Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  09.12.2019, ~ Administrator - ,   Czas czytania 8 minut

Schemat elektryczny Alfa Romeo Stelvio

Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwi on Państwu naprawę pojazdów.

Legenda elementów
Samochody osobowe/ALFA ROMEO/Stelvio [17>] (949)/2.2 16v JTDm/Samochód sportowo-użytkowy/55275156
(110-132 kW)/[02/17>] Bosch/EDC/17 C 69/-/-
 B1 Akumulator zapłonowy
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E10 Centralka elektroniczna ABS
 E11 Centralka elektroniczna tablicy rozdzielczej
 E112 Moduł regulacji pompy paliwa
 E3 Centralka elektroniczna komputera pokładowego
 E63 Centralka elektroniczna regulacji prędkości
 E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
 F02 Bezpiecznik 60 A
 F04-1 Bezpiecznik 40 A
 F04-2 Bezpiecznik 20 A
 F07 Bezpiecznik 15 A
 F08 Bezpiecznik 10 A
 F100 Bezpiecznik 100 A
 F14 Bezpiecznik 15 A
 F16 Bezpiecznik 5 A
 F23 Bezpiecznik 20 A
 F51 Bezpiecznik 7.5 A
 F72 Bezpiecznik 70 A
 F73 Bezpiecznik 70 A
 F74 Bezpiecznik 175 A
 F82 Bezpiecznik 20 A
 F83 Bezpiecznik 30 A
 G1 Alternator
 H10 Świece żarowe
 H62 Nagrzewanie oleju w bloku silnika
 H63 Termostat płynu chłodzącego
 I138 Wtyczka modułu przełącznika autoryzacji dostępu i uruchamiania
 I144 Moduł dźwigni zmiany biegu
 J201 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 1
 J202 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 2
 J203 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 3
 J204 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 4
 K2 Szybka linia CAN
 M1 Rozrusznik
 M107 Silnik sterowania przepustnicą EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
 M14 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego powietrza z cyfrowym czujnikiem położenia
 M3 Silnik wentylatora chłodzenia silnika i klimatyzator
 P13 Pomocnicza pompa płynu chłodzącego
 P46 Moduł pompy paliwowej
 PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
 R36 Przekaźnik załączający sprzęgło sprężarki
 R45 Przekaźnik rozrusznika
 R47 Przekaźnik pompy paliwa
 R52 Przekaźnik pompy płynu chłodzącego
 R64 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa
 R65 Przekaźnik nagrzewnicy oleju w skrzynce rozdzielczej biegów
 R87 Przekaźnik główny
 S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
 S189 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
 S19 Czujnik synchronizacji z efektem Halla
 S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
 S22 Czujnik obrotów silnika z efektem Halla
 S289 Czujnik wody w paliwie i temperatury paliwa z grzałką
 S33 Czujnik poziomu oleju
 S363 Czujnik prędkości obrotów turbiny
 S427 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego klimatyzatora
 S477 Czujnik temperatury płynu chłodzącego chłodnicy niskich temperatur
 S49 Czujnik ciśnienia/temperatury oleju
 S50  Czujnik ciśnienia doładowania i temperatury
 S6 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia
 S62-1 Czujnik temperatury spalin
 S62-2 Czujnik temperatury spalin
 S63 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem
 S64 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych
 S65 Czujnik temperatury gazów spalinowych przed turbiną
 S67 Czujnik temperatury spalin za filtrem cząstek stałych
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S70 Czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu chłodnicy
 S80-1 Sonda lambda szerokopasmowa
 S80-2 Sonda lambda szerokopasmowa
 V12-1 Elektrozawór EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
 V12-2 Elektrozawór EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
 V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
 V24 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa
 V264 Elektrozawór regulacji przepływu powietrza w kolektorze dolotowym
 V50 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR
 V648 Elektrozawór pompy olejowej
 V675 Elektrozawór regulacji zmiennej geometrii turbiny z cyfrowym czujnikiem pozycji

PIN Funkcja
 A001 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A002 Centralka elektroniczna sterowania silnika – uziemienie
 A003 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A004 Centralka elektroniczna sterowania silnika – uziemienie
 A005 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A006 Centralka elektroniczna sterowania silnika – uziemienie
 A007 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
 A008 Nieokablowany
 A009 Czujnik wody w paliwie i temperatury paliwa z nagrzewnicą – sygnał
 A010 Centralka elektroniczna sterowania silnika – przełączenie urządzenia
 A011 Nieokablowany
 A012 Nieokablowany
 A013 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał CAN H
 A014 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał CAN L
 A015 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych – masa
 A016 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych – sygnał
 A017 Czujnik prędkości obrotów turbiny – sygnał
 A018 Nieokablowany
 A019 Moduł regulacji pompy paliwowej – przełączanie
 A020 Nieokablowany
 A021 Przekaźnik sprzęgła sprężarki układu klimatyzacji – aktywacja potencjałem ujemnym
 A022 Nieokablowany
 A023 Sonda lambda szerokopasmowa – włączanie
 A024 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia – masa
 A025 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia – sygnał
 A026 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia – masa
 A027  Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia – sygnał
 A028 Nieokablowany
 A029 Czujnik temperatury spalin za filtrem cząstek stałych – sygnał
 A030 Nieokablowany
 A031 Nieokablowany
 A032 Nieokablowany
 A033 Czujnik temperatury spalin za filtrem cząstek stałych – masa
 A034 Nieokablowany
 A035 Czujnik poziomu oleju – sygnał
 A036 Czujnik poziomu oleju – masa
 A037 Moduł silniczka oraz wentylator chłodzenia silnika i klimatyzacji – sterowanie PWM
 A038 Nieokablowany
 A039 Nieokablowany
 A040 Nieokablowany
 A041 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
 A042 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych – zasilanie +5 V
 A043 Czujnik ciśnienia chłodziwa A/C – zasilanie +5 V
 A044 Czujnik ciśnienia chłodziwa A/C – masa
 A045 Czujnik wody w paliwie i temperatury paliwa z ogrzewaniem – sygnał temperatury
 A046 Nieokablowany
 A047 Nieokablowany
 A048 Czujnik ciśnienia chłodziwa A/C – sygnał
 A049 Nieokablowany
 A050 Nieokablowany
 A051 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +12 V
 A052 Nieokablowany
 A054 Centralka elektroniczna sterowania silnika – uziemienie urządzeń
 A055 Nieokablowany
 A056 Nieokablowany
 A057 Moduł nagrzewania wstępnego świec żarowych – przełączenie
 A058 Nieokablowany
 A059 Nieokablowany
 A060 Sonda lambda szerokopasmowa – zasilanie +5 V
 A061 Sonda lambda szerokopasmowa – bieżący sygnał
 A062 Czujnik prędkości obrotów turbiny – zasilanie +5 V
 A063 Czujnik temperatury płynu chłodzącego chłodnicy niskich temperatur – sygnał
 A064 Nieokablowany
 A065 Czujnik wody w paliwie i temperatury paliwa z ogrzewaniem – uziemienie
 A066 Czujnik temperatury płynu chłodzącego chłodnicy niskich temperatur – uziemienie
 A067 Nieokablowany
 A068 Moduł nagrzewania wstępnego świec zapłonowych – przełączenie
 A069 Nieokablowany
 A070 Nieokablowany
 A071 Przekaźnik pompy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 A072 Przekaźnik rozrusznika – aktywacja potencjałem ujemnym
 A073 Nieokablowany
 A074 Przekaźnik podgrzewacza oleju skrzyni korbowej – aktywacja potencjałem ujemnym
 A075 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A076 Cyfrowy miernik masy powietrza – masa
 A077 Sonda lambda szerokopasmowa – wirtualna masa +2,5 V
 A078 Sonda lambda szerokopasmowa – bieżący sygnał
 A079 Nieokablowany
 A080 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał CAN L
 A081 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał CAN H
 A082 Nieokablowany
 A083 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał linii cyfrowej
 A084 Nieokablowany
 A085 Silnik rozrusznika – nieokreślony
 A086 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
 A087 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał temperatury
 A088 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
 A089 Nieokablowany
 A090 Nieokablowany
 A091 Nieokablowany
 B001 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterowanie PWM
 B002 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterowanie PWM
 B003 Elektrozawór regulacji zmiennej geometrii turbiny z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterowanie PWM
 B004 Nieokablowany
 B005 Nieokablowany
 B006 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – masa
 B007 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – zasilanie +12 V
 B008 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego powietrza z cyfrowym czujnikiem położenia – zasilanie +12 V
 B009 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego powietrza z cyfrowym czujnikiem położenia – sterowanie PWM
 B010 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR – sterowanie PWM
 B011 Elektrozawór EGR z czujnikiem cyfrowym pozycji – sygnał
 B012 Czujnik temperatury spalin przed turbiną – masa
 B013 Czujnik temperatury spalin przed turbiną – sygnał
 B014 Nieokablowany
 B015 Nieokablowany
 B016 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego powietrza z cyfrowym czujnikiem położenia – zasilanie +5 V
 B017  Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
 B018 Czujnik ciśnienia i temperatury oleju – zasilanie +5 V
 B019 Czujnik obrotów silnika z efektem Halla – zasilanie +5 V
 B020 Czujnik obrotów silnika z efektem Halla – sygnał
 B021 Czujnik obrotów silnika z efektem Halla – masa
 B022 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 2 – sterownik górny
 B023 Nieokablowany
 B024 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 3 – sterownik górny
 B025 Elektrozawór regulacji zmiennej geometrii turbiny z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +12 V
 B026 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa – masa
 B027 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa – zasilanie +12 V
 B028 Nie okablowany
 B029 Elektrozawór regulacji przepływu powietrza w kolektorze dolotowym – sygnał
 B030 Nieokablowany
 B031 Nieokablowany
 B032 Nieokablowany
 B033 Czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu chłodnicy – masa
 B034 Czujnik temperatury spalin – sygnał
 B035 Czujnik temperatury spalin – sygnał
 B036 Czujnik temperatury spalin – masa
 B037 Czujnik synchronizacji z efektem Halla – zasilanie +5 V
 B038 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – zasilanie +5 V
 B039 Elektrozawór regulacji zmiennej geometrii turbiny z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
 B040 Elektrozawór EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
 B041 Nieokablowany
 B042 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
 B043 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 2 – sterownik dolny
 B044 Nieokablowany
 B045 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 3 – sterownik dolny
 B046 Sonda lambda szerokopasmowa – włączanie
 B047 Termostat płynu chłodzącego sterowanie PWM
 B048 Nieokablowany
 B049 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR – sygnał
 B050 Nieokablowany
 B051 Czujnik synchronizacji z efektem Halla – masa
 B052 Czujnik synchronizacji z efektem Halla – sygnał
 B053 Nieokablowany
 B054 Nieokablowany
 B055 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – masa
 B056 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – sygnał
 B057 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
 B058 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
 B059 Nieokablowany
 B060 Nieokablowany
 B061 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – sygnał temperatury
 B062 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
 B063 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
 B064 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 1 – sterownik górny
 B065 Nieokablowany
 B066 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 4 – sterownik górny
 B067 Elektrozawór EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +12 V
 B068 Nieokablowany
 B069 Nieokablowany
 B070 Nieokablowany
 B071 Nieokablowany
 B072 Przekaźnik pompy płynu chłodzącego – aktywacja potencjałem ujemnym
 B073 Nieokablowany
 B074 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – sygnał
 B075 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – masa
 B076 Elektrozawór regulacji turbiny o zmiennej geometrii z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
 B077 Elektrozawór regulacji turbiny o zmiennej geometrii z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
 B078 Elektrozawór EGR z czujnikiem cyfrowym pozycji – masa
 B079 Elektrozawór EGR z czujnikiem cyfrowym pozycji – sygnał
 B080 Czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu chłodnicy – sygnał
 B081 Czujnik temperatury i ciśnienia oleju – sygnał
 B082 Czujnik temperatury spalin – masa
 B083 Sonda lambda szerokopasmowa – wirtualna masa +2,5 V
 B084 Sonda lambda szerokopasmowa – zasilanie +5 V
 B085 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 1 – sterownik dolny
 B086 Nieokablowany
 B087 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 4 – sterownik dolny
 B088 Elektrozawór EGR z czujnikiem cyfrowym pozycji – sterowanie PWM
 B089 Nieokablowany
 B090 Elektrozawór pompy oleju – sterowanie PWM
 B091 Elektrozawór regulacji przepływu powietrza w kolektorze dolotowym – sterowanie PWM
 B092 Nieokablowany
 B093 Elektrozawór EGR z czujnikiem cyfrowym pozycji – sterowanie PWM
 B094 Nieokablowany
 B095 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – masa
 B096 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – sygnał
 B097 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego powietrza z cyfrowym czujnikiem położenia – masa
 B098 Silnik przepustnicy kolektora dolotowego powietrza z cyfrowym czujnikiem położenia – sygnał
 B099 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
 B100 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 B102 Czujnik temperatury i ciśnienia oleju – sygnał
 B103 Czujnik temperatury i ciśnienia oleju – masa
 B104 Sonda lambda szerokopasmowa – bieżący sygnał
 B105 Sonda lambda szerokopasmowa – bieżący sygnał

GALERIA ZDJĘĆ

Schemat elektryczny Alfa Romeo Stelvio
Schemat elektryczny Alfa Romeo Stelvio
Schemat elektryczny Alfa Romeo Stelvio
Schemat elektryczny Alfa Romeo Stelvio

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony