Specjalna mata z podziałką do kalibracji (tu modelu Mazda 6). Radary w autach marek koreańskich i japońskich kalibruje się z udziałem słupka zwieńczonego pryzmą. Szybko, łatwo i... tanio, gdy mowa o sprzęcie warsztatowym
Po systemach nawigacyjnych biorę na warsztat ADAS
Grzegorz Siciarek, niezależny warsztat Grekacars z Kalisza: – Moja firma specjalizuje się w elektronice samochodowej, zajmujemy się głównie montażem i serwisem systemów nawigacyjnych z grupy VAG. Jako warsztat posiadamy łączność online z fabryką Audi w Niemczech, co pozwala na programowanie, kodowanie i zdjęcie blokady ochrony komponentu z wszystkich sterowników. To dlatego, wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientom, chciałbym zaoferować kompleksowe rozwiązania: począwszy od sprzedaży części, przez montaż, kodowanie, a w końcu ustawienie i kalibrację podzespołów odpowiedzialnych za system ADAS. Powodem uczestnictwa w szkoleniu była chęć zakupu rozwiązania do kalibracji. W obecnej chwili negocjujemy warunki nabycia Texa RCCS. Z pewnością cena takich usług będzie u mnie niższa niż w ASO. Różnica między moim warsztatem a ASO jest taka, że nie musimy przeliczać usługi na godziny. W praktyce może zdarzyć się, że jeden samochód będzie się robiło 30 min, natomiast drugi 3 godz., jednak cena będzie ustalona z góry za wykonanie usługi.
Komentarze (2)