Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  10.02.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Schemat elektryczny Ford S-Max

Legenda elementów
Samochody osobowe/FORD/S-Max I [06>15] (CD340)/2.3i 16v Kat/Jednobryłowy/SEWA (118 kW)/[-/07>-/15] Ford/EEC VI/-/[02/07>]/Z rozruchem za pomocą przycisku i automatyczną skrzynią biegów

 
 001 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 002 Akumulator zapłonowy
 003 Skrzynka bezpieczników zasilania
 004 Przekaźnik przyłącza 15
 005 Przekaźnik główny
 006 Centralka elektroniczna sterowania automatycznej skrzyni biegów
 007 Przekaźnik automatycznej skrzyni biegów
 008 Przekaźnik rozrusznika
 009 Rozrusznik
 010 Alternator
 011 Przekaźnik załączający sprzęgło sprężarki klimatyzacji
 012 Magnes załączający sprzęgło sprężarki klimatyzacji
 013 Moduł silniczka i wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzacji
 014 Wyłącznik pedału hamulca
 015 Wyłącznik pedału sprzęgła
 016 Przycisk włączenia i wyłączenia silnika
 017 Wyłącznik świateł
 018 Centralka elektroniczna sterowania rozruchu bez kluczyka
 019 Centralka elektroniczna komputera pokładowego
 020 Przekaźnik pompy paliwa
 021 Pompa paliwa z czujnikami poziomu
 022 Czujnik pedału gazu elektronicznego
 023 Centralka elektroniczna sterowania komputerem pokładowym oraz skrzynką przekaźników i bezpieczników
 024 Podgrzewana sonda lambda
 025 Podgrzewana sonda lambda
 026 Elektrozawór oczyszczania oparów benzyny
 027 Elektrozawór kolektora dolotowego
 028 Elektrozawór przepustnicy zmiennej długości kolektora dolotowego
 029 Silnik krokowy zaworu EGR
 030 Moduł silniczka przepustnicy kolektora dolotowego
 031 Czujnik temperatury oraz ciśnienia powietrza dolotowego
 032 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
 033 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 034 Pojedyncze wbudowane cewki zapłonowe
 035 Wtryskiwacze magnetyczne
 036 Czujnik indukcyjny obrotów silnika
 037 Czujnik indukcyjny fazy
 038 Czujnik spalania stukowego
 039 Presostat wspomagania kierownicy
 040 Regulator ciśnienia oleju silnika
 041 Centralka elektroniczna sterowania ABS
 042 Linia CAN
 F001 Bezpiecznik F 019 wartość 60 A
 F002 Bezpiecznik F 020 wartość 60 A
 F003 Bezpiecznik FA8 wartość 20 A
 F004 Bezpiecznik FC8 wartość 20 A
 F005 Bezpiecznik F 041 wartość 20 A
 F006 Bezpiecznik F 042 wartość 10 A
 F007 Bezpiecznik wartość niedostępna
 F008 Bezpiecznik F 008 wartość 10 A
 F009 Bezpiecznik F 033 wartość niedostępna
 F010 Bezpiecznik F 015 wartość niedostępna
 F011 Bezpiecznik F 011 wartość niedostępna
 F012 Bezpiecznik D 013 wartość niedostępna
 F013 Bezpiecznik F 007 wartość niedostępna
 F014 Bezpiecznik F 005 wartość 60 A
 F015 Bezpiecznik F 017 wartość 60 A
 F016 Bezpiecznik F 018 wartość 60 A
 F017 Bezpiecznik F 004 wartość niedostępna
 F018 Bezpiecznik F 022 wartość niedostępna
 F019 Bezpiecznik F 006 wartość 10 A
 F020 Bezpiecznik F 011 wartość 10 A
 F021 Bezpiecznik F 012 wartość 10 A
 F022 Bezpiecznik F 009 wartość 10 A

Pin Funkcja
 A01 Nieokablowany
 A02 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał
 A03 Nieokablowany
 A04 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 1, aktywacja potencjałem ujemnym
 A05 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 3, aktywacja potencjałem ujemnym
 A06 Nieokablowany
 A07 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A08 Cewka zapłonowa – cylinder nr 4, sygnał podstawowy
 A09 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał
 A10 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas rozruchu silnika
 A10 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas pracy silnika
 A11 Nieokablowany
 A12 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 2, aktywacja potencjałem ujemnym
 A13 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 4, aktywacja potencjałem ujemnym
 A14 Nieokablowany
 A15 Nieokablowany
 A16 Cewka zapłonowa – cylinder nr 2, sygnał podstawowy
 A17 Nieokablowany
 A18 Indukcyjny czujnik obrotów silnika – masa
 A19 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 A20 Nieokablowany
 A21 Czujnik spalania stukowego – sygnał
 A22 Nieokablowany
 A23 Nieokablowany
 A24 Cewka zapłonowa – cylinder nr 3, sygnał podstawowy
 A25 Nieokablowany
 A26 Nieokablowany
 A27 Nieokablowany
 A28 Regulator ciśnienia oleju silnika – sygnał
 A29 Czujnik spalania stukowego – masa
 A30 Nieokablowany
 A31 Nieokablowany
 A32 Cewka zapłonowa – cylinder nr 1, sygnał podstawowy
 B01 Nieokablowany
 B02 Nieokablowany
 B03 Podgrzewana sonda lambda – sygnał
 B04 Podgrzewana sonda lambda – masa wzorcowa
 B05 Podgrzewana sonda lambda – masa wzorcowa
 B06 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie +5 V
 B07 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
 B08 Zawór oczyszczania pochłaniacza – sterowanie PWM
 B09 Nieokablowany
 B10 Nieokablowany
 B11 Nieokablowany
 B12 Centralka elektroniczna sterowania silnika – przełączenie urządzenia
 B13 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego - zasilanie +5 V
 B14 Przekaźnik załączenia sprzęgła sprężarki – aktywacja potencjałem ujemnym
 B15 Moduł silniczka i wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora – sterowanie PWM
 B16 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
 B17 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał
 B18 Nieokablowany
 B19 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B20 Nieokablowany
 B21 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał urządzenia
 B22 Nieokablowany
 B23 Przekaźnik rozrusznika – aktywacja potencjałem ujemnym
 B24 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B25 Nieokablowany
 B26 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B27 Nieokablowany
 B28 Nieokablowany
 B29 Centralka elektroniczna sterowania komputera pokładowego – nieokreślone
 B30 Nieokablowany
 B31 Elektroniczne urządzenie sterujące komputera pokładowego – nieokreślone
 B32 Regulator ciśnienia wspomagania kierownicy – sygnał
 B33 Nieokablowany
 B34 Nieokablowany
 B35 Nieokablowany
 B36 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B37 Centralka elektroniczna sterowania ABS – sygnał magistrali CAN H
 B38 Centralka elektroniczna sterowania ABS – sygnał magistrali CAN L
 B39 Nieokablowany
 B40 Nieokablowany
 B41 Nieokablowany
 B42 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B43 Nieokablowany
 B44 Nieokablowany
 B45 Nieokablowany
 B46 Nieokablowany
 B47 Czujnik spalania stukowego – masa
 B48 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C01 Czujnik indukcyjny fazy – masa
 C02 Silnik krokowy obrotowego zaworu EGR – sterownik PWM
 C03 Silnik krokowy obrotowego zaworu EGR – sterownik PWM
 C04 Zawór przepustnicy kolektora dolotowego o zmiennej geometrii – sterowanie PWM
 C05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – uziemienie urządzeń
 C06 Moduł silniczka zaworu przepustnicy kolektora dolotowego – masa
 C07 Moduł silniczka przepustnicy kolektora dolotowego o zmiennej geometrii – sygnał
 C08 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C09 Alternator – cyfrowy sygnał linii
 CIO Silnik krokowy obrotowego zaworu EGR – sterownik PWM
 Cli Silnik krokowy obrotowego zaworu EGR – sterownik PWM
 C12 Zawór przewodu dolotowego o zmiennej geometrii – kontrola PWM
 C13 Nieokablowany
 C14 Nieokablowany
 C15 Nieokablowany
 C16 Nieokablowany
 C17 Nieokablowany
 C18 Nieokablowany
 C19 Nieokablowany
 C20 Nieokablowany
 C21 Nieokablowany
 C22 Moduł silnika przepustnicy przewodu dolotowego o zmiennej geometrii – sterownik PWM
 C23 Nieokablowany
 C24 Moduł silniczka przepustnicy przewodu dolotowego o zmiennej geometrii – sygnał
 C25 Nieokablowany
 C26 Nieokablowany
 C27 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – sygnał
 C28 Czujnik indukcyjny fazy – sygnał
 C29 Moduł silnika przepustnicy przewodu dolotowego o zmiennej geometrii – sterownik PWM
 C30 Nieokablowany
 C31 Nieokablowany

GALERIA ZDJĘĆ

Łącznik ECU po stronie przewodów A=32 Pin B=48 Pin C=32 Pin
Schemat elektryczny Ford S-Max
Schemat elektryczny Ford S-Max

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony