablowany
 A73 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny – przełączanie wtryskiwacza, cylinder nr 1
 A74 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny – przełączanie wtryskiwacza, cylinder nr 4
 A75 Nieokablowany
 A76 Nieokablowany
 A77 Elektrozawór regulacji dopływu paliwa pod niskim ciśnieniem – sterownik PWM
 A78 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – sterownik PWM
 A79 Nagrzewnica przedmuchu gazów – uziemienie sterowane
 A80 Nieokablowany
 A81 Czujnik temperatury spalin – sygnał
 A82 Czujnik ciśnienia spalin – sygnał
 A83 Nieokablowany
 A84 Nieokablowany
 A85 Nieokablowany
 A86 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas rozruchu silnika
 A86 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas pracy silnika
 A87 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas rozruchu silnika
 A87 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas pracy silnika
 A88 Urządzenie sterujące silnika – sygnał linii cyfrowej
 A89 Nieokablowany
 A90 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
 A91 Silnik zaworu EGR z potencjometrem – sygnał
 A92 Nieokablowany
 A93 Nieokablowany
 A94 Elektrozawór obejściowy pneumatycznego EGR – polecenie PWM
 A95 Silnik zaworu EGR z potencjometrem – sterownik PWM
 A96 Silnik zaworu EGR z potencjometrem – sterownik PWM
 B01 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B03 Nieokablowany
 B04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B05 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B07 Nieokablowany
 B08 Nieokablowany
 B09 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B10 Nieokablowany
 B11 Nieokablowany
 B12 Nieokablowany
 B13 Czujnik pedału przyspieszenia elektronicznego – sygnał
 B14 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
 B15 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B16 Sonda lambda szerokopasmowa – aktywacja potencjałem ujemnym
 B17 Nieokablowany
 B18 Nieokablowany
 B19 Nieokablowany
 B20 Nieokablowany
 B21 Nieokablowany
 B22 Nieokablowany
 B23 Nieokablowany
 B24 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – uziemienie
 B25 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – sygnał
 B26 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
 B27 Wyłącznik pedału sprzęgła - sygnał
 B28 Nieokablowany
 B29 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin – nieokreślony
 B30 Szerokopasmowy czujnik tlenu – sygnał bieżący
 B31 Szerokopasmowy czujnik tlenu – wirtualna masa +2,5 V
 B32 Szerokopasmowy czujnik tlenu – sygnał bieżący
 B33 Nieokablowany
 B34 Nieokablowany
 B35 Wtyczka ECU poduszki powietrznej – nie zdefiniowano
 B36 Nieokablowany
 B37 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B38 Nieokablowany
 B39 Nieokablowany
 B40 Czujnik temperatury spalin – sygnał
 B41 Wtyczka ECU przycisku elektronicznego – sygnał linia szyny danych CAN (H)
 B42 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 B43 Nieokablowany
 B44 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
 B45 Szerokopasmowy czujnik tlenu – sygnał bieżący
 B46 Nieokablowany
 B47 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał zbiorczej szyny CAN (L)
 B48 ECU sterowania silnikiem – sygnał zbiorczej szyny CAN (H)
 B49 Nieokablowany
 B50 Nieokablowany
 B51 Nieokablowany
 B52 Nieokablowany
 B53 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin – nieokreślony
 B54 Wtyczka ECU przycisku elektronicznego – sygnał linia szyny danych CAN (L)
 B55 Przekaźnik pompy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 B56 Elektrozawór obejściowy płynu chłodzącego – aktywacja potencjałem ujemnym
 B57 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora – sterowanie PWM
 B58 Przekaźnik silniczka zapłonu – aktywacja potencjałem ujemnym

Legenda elementów
Samochody osobowe/MERCEDES-BENZ/C [07>14] (204)/200i CGI Kat BlueEFFICIENCY/limuzyna/M 271.860 (204.048) (135 kW)/[--/09>--/14]
Siemens/ME/SIM 271 DE20/[06/09>]/z automatyczną skrzynią i z funkcją Start&Stop

 B1 Akumulator zapłonowy
 C11 Pojedyncza zintegrowana cewka cylindra 1
 C12 Pojedyncza zintegrowana cewka cylindra 2
 C13 Pojedyncza zintegrowana cewka cylindra 3
 C14 Pojedyncza zintegrowana cewka cylindra 4
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E112 Moduł regulacji pompy paliwa
 E21 Centralka elektroniczna Airbag
 E3-1 Komputer pokładowy
 E3-2 Komputer pokładowy
 E400 Komputer pokładowy skrzynka ECU, bezpieczniki i przekaźniki
 E401 Komputer pokładowy tylny skrzynka ECU, bezpieczniki i przekaźniki
 E7 Urządzenie sterujące elektroniczną blokadą kierownicy
 E98 Wtyczka modułu kluczyka elektronicznego
 F111 Bezpiecznik 60 A
 F150 Bezpiecznik 200 A
 F151 Bezpiecznik 100 A
 F152 Bezpiecznik 150 A
 F19 Bezpiecznik 20 A
 F22 Bezpiecznik 15 A
 F23 Bezpiecznik 20 A
 F24 Bezpiecznik 15 A
 F25 Bezpiecznik 15 A
 F27 Bezpiecznik 7.5 A
 F32 Bezpiecznik 40 A
 F34 Bezpiecznik 7.5 A
 F6 Bezpiecznik 10 A
 G1 Alternator
 H62 Nagrzewanie oleju w bloku silnika
 H63 Termostat płynu chłodzącego
 I10 Wyłącznik poziomu oleju
 I9 Wyłącznik pozycji Luz
 J71 Piezoelektryczny wtryskiwacz wysokociśnieniowy, cylinder 1
 J72 Piezoelektryczny wtryskiwacz wysokociśnieniowy, cylinder 2
 J73 Piezoelektryczny wtryskiwacz wysokociśnieniowy, cylinder 3
 J74 Piezoelektryczny wtryskiwacz wysokociśnieniowy, cylinder 4
 K2 Szybka linia CAN
 M1 Rozrusznik
 M123 Silniczek sterowania klapy zawirowania powietrza z potencjometrem
 M13 Silnik zaworu przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru
 M6 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora
 N1 Magnes załączający sprzęgło sprężarki
 P1 Pompa paliwa
 P15 Silniczek pompy powietrza wtórnego
 PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
 Q1 Kondensator przeciwzakłóceniowy
 R172 Przekaźnik zarządzania podwoziem
 R45 Przekaźnik rozrusznika
 R46 Przekaźnik pompy powietrza wtórnego
 R87 Przekaźnik główny
 S16 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa
 S18-1 Czujnik spalania stukowego
 S18-2 Czujnik spalania stukowego
 S192-1 Czujnik ciśnienia doładowania
 S192-2 Czujnik ciśnienia powietrza kolektora ssącego
 S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
 S29-1 Czujnik poziomu paliwa
 S29-2 Czujnik poziomu paliwa
 S333 Czujnik rozrządu Halla po stronie wlotu
 S334 Czujnik rozrządu Halla po stronie wydechu
 S34 Czujnik pedału gazu elektronicznego
 S422 Czujnik ciśnienia rail
 S44 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S73 Czujnik temperatury doładowania
 S80 Czujnik lambda za katalizatorem
 S84 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu
 S88 Inteligentny czujnik akumulatora
 V123 Elektrozawór przepływu powietrza doładowania
 V138-1 Elektrozawór regulacji obrotów wałka rozrządu
 V138-2 Elektrozawór regulacji obrotów wałka rozrządu
 V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
 V30 Zawór sterujący przepustnicy do spalin
 V338 Elektrozawór odcięcia płynu chłodzącego
 V339 Elektrozawór zasuwowy chłodnicy
 V6 Elektrozawór oczyszczania oparów benzyny

Pin Funkcja
 A01 Cewka zintegrowana pojedyncza, cylinder 1 – sygnał podstawowy
 A02 Cewka zintegrowana pojedyncza, cylinder 2 – sygnał podstawowy
 A03 Cewka zintegrowana pojedyncza, cylinder 3 – sygnał podstawowy
 A04 Cewka zintegrowana pojedyncza, cylinder 4 – sygnał podstawowy
 A05 Silniczek sterujący klapką obrotową z potencjometrem – sterowanie PWM
 A06 Silniczek sterujący klapką obrotową z potencjometrem – sterowanie PWM
 A07 Czujnik lambda za katalizatorem – sygnał
 A08 Nieokablowany
 A09 Zawór sterujący przepustnicy do spalin – sterownik PWM
 A10 Nieokablowany
 A11 Nieokablowany
 A12 Nieokablowany
 A13 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
 A14 Nieokablowany
 A15 Nieokablowany
 A16 Nieokablowany
 A17 Nieokablowany
 A18 Czujnik spalania stukowego – sygnał
 A19 Nieokablowany
 A20 Piezoelektryczny wtryskiwacz wysokociśnieniowy – sterownik górnych wartości wtryskiwacza na cylindrze nr 03
 A21 Piezoelektryczny wtryskiwacz wysokociśnieniowy – sterownik górnych wartości wtryskiwacza na cylindrze nr 02
 A22 Piezoelektryczny wtryskiwacz wysokociśnieniowy – sterownik wysokich wartości wtryskiwacza na cylindrze nr 01
 A23 Piezoelektryczny wtryskiwacz wysokociśnieniowy – sterownik górnych wartości wtryskiwacza na cylindrze nr 04
 A24 Nieokablowany
 A25 Szerokopasmowy czujnik lambda – Włączanie
 A26 Elektrozawór regulacji obrotu wałka rozrządu – Sterownik PWM
 A27 Czujnik ciśnienia powietrza we wlotowym przewodzie rozgałęzionym – Sygnał
 A28 Nieokablowany
 A29 Czujnik lambda za katalizatorem – aktywacja
 A30 Czujnik rozrządu Halla po stronie wydechu – sygnał
 A31 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – sterowanie PWM
 A32 Czujnik rozrządu Halla po stronie wlotu – sygnał
 A33 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 A34 Nieokablowany
 A35 Czujnik ciśnienia rail – sygnał
 A36 Nieokablowany
 A37 Nieokablowany
 A38 Nieokablowany
 A39 Szerokopasmowy czujnik tlenowy – bieżący sygnał
 A40 Elektrozawór odcięcia płynu chłodzącego – sterowanie PWM
 A41 Czujnik ciśnienia doładowania – sygnał
 A42 Nieokablowany
 A43 Szerokopasmowy czujnik tlenu – bieżący sygnał
 A44 Szerokopasmowy czujnik tlenu – zasilanie +5 V
 A45 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
 A46 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
 A47 Alternator – nie zdefiniowano
 A48 Nieokablowany
 A49 Nieokablowany
 A50 Czujnik spalania stukowego – masa
 A51 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – zasilanie +5 V
 A52 Czujnik spalania stukowego – masa
 A53 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 A54 Nieokablowany
 A55 Nieokablowany
 A56 Czujnik lambda szerokopasmowy – wirtualna masa +2,5 V
 A57 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 A58 Nieokablowany
 A59 Nieokablowany
 A60 Nieokablowany
 A61 Termostat płynu chłodzącego – sterowanie PWM
 A62 Nieokablowany
 A63 Czujnik spalania stukowego – sygnał
 A64 Elektrozawór wypływu powietrza doładowania – sterownik PWM
 A65 Nieokablowany
 A66 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – uziemienie
 A67 Silniczek sterujący klapką obrotową z potencjometrem – uziemienie
 A68 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 A69 Nieokablowany
 A70 Nieokablowany
 A71 Nieokablowany
 A72 Nieokablowany
 A73 Elektrozawór regulacji obrotu wałka rozrządu – sterownik PWM
 A74 Nieokablowany
 A75 Nieokablowany
 A76 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
 A77 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
 A78 Czujnik temperatury doładowania – sygnał
 A79 Silniczek sterujący klapką obrotową z potencjometrem – sygnał
 A80 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 A81 Nieokablowany
 A82 Nieokablowany
 A83 Czujnik lambda za katalizatorem – masa
 A84 Nieokablowany
 A85 Nieokablowany
 A86 Nieokablowany
 A87 Nieokablowany
 A88 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał
 A89 Nieokablowany
 A90 Wyłącznik poziomu oleju – sygnał
 A91 Nieokablowany
 A92 Nieokablowany
 A93 Przekaźnik nagrzewnicy oleju w skrzyni korbowej – sterowanie PWM
 A94 ECU zarządzania silnikiem – sterownik dolny wtryskiwacza
 A95 ECU zarządzania silnikiem – sterownik dolny wtryskiwacza
 A96 Nieokablowany
 B01 Nieokablowany
 B02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B03 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B05 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B07 Nieokablowany
 B08 Nieokablowany
 B09 Nieokablowany
 B10 Elektroniczne urządzenie sterujące komputera pokładowego – nieokreślone
 B11 Moduł regulacji pompy paliwowej – przełączanie
 B12 Nieokablowany
 B13 Nieokablowany
 B14 Nieokablowany
 B15 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B16 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B17 Nieokablowany
 B18 Nieokablowany
 B19 Nieokablowany
 B20 Nieokablowany
 B21 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
 B22 Elektrozawór bramy chłodnicy – sterowanie PWM
 B23 Przekaźnik silniczka zapłonu – aktywacja potencjałem ujemnym
 B24 Nieokablowany
 B25 Uszkodzony przekaźnik silnika rozrusznika – nieprawidłowy
 B26 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora – sterowanie PWM
 B27 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – uziemienie
 B28 Nieokablowany
 B29 Nieokablowany
 B30 Nieokablowany
 B32 Nieokablowany
 B33 Nieokablowany
 B34 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – uziemienie
 B35 Nieokablowany
 B36 Nieokablowany
 B37 Nieokablowany
 B38 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN L
 B39 ECU sterowania silnika – CAN sygnał H
 B40 Nieokablowany
 B41 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN L
 B42 Nieokablowany
 B43 Nieokablowany
 B44 Przekaźnik pompy powietrza wtórnego – aktywacja potencjałem ujemnym
 B45 Nieokablowany
 B46 Zawór oczyszczania pochłaniacza – sterowanie PWM
 B47 Nieokablowany
 B48 Nieokablowany
 B49 Czujnik pedału przyspieszenia elektronicznego – sygnał
 B50 Przekaźnik główny – Aktywacja potencjałem ujemnym
 B51 Nieokablowany
 B52 Nieokablowany
 B53 Czujnik pedału przyspieszenia elektronicznego – sygnał
 B54 ECU sterowania silnika – CAN sygnał H
 B55 Nieokablowany
 B56 Nieokablowany
 B57 Urządzenie sterujące poduszki powietrznej – nieokreślone
 B58 Nieokablowany

Piny w złączu po stronie
urządzenia sterującego
A = 96
B = 58

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony