Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  03.04.2014, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

SMART Fortwo

Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że ułatwi on Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie nowoczesnych pojazdów.


Legenda elementów – skrzynia biegów


Samochody osobowe
/SMART/Fortwo [07>] (451) Coupe/0.8 CDI/Citycar/660.951/[--/09>]Getrag/
Softouch/-/[--/07>]/5-stopniowa skrzynia biegów
001 EUS sekwencyjnej skrzyni biegów
002 Akumulator zapłonowy
003 Wyłącznik zapłonu
004 Centralka elektroniczna sterowania silnika
005 Przekaźnik główny
006 Przekaźnik EUS skrzyni biegów
007 Moduł dźwigni zmiany biegu
008 Światło biegu wstecznego
009 Złącze diagnostyczne
010 Silnik wyboru biegów 1 3 5 z cyfrowym czujnikiem pozycji
011 Siłownik wyboru biegu 2 4 R z cyfrowym czujnikiem pozycji
012 Siłownik załączania sprzęgła z cyfrowym czujnikiem pozycji
013 Czujnik RPM indukcyjnej skrzyni biegów
014 Skrzynka bezpieczników i przekaźników przedziału pasażerskiego
F 001 Bezpiecznik F012 o wartości 10A
F 002 Bezpiecznik F019 o wartości 7.5A
F 003 Bezpiecznik F033 o wartości 50A
F 004 Bezpiecznik F008 o wartości 25A
F 005 Bezpiecznik F030 o wartości 40A
F 006 Bezpiecznik F020 o wartości 10A

Legenda elementów – wtrysk
Samochody osobowe
/SMART/Fortwo [07>] (451) Coupe/0.8 CDI/Citycar/660.951/[--/09>]Bosch/EDC/16 C 32/[--/09>]/z filtrem cząstek
B1 Akumulator zapłonowy
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E3 Komputer pokładowy
E34 Jednostka sterowania klimatyzacji manualnej
E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
F1 Bezpiecznik 25 A
F10 Bezpiecznik 15 A
F14 Bezpiecznik 15 A
F16 Bezpiecznik 15 A
F19 Bezpiecznik 7.5 A
F33 Bezpiecznik 50 A
F8 Bezpiecznik 25 A
F9 Bezpiecznik 7.5 A
G1 Alternator
H10 Świece żarowe
H51 Jednostka nagrzewnicy powietrzaczęści pasażerskiej
H63 Termostat płynu chłodzącego
I1 Wyłącznik zapłonu
I10 Wyłącznik poziomu oleju
J201 Wtryskiwacz magnetyczny szyny zbiorczej
J202 Wtryskiwacz magnetyczny szyny zbiorczej
J203 Wtryskiwacz magnetyczny szyny zbiorczej
M1 Rozrusznik
M107 Silnik sterowania przepustnicą EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
M193 Wentylator chłodzenia intercoolera
P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
R138 Przekaźnik wentylatora chłodzenia intercoolera
R45 Przekaźnik rozrusznika
R47 Przekaźnik pompy paliwa
R87 Przekaźnik główny
S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
S189 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
S192 Czujnik ciśnienia doładowania
S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
S24 Czujnik indukcyjny obrotów/min.
S34 Czujnik pedału gazu elektronicznego
S60 Czujnik temperatury paliwa
S64 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych
S65 Czujnik temperatury gazów spalinowych przed turbiną
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
S72 Czujnik temperatury oleju
S73 Czujnik temperatury doładowania
S80 Czujnik lambda szerokopasmowy
V14 Elektrozawór pneumatyczny EGR
V22 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod niskim ciśnieniem
V24 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia paliwa
V32 Elektrozawór regulacji zmiennej geometrii turbiny
V50 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR
X11 Komputer pokładowy skrzynka ECU, bezpieczniki i przekaźniki

Pin Funkcja
A01 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny – sterowanie wtryskiwaczem, cylinder 1
A02 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny – sterowanie wtryskiwaczem, cylinder 2
A03 Nieokablowany
A04 Nieokablowany
A05 Nieokablowany
A06 Szerokopasmowy czujnik tlenowy – bieżący sygnał
A07 Nieokablowany
A08 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
A09 Nieokablowany
A10 Cyfrowy miernik mas powietrza – sygnał temperatury
A11 Nieokablowany
A12 Nieokablowany
A13 Nieokablowany
A14 Nieokablowany
A15 Nieokablowany
A16 Nieokablowany
A17 Nieokablowany
A18 Nieokablowany
A19 Nieokablowany
A20 Elektrozawór obejściowy chłodnicy EGR - sterowanie PWM
A21 Nieokablowany
A22 Elektrozawór regulacji zmiennej geometrii turbiny – sterowany PWM
A23 Elektrozawór regulacji ciśnienia paliwa – zasilanie +12 V
A24 Nieokablowany
A25 – Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny – sterowanie wtryskiwaczem, cylinder 3
A26 Nieokablowany
A27 Nieokablowany
A28 Nieokablowany
A29 Nieokablowany
A30 Nieokablowany
A31 Szerokopasmowa sonda lambda – stabilne zasilanie
A32 Nieokablowany
A33 Nieokablowany
A34 Nieokablowany
A35 Wyłącznik poziomu oleju – sygnał
A36 Czujnik temperatury oleju – masa
A37 Nieokablowany
A38 Nieokablowany
A39 Nieokablowany
A40 Nieokablowany
A41 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
A42 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
A43 Siłownik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
A44 Nieokablowany
A45 Nieokablowany
A46 Nieokablowany
A47 Elektrozawór regulacji dopływu paliwa pod niskim ciśnieniem – zasilanie +12 V
A48 Szerokopasmowy czujnik lambda – włączanie
A49 Nieokablowany
A50 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny – cylinder nr 01, przełączenie wtryskiwacza
A51 Siłownik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
A52 Nieokablowany
A53 Czujnik indukcyjny obrotów/min. – sygnał
A53 Czujnik indukcyjny obrotów/min. – sygnał
A54 Nieokablowany
A55 Nieokablowany
A56 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
A57 Czujnik lambda szerokopasmowy – wirtualna masa +2.5 V
A58 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – sygnał
A59 Cyfrowy miernik masy powietrza – uziemienie
A60 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
A61 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
A62 Czujnik temperatury gazów spalinowych przed turbiną – masa
A63 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – masa
A64 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
A65 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
A66 Nieokablowany
A67 Pompa paliwa z czujnikiem poziomu – sygnał
A68 Nieokablowany
A69 Nieokablowany
A70 Nieokablowany
A71 Zawór pneumatyczny EGR – sterownik PWM
A72 Nieokablowany
A73 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny - Cylinder nr 02, przełączenie wtryskiwacza
A74 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji - zasilanie +5 V
A75 Magnetyczny wtryskiwacz wspólnej szyny – cylinder nr 03, przełączenie wtryskiwacza
A76 Nieokablowany
A77 Czujnik indukcyjny obrotów/min. – sygnał
A77 Czujnik indukcyjny obrotów/min. – sygnał
A78 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
A79 Nieokablowany
A80 Szerokopasmowy czujnik tlenowy – bieżący sygnał
A81 Nieokablowany
A82 Czujnik ciśnienia doładowania – sygnał
A83 Czujnik temperatury gazow spalinowych przed turbiną – sygnał
A84 Czujnik temperatury doładowania – sygnał
A85 Nieokablowany
A86 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
A87 Nieokablowany
A88 Urządzenie sterujące silnika – sygnał linii cyfrowej
A89 Czujnik temperatury oleju – sygnał
A90 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – sygnał
A91 Siłownik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
A92 Nieokablowany
A93 Elektrozawor regulacji ciśnienia paliwa – sterowany PWM
A94 Elektrozawor regulacji dopływu paliwa pod niskim ciśnieniem – sterownik PWM
A95 Termostat płynu chłodzącego – sterowanie PWM
A96 Nieokablowany
B01 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
B02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B03 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
B04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B05 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
B06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B07 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – uziemienie
B08 Nieokablowany
B09 Nieokablowany
B10 Nieokablowany
B11 Nieokablowany
B12 Czujnik pedału przyspieszenia elektronicznego – sygnał
B13 Nieokablowany
B14 Nieokablowany
B15 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
B16 Nieokablowany
B17 Nieokablowany
B18 Nieokablowany
B19 Nieokablowany
B20 Nieokablowany
B21 Nieokablowany
B22 Nieokablowany
B23 Nieokablowany
B24 Czujnik pedału przyspieszenia elektronicznego – sygnał
B25 Nieokablowany
B26 Nieokablowany
B27 Nieokablowany
B28 Pompa paliwa z czujnikiem poziomu – masa
B29 Nieokablowany
B30 Nieokablowany
B31 Nieokablowany
B32 Przekaźnik pompy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
B33 Nieokablowany
B34 Nieokablowany
B35 Jednostka sterowania klimatyzacji manualnej – przełączanie
B36 Nieokablowany
B37 Nieokablowany
B38 Nieokablowany
B39 Nieokablowany
B40 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – uziemienie
B41 EUS sterowania silnika – zasilanie +12V
B42 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
B43 Nieokablowany
B44 Nieokablowany
B45 Nieokablowany
B46 Nieokablowany
B47 Nieokablowany
B48 Nieokablowany
B49 Nieokablowany
B50 Nieokablowany
B51 ECU sterowania silnika – CAN sygnał H
B52 ECU zarządzania silnikiem – sygnał CAN L
B53 Nieokablowany
B54 Nieokablowany
B55 Nieokablowany
B56 Nieokablowany
B57 Nieokablowany
B58 Nieokablowany

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony