Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  19.02.2017, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Schemat pojazdu Volkswagen Golf VII – łatwiejsza naprawa dzięki cennym wskazówkom

Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwią one Państwu naprawę pojazdów.

Legenda elementów – wtrysk silnika
Samochody osobowe/Volkswagen/Golf VII [12>] (5G 1)/1.4i 16v TGI Kat BlueMotion Bi-Fuel/Sedan 2-bryłowy/CPWA (81 kW)/[--/13>]
Bosch/Motronic/MED 17.5/-/-
 
 B1 Akumulator zapłonowy
 C41 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 1
 C42 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 2
 C43 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 3
 C44 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 4
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E10 Centralka elektroniczna ABS
 E11 Centralka elektroniczna tablicy rozdzielczej
 E112 Moduł regulacji pompy paliwa
 E2 Urządzenie sterujące bramki
 E3 Komputer pokładowy
 E31 Urządzenie sterujące dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG
 E53 Jednostka sterująca kolumny kierowniczej
 G1 Alternator
 I155-1 Regulator ciśnienia oleju
 I155-2 Regulator ciśnienia oleju
 J31 Magnetyczny wtryskiwacz metanu – cylinder 1
 J32 Magnetyczny wtryskiwacz metanu – cylinder 2
 J33 Magnetyczny wtryskiwacz metanu – cylinder 3
 J34 Magnetyczny wtryskiwacz metanu – cylinder 4
 J51 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1
 J52 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2
 J53 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3
 J54 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4
 M1 Rozrusznik
 M12 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora dolotowego z potencjometrem
 M32 Moduł silniczka zaworu przepustnicy regulacji wastegate
 M6 Wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzacji
 P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
 P58 Moduł pompy płynu chłodzącego turbosprężarki
 PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
 R15 Przekaźnik przyłącza 15
 R297 Przekaźnik elektrozaworu odcięcia metanu
 R45-1 Przekaźnik rozrusznika
 R45-2 Przekaźnik rozrusznika
 R87 Przekaźnik główny
 S18 Czujnik spal. stukowego
 S189 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
 S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
 S193 Czujnik wysokiego ciśnienia metanu
 S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
 S31 Czujnik poziomu oleju i temperatury
 S35 Czujnik pedału hamulca elektronicznego
 S36 Czujnik pedału sprzęgła elektronicznego
 S40 Sygnał pozycji neutralnej
 S47 Czujnik temperatury oraz ciśnienia powietrza wlotowego
 S50  Czujnik ciśnienia doładowania oraz temperatury
 S577 Czujnik ciśnienia paliwa
 S6 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 S70 Czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu chłodnicy
 S80 Czujnik lambda szerokopasmowy
 S84 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu
 S88 Inteligentny czujnik akumulatora
 SA1 125A Bezpiecznik
 SB10 Bezpiecznik 10 A
 SB16 Bezpiecznik 7,5 A
 SB17 Bezpiecznik 7,5 A
 SB18 Bezpiecznik 5 A
 SB22 Bezpiecznik 5 A
 SB23 Bezpiecznik 30 A
 SB3 Bezpiecznik 15 A
 SB4 Bezpiecznik 10 A
 SB5 Bezpiecznik 7,5 A
 SB6 Bezpiecznik 5 A
 SB7 Bezpiecznik 7,5 A
 SB8 Bezpiecznik 10 A
 SB9 Bezpiecznik 20 A
 SC49 Bezpiecznik 5 A
 V138 Elektrozawór regulacji obrotów wałka rozrządu
 V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
 V245 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia oleju
 V25 Elektrozawór regulacji ciśnienia metanu
 V265-1 Elektrozawór odcinający przy niskim ciśnieniu metanu
 V265-2 Elektrozawór odcinający przy niskim ciśnieniu metanu
 V59 Elektrozawór czyszczenia filtra węgla aktywnego


 Pin Funkcja
 A01 Zawór kolektora dolotowego, silniczek z potencjometrem – zasilanie +5 V
 A02 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 A03 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 A04 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 A05 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
 A06 Czujnik rozrządu Halla – masa
 A07 Nieokablowany
 A08 Czujnik temperatury i ciśnienia kolektora dolotowego – sygnał temperatury
 A09 Czujnik temperatury i ciśnienia kolektora dolotowego – sygnał
 A10 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
 A11 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora dolotowego – sterowanie PWM
 A12 Nieokablowany
 A13 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 A14 Moduł pompy płynu chłodzącego turbosprężarki – sterownik PWM
 A15 Moduł silnika regulacji przepustnicy do spalin – sterowanie PWM
 A16  Silniczek przepustnicy kolektora dolotowego z potencjometrem – masa
 A17 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 – sterowanie
 A18 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 – sterowanie
 A19 Silnik zaworu przepustnicy kolektora ssącego z potencjometrem – masa
 A20 Czujnik prędkości efektu Halla – uziemienie
 A21 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
 A22 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
 A23 Silniczek przepustnicy kolektora dolotowego z potencjometrem – sygnał
 A24 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – sygnał temperatury
 A25 Moduł silnika regulacji przepustnicy do spalin – niezdefiniowany
 A26 Czujnik ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
 A27 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 A28 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 A29 Czujnik wysokiego ciśnienia metanu – sygnał
 A30 Moduł silniczka sterowania wastegate – zasilanie +12 V
 A31 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 – sterowanie
 A32 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 3 – sterowanie
 A33 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 – sterowanie
 A34 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – sterowanie PWM
 A35 Nieokablowany
 A36 Nieokablowany
 A37 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 4 – sterownik
 A38 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 3 – sterownik
 A39 Silniczek przepustnicy kolektora dolotowego z potencjometrem – sterowanie PWM
 A40 Czujnik wysokiego ciśnienia metanu – sygnał
 A41 Czujnik spalania stukowego – masa
 A42 Magnetyczny wtryskiwacz metanu do cylindra 1 – sterownik
 A43 Czujnik ciśnienia doładowania oraz czujnik temperatury – sygnał
 A44 Nieokablowany
 A45 Magnetyczny wtryskiwacz metanu do cylindra 3 – sterownik
 A46 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 4 – sterowanie
 A47 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1 – sterowanie
 A48 Wysokociśnieniowy wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2 – sterowanie
 A49 Elektrozawór regulacji wałka rozrządu – sterowanie PWM
 A50 Elektrozawór czyszczenia filtra węgla aktywnego – sterowanie PWM
 A51 Elektrozawór regulacji ciśnieniem oleju – sterowanie PWM
 A52 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 2 – sterownik
 A53 Tranzystorowa cewka ołówkowa cylindra 1 – sterownik
 A54 Nieokablowany
 A55 Czujnik spalania stukowego – sygnał
 A56 Czujnik spalania stukowego – sygnał
 A57 Magnetyczny wtryskiwacz metanu do cylindra 4 – sterownik
 A58 Magnetyczny wtryskiwacz metanu do cylindra 2 – sterownik
 A59 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
 A60 Nieokablowany
 B01 Urządzenie sterujące silnika – masa
 B02 Urządzenie sterujące silnika – masa
 B03 Nieokablowany
 B04 Nieokablowany
 B05 Urządzenie sterujące silnika – zasilanie +12 V
 B06 Urządzenie sterujące silnika – zasilanie +12 V
 B07 Czujnik lambda szerokopasmowy – włączanie
 B08 Nieokablowany
 B09 Nieokablowany
 B10 Moduł dozujący pompy paliwowej – nieokreślony
 B11 Wentylator chłodzenia silnika oraz klimatyzacji – sterowanie PWM
 B12 Nieokablowany
 B13 Nieokablowany
 B14 Nieokablowany
 B15 Nieokablowany
 B16 Nieokablowany
 B17 Nieokablowany
 B18 Nieokablowany
 B19 Nieokablowany
 B20 Nieokablowany
 B21 Nieokablowany
 B22 Nieokablowany
 B23 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – masa
 B24 Nieokablowany
 B25 Nieokablowany
 B26 Nieokablowany
 B27 Czujnik pozycji neutralnej – uziemienie
 B28 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – aktywacja
 B29 Nieokablowany
 B30 Nieokablowany
 B31 Czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu chłodnicy – sygnał
 B32 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
 B33 Czujnik ciśnienia paliwa – masa
 B34 Podwójny potencjometr pedału gazu – uziemienie
 B35 Podwójny potencjometr pedału gazu – sygnał
 B36 Nieokablowany
 B37 Nieokablowany
 B38 Nieokablowany
 B39 Nieokablowany
 B40 Nieokablowany
 B41 Nieokablowany
 B42 Czujnik pedału sprzęgła elektronicznego – sygnał
 B43 Nieokablowany
 B44 Urządzenie sterujące kolumny kierownicy – nieokreślony
 B45 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – sygnał
 B46 Nieokablowany
 B47 Nieokablowany
 B48 Nieokablowany
 B49 Nieokablowany
 B50 Nieokablowany
 B51 Nieokablowany
 B52 Nieokablowany
 B53 Nieokablowany
 B54 Nieokablowany
 B55 Nieokablowany
 B56 Urządzenie sterujące kolumny kierownicy – nieokreślony
 B57 Nieokablowany
 B58 Czujnik pozycji neutralnej – zasilanie +5 V
 B59 Czujnik lambda szerokopasmowy – wirtualna masa +2,5 V
 B60 Czujnik lambda szerokopasmowy – bieżący sygnał
 B61 Czujnik poziomu i temperatury oleju – sygnał
 B62 Czujnik pedału hamulca elektronicznego – sygnał
 B63 Urządzenie sterujące silnika – zasilanie +12 V
 B64 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
 B65 Czujnik ciśnienia paliwa – sygnał
 B66 Podwójny potencjometr pedału gazu – sygnał
 B67 Elektroniczne urządzenie sterujące bramki – sygnał CAN L
 B68 Elektroniczne urządzenie sterujące bramki – sygnał CAN H
 B69 Przekaźnik główny – aktywacja potencj. ujemnym
 B70 Nieokablowany
 B71 Nieokablowany
 B72 Nieokablowany
 B73 Elektrozawór regulacji ciśnienia metanu – sterowanie PWM
 B74 Czujnik temperatury płynu chłodzącego na wyjściu chłodnicy – uziemienie
 B75 Nieokablowany
 B76 Podwójny potencjometr pedału gazu – sygnał
 B77 Nieokablowany
 B78 Czujnik pedału hamulca elektronicznego – sygnał
 B79 Nieokablowany
 B80 Urządzenie sterujące dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG – nieokreślony
 B81 Czujnik lambda szerokopasmowy – bieżący sygnał
 B82 Czujnik lambda szerokopasmowy – stabilne zasilanie
 B83 Przekaźnik rozrusznika – aktywacja potencjałem ujemnym
 B84 Przekaźnik rozrusznika – aktywacja potencjałem ujemnym
 B85 Czujnik pedału sprzęgła elektronicznego – sygnał
 B86 Nieokablowany
 B87 Urządzenie sterujące silnika – zasilanie +12 V
 B88 Czujnik pozycji neutralnej – sygnał
 B89 Nieokablowany
 B90 Nieokablowany
 B91 Nieokablowany
 B92 Urządzenie sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B93 Przekaźnik elektrozaworu odcięcia metanu – aktywacja potencjałem ujemnym
 B94 Nieokablowany

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony