Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  15.01.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Schemat elektryczny Fiat Bravo

Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwi on Państwu naprawę pojazdów.

Legenda elementów
Samochody osobowe/FIAT/Bravo [07>13] (198)/1.4i 16V Turbo Kat/Sedan 2- bryłowy/198 A 1.000 (110-112 kW)/[07/07>-/13]
Bosch/Motronic/ME 7.9.10/-/-

 
 B1 Akumulator zapłonowy
 C11 Cewka wysokiego napięcia cylindra 1
 C12 Cewka wysokiego napięcia cylindra 2
 C13 Cewka wysokiego napięcia cylindra 3
 C14 Cewka wysokiego napięcia cylindra 4
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E10 Centralka elektroniczna sterowania ABS
 E11 Centralka elektroniczna sterowania tablicy rozdzielczej
 E239 Moduł klimatyzacji
 E3 Komputer pokładowy
 E33 Centralka elektroniczna sterowania automatycznej klimatyzacji
 E400 Komputer pokładowy, skrzynka ECU, bezpieczniki i przekaźniki
 E83 Centralka elektroniczna sterowania elektronicznego wspomagania kierownicy
 F11 Bezpiecznik 15 A
 F16 Bezpiecznik 7,5 A
 F17 Bezpiecznik 10 A
 F18 Bezpiecznik 10 A
 F19 Bezpiecznik 7,5 A
 F21 Bezpiecznik 15 A
 F22 Bezpiecznik 15 A
 F3 Bezpiecznik 20 A
 F35 Bezpiecznik 5 A
 F37 Bezpiecznik 7,5 A
 F51 Bezpiecznik 5 A
 F6 Bezpiecznik 40 A
 F7 Bezpiecznik 50 A
 G1 Alternator
 I1 Wyłącznik zapłonu
 I13 Przyciski selektora regulatora prędkości
 I155 Regulator ciśnienia oleju
 I182 Wyłącznik bezwładnościowy
 I2 Wyłącznik pedału hamulca
 I5 Wyłącznik pedału sprzęgła
 J1 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1
 J2 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2
 J3 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3
 J4 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4
 M1 Rozrusznik
 M13 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru
 M3 Silnik wentylatora chłodzenia silnika oraz klimatyzacji
 N1 Elektromagnes załączający sprzęgło sprężarki klimatyzacji
 P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
 PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
 R36 Przekaźnik załączający sprzęgło sprężarki klimatyzacji
 R47 Przekaźnik pompy paliwa
 R80 Przekaźnik wysokiej prędkości wentylatora chłodzącego silnika i klimatyzacji
 R81 Przekaźnik niskiej prędkości wentylatora chłodzącego silnika i klimatyzacji
 R87 Przekaźnik główny
 S167 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
 S18 Czujnik spalania stukowego
 S19 Czujnik synchronizacji z efektem Halla
 S192 Czujnik ciśnienia doładowania
 S24 Czujnik indukcyjny obrotów/min
 S27 Czujnik odchylenia od kursu i przyspieszenia bocznego
 S47 Czujnik temperatury oraz ciśnienia powietrza dolotowego
 S6 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S83 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem
 S84 Podgrzewana sonda lambda za katalizatorem
 V30 Zawór sterujący przepustnicy do spalin
 V47 Elektrozawór obejścia powietrza doładowania sprężarki wysokoprężnej
 V6 Elektrozawór oczyszczania oparów benzyny
 XI Złącze diagnostyczne
 Z4 Opornik wentylatora chłodzenia silnika

 Pin Funkcja
 A01 Podgrzewana sonda lambda za katalizatorem – Aktywacja
 A02 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 – Sterowanie
 A03 Zawór oczyszczania pochłaniacza – Sterowanie PWM
 A04 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 – Sterowanie
 A05 Elektrozawór obejścia powietrza doładowania sprężarki wysokoprężnej – Sterowanie PWM
 A06 Nieokablowany
 A07 Nieokablowany
 A08 Nieokablowany
 A09 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie urządzeń +5 V
 A10 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Uziemienie
 A11 Czujnik synchronizacji z efektem Halla – Zasilanie +5 V
 A12 Czujnik synchronizacji z efektem Halla – Sygnał
 A13 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Zasilanie +5 V
 A14 Nieokablowany
 A15 Nieokablowany
 A16 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – Aktywacja
 A17 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 – Sterowanie
 A18 Nieokablowany
 A19 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 – Sterowanie
 A20 Nieokablowany
 A21 Czujnik ciśnienia doładowania – Sygnał
 A22 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Sygnał
 A23 Nieokablowany
 A24 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza pobieranego – Sygnał temperatury
 A25 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza pobieranego – Sygnał
 A26 Nieokablowany
 A27 Nieokablowany
 A28 Czujnik synchronizacji z efektem Halla – Uziemienie
 A29 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Uziemienie
 A30 Nieokablowany
 A31 Cylinder 1 cewka zapłonowa – Sygnał podstawowy
 A32 Nieokablowany
 A33 Nieokablowany
 A34 Nieokablowany
 A35 Regulator ciśnienia oleju – Sygnał
 A36 Czujnik spalania stukowego – Sygnał
 A37  Indukcyjny czujnik obrotów – Sygnał podczas rozruchu silnika
 A37 Indukcyjny czujnik obrotów – Sygnał podczas pracy silnika
 A38 Indukcyjny czujnik obrotów – Sygnał podczas rozruchu silnika
 A38 Indukcyjny czujnik obrotów – Sygnał podczas pracy silnika
 A39 Nieokablowany
 A40 Nieokablowany
 A41 Nieokablowany
 A42 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Sygnał
 A43 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Sygnał
 A44 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Uziemienie urządzeń
 A45 Nieokablowany
 A46 Cylinder 3 cewka zapłonowa – Sygnał podstawowy
 A47 Cylinder 4 cewka zapłonowa – Sygnał podstawowy
 A48 Cylinder 2 cewka zapłonowa – Sygnał podstawowy
 A49 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Kontrola PWM
 A50 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Kontrola PWM
 A51 Czujnik spalania stukowego – Sygnał
 A52 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – Uziemienie
 A53 Podgrzewana sonda lambda za katalizatorem – Sygnał
 A54 Podgrzewana sonda lambda za katalizatorem – Uziemienie
 A55 Podgrzewana sonda lambda przed katalizatorem – Sygnał
 A56 Nieokablowany
 A57 Nieokablowany
 A58 Nieokablowany
 A59 Nieokablowany
 A60 Nieokablowany
 B01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
 B02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
 B03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 B04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
 B05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 B06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 B07 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – Zasilanie +5 V
 B08 Nieokablowany
 B09 Nieokablowany
 B10 Nieokablowany
 B11 Przekaźnik załączenia sprzęgła sprężarki – Aktywacja potencjałem ujemnym
 B12 Przekaźnik wentylatora wysokiej prędkości klimatyzatora i chłodzenia silnika – Aktywacja potencjałem ujemnym
 B13 Wentylator chłodzenia silnika i przekaźnik systemu klimatyzacji o niskiej prędkości – Aktywacja potencjałem ujemnym
 B14 Nieokablowany
 B15 Nieokablowany
 B16 Nieokablowany
 B17 Nieokablowany
 B18 Nieokablowany
 B19 Zawór sterujący przepustnicy do spalin – Sterownik PWM
 B20 Nieokablowany
 B21 Nieokablowany
 B22 Nieokablowany
 B23 Nieokablowany
 B24 Nieokablowany
 B25 Nieokablowany
 B26 Nieokablowany
 B27 Podwójny potencjometr pedału gazu – Zasilanie +5 V
 B28 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – Uziemienie
 B29 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – Uziemienie
 B30 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – Uziemienie
 B31 Nieokablowany
 B32 Nieokablowany
 B33 Nieokablowany
 B34 Nieokablowany
 B35 Nieokablowany
 B36 Nieokablowany
 B37 Nieokablowany
 B38 Nieokablowany
 B39 Nieokablowany
 B40 Nieokablowany
 B41 Nieokablowany
 B42 Nieokablowany
 B43 Nieokablowany
 B44 Nieokablowany
 B45 Nieokablowany
 B46 Nieokablowany
 B47 Nieokablowany
 B48 Nieokablowany
 B49 Podwójny potencjometr pedału gazu – Zasilanie +5 V
 B50 Nieokablowany
 B51 Nieokablowany
 B52 Nieokablowany
 B53 Nieokablowany
 B54 Nieokablowany
 B55 Podwójny potencjometr pedału gazu – Sygnał
 B56 Nieokablowany
 B57 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – Sygnał
 B58 Nieokablowany
 B59 Nieokablowany
 B60 Nieokablowany
 B61 Przyciski selektora regulatora prędkości – Sygnał
 B62 Nieokablowany
 B63 Wyłącznik pedału sprzęgła – Sygnał
 B64 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Sygnał urządzenia
 B65 Nieokablowany
 B66 Nieokablowany
 B67 Nieokablowany
 B68 Przekaźnik pompy paliwa – Aktywacja potencjałem ujemnym
 B69 Nieokablowany
 B70 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 B71 Centralka elektroniczna sterowania panelem wskaźników – Przełącznik
 B72 Przekaźnik główny – Aktywacja potencjałem ujemnym
 B73 Nieokablowany
 B74 Nieokablowany
 B75 Nieokablowany
 B76 Nieokablowany
 B77 Nieokablowany
 B78 Nieokablowany
 B79 Podwójny potencjometr pedału gazu – Sygnał
 B80 Nieokablowany
 B81 Nieokablowany
 B82 Wyłącznik pedału hamulca – Sygnał
 B83 Nieokablowany
 B84 Przyciski selektora regulatora prędkości – Sygnał
 B85 Przyciski selektora regulatora prędkości – Sygnał
 B86 Przyciski selektora regulatora prędkości – Sygnał
 B87 Wyłącznik pedału hamulca – Sygnał
 B88 Centralka elektroniczna sterowania ABS – Sygnał CAN L
 B89 Centralka elektroniczna sterowania ABS – Sygnał CAN H
 B90 Nieokablowany
 B91 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Sygnał linii cyfrowej
 B92 Nieokablowany
 B93 Nieokablowany
 B94 Nieokablowany

GALERIA ZDJĘĆ

Schemat elektryczny Fiat Bravo
Schemat elektryczny Fiat Bravo
Piny w złączu po stronie urządzenia sterującego A=60 B=94

Komentarze (1)

dodaj komentarz
do góry strony