Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  19.12.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Schemat pojazdu BMW 3 – łatwiejsza naprawa dzięki cennym wskazówkom

Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwią one Państwu naprawę pojazdów.


Legenda elementów

Samochody osobowe/BMW/3 [12>] (F30)/320 d/Sedan/N47 D20C (135 kW)/[02/12>]-/DDE/7.2/-/-
 B1 Akumulator zapłonowy
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E112 Moduł regulacji pompy paliwa
 E21 Centralka elektroniczna Airbag
 E260 Moduł nagrzewnicy paliwa
 E28 Centralka elektroniczna skrzyni automatycznej
 E3-1 Komputer pokładowy
 E333 Moduł czujnika poziomu oleju
 E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
 F01 Bezpiecznik 20 A
 F02 Bezpiecznik 20 A
 F03 Bezpiecznik 30 A
 F165 Bezpiecznik 20 A
 F21 Bezpiecznik 5 A
 F23 Bezpiecznik 10 A
 F29 Bezpiecznik 5 A
 F400 Bezpiecznik 50 A
 F403 Bezpiecznik 40 A
 F46 Bezpiecznik 5 A
 F501 Bezpiecznik 100 A
 F502 Bezpiecznik 100 A
 F503 Bezpiecznik 125 A
 F504 Bezpiecznik 125 A
 G1 Alternator
 H10 Świece żarowe
 H62 Nagrzewanie oleju w bloku silnika
 I155 Regulator ciśnienia oleju
 I170 Przekaźnik rozłączenia akumulatora
 I243 Wyłącznik wyłączenia i włączenia silnika
 J251 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 1
 J252 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 2
 J253 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 3
 J254 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 4
 M1 Rozrusznik
 M17 Moduł silniczka przepustnicy kolektora ssącego
 M218 Moduł silnika zaworu EGR
 M32 Moduł silniczka zaworu przepustnicy regulacji wastegate
 M48 Moduł silniczka turbiny
 M6 Moduł silniczka i wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora
 P1 Pompa paliwa
 PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
 R79 Przekaźnik wentylatora silnika i klimatyzacji
 R87 Przekaźnik główny
 S1 Analogowy miernik masy powietrza
 S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
 S19 Czujnik synchronizacji z efektem Halla
 S192 Czujnik ciśnienia doładowania
 S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
 S34 Czujnik elektronicznego pedału gazu
 S36 Czujnika elektronicznego pedału sprzęgła
 S40 Sygnał pozycji neutralnej skrzyni biegów
 S422 Czujnik ciśnienia wspólnej szyny paliwa
 S48 Czujnik ciśnienia i temperatury paliwa
 S489 Czujnik temperatury w układzie recyrkulacji spalin
 S51 Czujnik ciśnienia spalin
 S551 Czujnik ciśnienia spalin za zaworem ciśnienia wstecznego
 S63 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem
 S64 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S73 Czujnik temperatury doładowania
 S80-1 Czujnik lambda szerokopasmowy
 S80-2 Czujnik lambda szerokopasmowy
 S88 Inteligentny czujnik akumulatora
 T5 Przetwornik DC/DC
 V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
 V24 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa
 V50 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR
 X1 Złącze diagnostyczne

Pin Funkcja
 A01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 A02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
 A03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 A04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
 A05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 A06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
 A07 Nieokablowany
 A08 Przekaźnik wentylatora A/C i chłodzenia silnika – Aktywacja potencjałem ujemnym
 A09 Nieokablowany
 A10 Moduł silniczka i wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzatora – Sterowanie PWM
 A11 Nieokablowany
 A12 Komputer pokładowy – Nieokreślone
 A13 Przekaźnik główny – Aktywacja potencj. ujemnym
 A14 Komputer pokładowy – sygnał CAN
 A15 Komputer pokładowy – sygnał CAN
 A16 Nieokablowany
 A17 Nieokablowany
 A18 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
 A19 Nieokablowany
 A20 Moduł przetwornika – Niezdefiniowany
 A21 Gniazdo diagnostyczne – Niezdefiniowano
 A22 Przekaźnik podgrzewacza oleju skrzyni korbowej – Zasilanie +12 V
 A23 Moduł nagrzewnicy paliwa – Włączanie
 A24 Nieokablowany
 A25 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Sygnał linii cyfrowej
 A26 Nieokablowany
 A27 Nieokablowany
 A28 Nieokablowany
 A29 Nieokablowany
 A30 Nieokablowany
 A31 Nieokablowany
 A32 Nieokablowany
 A33 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – Uziemienie
 A34 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – Sygnał
 A35 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – Zasilanie +5 V
 A36 Nieokablowany
 A37 Centralka elektroniczna automatycznej skrzyni biegów – CAN H
 A38 Centralka elektroniczna automatycznej skrzyni biegów – CAN L
 A39 Czujnik pozycji neutralnej skrzyni biegów – Sygnał
 A40 Czujnik pozycji neutralnej skrzyni biegów – Uziemienie
 A41 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – Uziemienie
 A42 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – Sygnał
 A43 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – Zasilanie +5 V
 A44 Nieokablowany
 A45 Nieokablowany
 A46 Nieokablowany
 A47 Nieokablowany
 A48 Nieokablowany
 A49 Nie okablowany
 A50 Nieokablowany
 A51 Nieokablowany
 A52 Nieokablowany
 A53 Czujnik pozycji neutralnej skrzyni biegów – Zasilanie +5 V
 A54 Czujnik elektronicznego pedału sprzęgła – Sygnał
 A55 Komputer pokładowy – Sygnał CAN L
 A56 Komputer pokładowy – Sygnał CAN H
 A57 Nieokablowany
 A58 Nieokablowany
 B01 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 2 – Sterowanie wtryskiwacza
 B02 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 4 – Sterowanie wtryskiwacza
 B03 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 2 – Sterowanie wtryskiwacza
 B04 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 3 – Sterowanie wtryskiwacza
 B05 Nieokablowany
 B06 Moduł silniczka nastawnika turbiny – Sygnał
 B07 Moduł silniczka nastawnika turbiny – Sygnał
 B08 Nieokablowany
 B09 Analogowy miernik masy powietrza – Zasilanie +5 V
 B10 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – Uziemienie
 B11 Czujnik temperatury spalin przed katalizatorem – Sygnał
 B12 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – Sygnał
 B13 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – Masa
 B14 Moduł silniczka nastawnika turbiny – Masa
 B15 Moduł silniczka klapki obrotowej – Sterowanie PWM
 B16 Moduł silniczka nastawnika turbiny – Sterowanie PWM
 B17 Czujnik temperatury doładowania – Masa
 B18 Czujnik temperatury recyrkulacji spalin – Uziemienie
 B19 Nieokablowany
 B20 Nieokablowany
 B21 Moduł silnika regulacji przepustnicy do spalin – Sterowanie PWM
 B22 Nieokablowany
 B23 Nieokablowany
 B24 Moduł silnika zaworu EGR  – Sterownik PWM
 B25 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 1 – Sterowanie wtryskiwacza
 B26 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 3 – Sterowanie wtryskiwacza
 B27 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 1 – Sterowanie wtryskiwacza
 B28 Piezoelektryczny wtryskiwacz wspólnej szyny cylindra nr 4 – Sterowanie wtryskiwacza
 B29 Nieokablowany
 B30 Moduł nagrzewania wstępnego świec żarowych – Włącznie
 B31 Moduł czujnika poziomu oleju – Masa
 B32 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Masa
 B33 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Sygnał
 B34 Czujnik lambda szerokopasmowy – Sygnał bieżący
 B35 Czujnik lambda szerokopasmowy – Stabilne zasilanie
 B36 Czujnik lambda szerokopasmowy – Sygnał bieżący
 B37 Czujnik lambda szerokopasmowy – Wirtualna masa +2,5 V
 B38 Nieokablowany
 B39 Moduł silniczka kolektora dolotowego – Sygnał
 B40 Moduł silniczka kolektora dolotowego – Zasilanie +5 V
 B41 Czujnik temperatury doładowania – Sygnał
 B42 Czujnik temperatury w układzie recyrkulacji spalin – Sygnał
 B43 Moduł silnika zaworu EGR – Masa
 B44 Moduł silnika zaworu EGR – Sygnał
 B45 Moduł silniczka zaworu
 B46 Nieokablowany EGR – Zasilanie +5 V
 B47 Nieokablowany
 B48 Moduł silnika zaworu EGR – Sterownik PWM
 B49 Moduł silniczka kolektora dolotowego – Sterowanie PWM
 B50 Nieokablowany
 B51 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – Sterownik PWM
 B52 Czujnik lambda szerokopasmowy – Włączanie
 B53 Moduł silnika regulacji przepustnicy do spalin – Sterowanie PWM
 B54 Czujnik ciśnienia turbodoładowania – Zasilanie +5 V
 B55 Czujnik ciśnienia doładowania – Sygnał
 B56 Czujnik temperatury i ciśnienia paliwa – Zasilanie +5 V
 B57 Czujnik temperatury i ciśnienia paliwa – Sygnał temperatury
 B58 Czujnik temperatury i ciśnienia paliwa – Sygnał
 B59 Czujnik temperatury i ciśnienia paliwa – Masa
 B60 Czujnik lambda szerokopasmowy – Sygnał bieżący
 B61 Czujnik lambda szerokopasmowy – Wirtualna masa +2,5 V
 B62 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Uziemienie urządzeń
 B63 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Sygnał urządzenia
 B64 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie czujnika +5 V
 B65 Analogowy miernik masy powietrza – Sygnał temperatury
 B66 Nieokablowany
 B67 Moduł czujnika poziomu oleju – Sygnał
 B68 Regulator ciśnienia oleju – Sygnał
 B69 Nieokablowany
 B70 Moduł świecy żarowej – Cyfrowy sygnał linii
 B71 Alternator – Cyfrowy sygnał linii
 B72 Nieokablowany
 B73 Moduł silniczka kolektora dolotowego – Sterowanie PWM
 B74 Nieokablowany
 B75 Czujnik lambda szerokopasmowy – Włączanie
 B76 Nieokablowany
 B77 Elektrozawór obejściowy chłodnicy EGR – Sterowanie PWM
 B78 Czujnik ciśnienia doładowania – Masa
 B79 Czujnik ciśnienia spalin – Masa
 B80 Czujnik ciśnienia spalin – Sygnał
 B81 Czujnik ciśnienia spalin – Zasilanie +5 V
 B82 Czujnik rozrządu Halla – Sygnał
 B83 Czujnik rozrządu Halla – Masa
 B84 Czujnik lambda szerokopasmowy – Sygnał bieżący
 B85 Czujnik lambda szerokopasmowy – Stabilne zasilanie
 B86 Nieokablowany
 B87 Nieokablowany
 B88 Nieokablowany
 B89 Analogowy miernik masy powietrza – Sygnał
 B90 Analogowy miernik masy powietrza – Uziemienie (masa)
 B91 Czujnik prędkości z efektem Halla – Uziemienie
 B92 Czujnik obrotów z efektem Halla – Sygnał
 B93 Czujnik obrotów z efektem Halla – Zasilanie +5 V
 B94 Czujnik lambda szerokopasmowy – Włączanie
 B95 Nieokablowany
 B96 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – Sterowanie PWM

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony