CAP 4220 to innowacyjne rozwiązanie, gdyż jest to pierwszy czytnik EOBD współpracujący z analizatorem spalin, który może stanowić wyposażenie SKP. Takie rozwiązanie zapewnia niespotykaną wcześniej wygodę oraz szybkość badania.
Współpraca analizatora spalin i czytnika EOBD zapewnia wymierne korzyści. Po pierwsze, czytnik EOBD nie potrzebuje komputera, gdyż wyniki są wyświetlane na monitorze analizatora, można także skorzystać z drukarki analizatora. Po drugie, czytnik umożliwia odczyt prędkości obrotowej i temperatury silnika przy urzędowej kontroli spalin bez użycia tradycyjnych sond. Czytnik umożliwia ten pomiar również w silnikach Diesla w przypadku kontroli zadymienia. Wiadomo, że odczyt prędkości obrotowej silników z Common Rail nie jest możliwy z użyciem tradycyjnych sond obrotów. Stosowanie czytnika CAP 4220 rozwiązuje ten problem.
Także dostępność czytnika stacji jest większa, gdyż analizator spalin jest przeważnie w stanie gotowości do pracy.
Urządzenie na chwilę obecną może współpracować z analizatorami (dymomierzami) produkcji CAPELEC:
- CAP 3201
- SUN DGA 1500 (-2009).
Komentarze (0)