Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  23.05.2011, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Technologia cały czas się zmienia i staje się coraz bardziej skomplikowana. Każdy warsztat dzisiaj znajduje się pod presją rozwoju, aby móc serwisować i naprawiać nowoczesne samochody. Snap-on Diagnostics oferuje każdemu warsztatowi możliwość nadążania za tymi zmianami. Najnowsze oprogramowanie diagnostyczne pozwoli na pomyślne przeprowadzenie napraw wielu marek i modeli samochodów, dzięki czemu każdy warsztat będzie miał więcej możliwości na zwiększenie zysku.

Wersja 11.2 zawiera pokrycie parku samochodowego do 2010 r. w 91%, ponad 26 000 nowych kodów z opisami, testy funkcjonalne z opisami – łatwiejsze i szybsze do wykonania, ponad 1 700 nowych testów elementów wykonawczych i testów systemów, obsługa systemów parkowania, ponad 3 000 pojazdów, ponad 24 000 systemów, ponad 13 000 nowych parametrów bieżących, znacznie rozszerzona diagnostyka marki Volvo

Nowe funkcję obejmują m.in. kalibracje czujników kata skrętu w grupie AFL, regenerację filtrów FAP w BMW, reset danych zderzeniowych w Fordzie, kodowanie wtryskiwaczy w Hondzie w silniku 2.2 CDTI, nowy model ix35 Hyundai, nowy model CX7, regeneracje DPF oraz kodowanie wtryskiwaczy w Mazdzie, kodowanie wtryskiwaczy w silniku CDI2 Mercedesa, nowy model Lancer EVO Mitsubishi, w Oplu kodowanie wtryskiwaczy w silnikach 1.9 i 3.0 oraz nowy model Insignia, obsługę DPF w Lagunie II i Trafficu II, nowe modele hybrydowe Auris i Prius Toyoty, nowy model Audi Q5 oraz procedury adaptacji grubości klocków hamulcowych w A8, całkowicie nowe oprogramowanie dla Volvo obejmujące silnik, poduszki, ABS i skrzynię biegów.

Użytkownicy testerów Snap-on Diagnostics w Polsce mogą korzystać z systemu wsparcia technicznego. Wsparcie techniczne jest bezpłatne przez okres jednego roku od zakupienia testera.

Do korzystania ze wsparcia technicznego uprawnieni są wszyscy użytkownicy testerów ETHOS, SOLUS PRO, którzy zakupili urządzenia w autoryzowanej sieci sprzedaży na terenie Polski i zarejestrowali je on-line na stronie www.sun-diagnostics.com.

Pomoc telefoniczna jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 i udzielana jest telefonicznie lub za pomocą poczty email. Pomoc techniczna obejmuje doradztwo i rozwiązywanie problemów w zakresie obsługi, użytkowania, funkcjonalności oraz wykonywania procedur diagnostycznych za pomocą testerów diagnostycznych Sun Ethos i SolusPro.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony