Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  15.11.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Schemat pojazdu Peugeot 508 – łatwiejsza naprawa dzięki cennym wskazówkom

Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że ułatwią one Państwu w jeszcze większym stopniu naprawę pojazdów.


Legenda elementów – wtrysk Delphi

Samochody osobowe/Peugeot/508 [11>] (W2) Break/2.0 (DW10CTED4) (100 kW)/[--/11>] 16v HDI/Kombi/RHD
Delphi/DCM/3.5 BR2/-/Con sistema Keyless
 
 B1 Akumulator zapłonowy
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E10 Centralka elektroniczna ABS
 E25 Urządzenie sterujące autoryzacji dostępu i zapłonu
 E3 Komputer pokładowy
 E30 Centralka elektroniczna sekwencyjnej skrzyni biegów
 E40 Urządzenie sterujące zasilania
 E400 Komputer pokładowy skrzynka ECU, bezpieczniki i przekaźniki
 E410 Skrzynka urządzenia sterującego zasilaniem, bezpiecznikami i przekaźnikami
 E53 Centralka elektroniczna kolumny kierowniczej
 E7 Urządzenie sterujące elektroniczną blokadą kierownicy
 E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
 F1 Bezpiecznik 15 A
 F10 Bezpiecznik 5 A
 F12 Bezpiecznik 15 A
 F13 Bezpiecznik 70 A
 F18 Bezpiecznik 5 A
 F2 Bezpiecznik 70 A
 F21 Bezpiecznik 5 A
 F29 Bezpiecznik 30 A
 F3 Bezpiecznik 125 A
 F30 Bezpiecznik 30 A
 F5 Bezpiecznik 60 A
 F6 Bezpiecznik 20 A
 F7 Bezpiecznik 10 A
 F8 Bezpiecznik 20 A
 F9 Bezpiecznik 10 A
 G1 Alternator
 H10 Świece żarowe
 H56 Ogrzewacz paliwa z wyłącznikiem termicznym
 H62 Nagrzewanie oleju w bloku silnika
 I155 Regulator ciśnienia oleju
 I2 Wyłącznik pedału hamulca
 I23 Przełącznik włączenia i wyłączenia silnika
 I5 Wyłącznik pedału sprzęgła
 J201 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 1
 J202 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 2
 J203 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 3
 J204 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 4
 M1 Rozrusznik
 M24 Silnik zaworu obrotowego EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
 M3 Silnik wentylatora chłodzenia silnika i klimatyzator
 P20 Pompa dodatku do paliwa
 P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
 R292 Stycznik pedału sprzęgła
 R30 Przekaźnik przyłącza 30
 R45 Przekaźnik rozrusznika
 R79 Przekaźnik wentylatora silnika i klimatyzacji
 R8-1 Przekaźnik elektronicznej jednostki sterowania zarządzania silnikiem
 R8-2 Przekaźnik elektronicznej jednostki sterowania zarządzania silnikiem
 R8-3 Przekaźnik elektronicznej jednostki sterowania zarządzania silnikiem
 S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
 S149 Czujnik położenia zmiennej geometrii turbiny
 S158 Czujnik obecności wody w paliwie
 S167 Czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego klimatyzacji
 S174 Czujnik ciśnienia układu wspomagania hamulca
 S189 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
 S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
 S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
 S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
 S33 Czujnik poziomu oleju
 S34 Czujnik pedału gazu elektronicznego
 S50 Czujnik temperatury oraz ciśnienia powietrza wlotowego
 S60 Czujnik temperatury paliwa
 S64 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S681 Czujnik pozycji elektrozaworu obejściowego chłodzenia powietrza doładowania
 S80 Czujnik lambda szerokopasmowy
 S88 Inteligentny czujnik akumulatora
 SH Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
 V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
 V32 Elektrozawór regulacyjny zmiennej geometrii turbiny
 V50 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR
 V663-1 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania
 V663-2 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania
 X1 Złącze diagnostyczne
 X22 Skrzynka bezpieczników topikowych i przekaźników

Pin Funkcja
 A01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A07 Nieokablowany
 A08 Pompa dodatku do paliwa – sterowanie PWM
 A09 Nieokablowany
 A10 Centralka elektroniczna sterowania silnika – niezdefiniowane
 A11 Centralka elektroniczna sterowania silnika – niezdefiniowane
 A12 Przekaźnik wentylatora A/C i chłodzenia silnika – aktywacja potencjałem ujemnym
 A13 Przekaźnik wentylatora A/C i chłodzenia silnika – aktywacja potencjałem ujemnym
 A14 Nieokablowany
 A15 Nieokablowany
 A16 Nieokablowany
 A17 Nieokablowany
 A18 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A19 Centralka elektroniczna sterowania silnika – niezdefiniowane
 A20 Czujnik ciśnienia ładowania układu hamowania – zasilanie +5 V
 A21 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie +5 V
 A22 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
 A23 Nieokablowany
 A24 Nieokablowany
 A25 Nieokablowany
 A26 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A27 Centralka elektroniczna sterowania silnika – niezdefiniowane
 A28 Centralka elektroniczna sterowania silnika – niezdefiniowane
 A29 Nieokablowany
 A30 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A31 Nieokablowany
 A32 Czujnik ciśnienia serwohamulca – sygnał
 A33 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – sygnał
 A34 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
 A35 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
 A36 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
 A37 Nieokablowany
 A38 Nieokablowany
 A39 Wyłącznik pedału sprzęgła – sygnał
 A40 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał CAN H
 A41 Nieokablowany
 A42 Nieokablowany
 A43 Nieokablowany
 A44 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – masa
 A45 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa urządzeń
 A46 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
 A47 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – masa
 A48 Nieokablowany
 A49 Nieokablowany
 A50 Nieokablowany
 A51 Nieokablowany
 A52 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał CAN L
 A53 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B01 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania – sterowanie PWM
 B01 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania – sterowanie PWM
 B01 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania – sterowanie PWM
 B01 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania – sterowanie PWM
 B02 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania – sterowanie PWM
 B03 Elektrozawór obejściowy chłodnicy EGR – sterowanie PWM
 B04 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – sterowanie PWM
 B05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B06 Silnik obrotowego zaworu EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
 B07 Nieokablowany
 B08 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał temperatury
 B09 Nieokablowany
 B10 Nieokablowany
 B11 Nieokablowany
 B12 Nieokablowany
 B13 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
 B14 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 B15 Silnik obrotowego zaworu EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
 B16 Silnik obrotowego zaworu EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
 B17 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B18 Silnik sterujący obrotowym zaworem EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
 B19 Nieokablowany
 B20 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
 B21 Czujnik pozycji elektrozaworu obejściowego chłodzenia powietrza doładowania – sygnał
 B22 Szerokopasmowy czujnik tlenu – bieżący sygnał
 B23 Szerokopasmowy czujnik tlenu – bieżący sygnał
 B24 Szerokopasmowy czujnik tlenu – wirtualna masa +2,5 V
 B25 Silnik sterujący obrotowym zaworem EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
 B26 Czujnik pozycji elektrozaworu obejściowego chłodzenia powietrza doładowania – sygnał
 B27 Nieokablowany
 B28 Nieokablowany
 B29 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B30 Nieokablowany
 B31 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
 B32 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał
 B34 Szerokopasmowy czujnik tlenu – stabilne zasilanie
 B35 Czujnik położenia zmiennej geometrii turbiny – sygnał
 B36 Nieokablowany
 B37 Nieokablowany
 B38 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa urządzeń
 B39 Silnik obrotowego zaworu EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
 B40 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
 B41 Czujnik wody w paliwie – zasilanie +12 V
 B42 Nieokablowany
 B43 Silnik sterujący obrotowym zaworem EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
 B44 Nieokablowany
 B45 Nieokablowany
 B46 Nieokablowany
 B47 Moduł nagrzewania wstępnego świec żarowych – sygnał sterowania
 B48 Nieokablowany
 B49 Nieokablowany
 B50 Nieokablowany
 B51 Czujnik położenia zmiennej geometrii turbiny – masa
 B52 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa urządzeń
 B53 Szerokopasmowy czujnik tlenu – sterowanie
 C01 Alternator – cyfrowy sygnał linii
 C02 Nieokablowany
 C03 Nieokablowany
 C04 Czujnik poziomu oleju – sygnał
 C05 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
 C06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 C07 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
 C08 Nieokablowany
 C09 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – sygnał
 C10 Nieokablowany
 C11 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 2 – sygnał otwarcia
 C12 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 2 – sygnał zamknięcia
 C13 Silnik obrotowego zaworu EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
 C14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
 C15 Nieokablowany
 C16 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – sygnał
 C17 Czujnik pozycji elektrozaworu obejściowego chłodzenia powietrza doładowania – zasilanie +5 V
 C18 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – zasilanie +5 V
 C19 Nieokablowany
 C20 Nieokablowany
 C21 Nieokablowany
 C22 Nieokablowany
 C23 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 3 – sygnał otwarcia
 C24 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 3 – sygnał zamknięcia
 C25 Czujnik poziomu oleju – masa
 C26 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – masa
 C27 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
 C28 Czujnik obecności wody w paliwie – sygnał
 C29 Nieokablowany
 C30 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
 C31 Nieokablowany
 C32 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 C33 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
 C34 Nieokablowany
 C35 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 4 – sygnał otwarcia
 C36 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 1 – sygnał otwarcia
 C37 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa urządzeń
 C38 Nieokablowany
 C39 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – zasilanie +5 V
 C40 Elektrozawór regulacyjny zmiennej geometrii turbiny – sterowanie PWM
 C41 Nieokablowany
 C42 Nieokablowany
 C43 Nieokablowany
 C44 Moduł świecy żarowej – sygnał
 C45 Nieokablowany
 C46 Nieokablowany
 C47 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 4 – sygnał zamknięcia
 C48 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 1 – sygnał zamknięcia

Komentarze (3)

dodaj komentarz
  • ~ Miły 3 ponad rok temu A co bezpiecznikiem od klimatyzacji i nawiewu
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
  • ~ One shot 2 ponad rok temu A co z systemem audio to tez generuje błędy i usterki.
    oceń komentarz 0 0 komentarz zgłoszony do moderacji
  • ~ One shot 1 ponad rok temu A co z systemem audio to tez generuje błędy i usterki.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony