Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  17.11.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Schemat elektryczny BMW i3 (wtrysk benzyna)

Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwi on Państwu naprawę pojazdów.

Legenda elementów
Samochody osobowe/BMW/i3 [13>] (101)/electric/Sedan 2-bryłowy/IB1 (125-135 kW)/[11/13>]-/(RDME)
 
 B1 Akumulator zapłonowy
 C11 Cewka ołówkowa cylindra 1
 C12 Cewka ołówkowa cylindra 2
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E17 Elektroniczne urządzenie sterujące zarządzania silnikiem elektrycznym
 E18 Urządzenie sterujące rozszerzonego zakresu silnika elektrycznego
 E19 Elektroniczne urządzenie sterujące zarządzania momentem obrotowym silnika elektrycznego
 E21 Centralka elektroniczna Airbag
 E26 Urządzenie sterujące akumulatora
 E3 Komputer pokładowy
 F01 Bezpiecznik 15 A
 F04 Bezpiecznik 15 A
 F109 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 F110 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 F111 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 F112 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 F122 Bezpiecznik 5 A
 F130 Bezpiecznik 20 A
 F400 Bezpiecznik 125 A
 G6 Generator/silnik z czujnikiem pozycji wirnika i czujnikiem temperatury
 I155 Regulator ciśnienia oleju
 I4 Wyłącznik świateł stopu
 J1 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1
 J2 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2
 M13 Silnik zaworu przewodu wlotowego rozgałęzionego z potencjometrem wycieraczek szyby przedniej
 P1 Pompa paliwa
 Q1 Kondensator przeciwzakłóceniowy
 R15 Przekaźnik przyłącza 15
 R30-1 Przekaźnik przyłącza 30
 R30-2 Przekaźnik przyłącza 30
 R47 Przekaźnik pompy paliwa
 R82 Przekaźnik odłączenia akumulatora
 R87 Przekaźnik główny
 S18 Czujnik spalania stukowego
 S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
 S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
 S34 Czujnik pedału gazu elektronicznego
 S47 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S80 Czujnik lambda szerokopasmowy
 S84 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu
 S88 Inteligentny czujnik akumulatora
 V6 Elektrozawór oczyszczania oparów benzyny
 
Pin Funkcja
 A001 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 A002 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
 A003 Szerokopasmowy czujnik lambda – Włączanie
 A004 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 A005 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 A006 Czujnik rozrządu Halla – Masa  A007 Nieokablowany
 A008 Nieokablowany
 A009 Nieokablowany
 A010 Nieokablowany
 A011 Nieokablowany
 A012 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – Masa
 A013 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Masa
 A014 Nieokablowany
 A015 Nieokablowany
 A016 Nieokablowany
 A017 Nieokablowany
 A018 Nieokablowany
 A019 Nieokablowany
 A020 Nieokablowany
 A021 Nieokablowany
 A022 Nieokablowany
 A023 Nieokablowany
 A024 Nieokablowany
 A025 Nieokablowany
 A026 Nieokablowany
 A027 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Uziemienie
 A028 Nieokablowany
 A029 Silniczek zaworu przepustnicyprzewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Zasilanie +5 V
 A030 Nieokablowany
 A031 Nieokablowany
 A032 Nieokablowany
 A033 Nieokablowany
 A034 Nieokablowany
 A035 Nieokablowany
 A036 Nieokablowany
 A037 Nieokablowany
 A038 Czujnik prędkości efektu Halla – Uziemienie
 A039 Nieokablowany
 A040 Nieokablowany
 A041 Nieokablowany
 A042 Nieokablowany
 A043 Nieokablowany
 A044 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Kontrola PWM
 A045 Nieokablowany
 A046 Czujnik rozrządu Halla – Sygnał
 A047 Nieokablowany
 A048 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Sygnał
 A049 Nieokablowany
 A050 Szerokopasmowy czujnik tlenowy – Bieżący sygnał
 A051 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Sygnał
 A052 Nieokablowany
 A053 Nieokablowany
 A054 ECU zarządzania silnikiem – Sygnał CAN L
 A055 Jednostka sterowania komputera pokładowego – Sygnał CAN L
 A056 Przekaźnik główny – Aktywacja potencjałem ujemnym
 A057 Czujnik liczby obrotów efektu Halla – Zasilanie +5 V
 A058 Nieokablowany
 A059 Nieokablowany
 A060 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 A061 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 A062 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 A063 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Kontrola PWM
 A064 Czujnik z efektem Halla – Zasilanie +5 V
 A065 Nieokablowany
 A066 Nieokablowany
 A067 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Sygnał
 A068 Szerokopasmowy czujnik tlenowy – Bieżący sygnał
 A069 Czujnik lambda szerokopasmowy – Wirtualna masa +2,5 V
 A070 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – Sygnał
 A071 Regulator ciśnienia oleju – Sygnał
 A072 Nieokablowany
 A073 ECU sterowania silnika – Sygnał CAN H
 A074 Elektroniczna jednostka sterowania komputera pokładowego – Sygnał CAN H
 A075 Przekaźnik pompy paliwa – Aktywacja potencjałem ujemnym
 A076 Czujnik obrotów z efektem Halla – Sygnał
 A077 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 A078 Nieokablowany
 A079 Nieokablowany
 A080 Elektrozawór czyszczenia pochłaniacza (EVAP1) – Kontrola PWM
 A081 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – Aktywacja
 B082 Nieokablowany
 B083 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza pobieranego – Sygnał temperatury
 B084 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza pobieranego – Sygnał
 B085 Nieokablowany
 B086 Nieokablowany
 B087 Czujnik spalania stukowego – Masa
 B088 Czujnik spalania stukowego – Sygnał
 B089 Nieokablowany
 B090 Nieokablowany
 B091 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego – Zasilanie +5 V
 B092 Nieokablowany
 B093 Nieokablowany
 B094 Nieokablowany
 B095 Nieokablowany
 B096 Nieokablowany
 B097 Nieokablowany
 B098 Nieokablowany
 B099 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego – Masa
 B100 Nieokablowany
 B101 Nieokablowany
 B102 Nieokablowany
 B103 Nieokablowany
 B104 Nieokablowany
 B105 Nieokablowany
 B106 Nieokablowany
 B107 Nieokablowany
 B108 Nieokablowany
 B109 Nieokablowany
 B110 Nieokablowany
 B111 Nieokablowany
 B112 Nieokablowany
 B113 Nieokablowany
 B114 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra nr 01 – Aktywacja potencjałem ujemnym
 B115 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra nr 02 – Aktywacja potencjałem ujemnym
 B116 Cewka ołówkowa – Cylinder 1, sygnał podstawowy
 B117 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 B118 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 B119 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 B120 Nieokablowany
 B121 Cewka ołówkowa – Cylinder 2, sygnał podstawowy


Piny złącza po stronie okablowania
A = 81
B = 40

GALERIA ZDJĘĆ

Schemat elektryczny BMW i3 (wtrysk benzyna)
Schemat elektryczny BMW i3 (wtrysk benzyna)

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony