- Jesteśmy dumni z tego, że armia amerykańska wybrała SOLUS PRO do diagnozowania swoich pojazdów - powiedział Chris Hockett, Manager Produktu ze Snap-on Diagnostics. - Wspólnie z wojskiem pracowaliśmy nad tym, aby SOLUS PRO spełniał wszystkie wymagania dotyczące diagnostyki pojazdów Humvee. Szybkość i niezawodność serwisu w terenie jest rzeczą niezmiernie ważną. Nie ma bardziej wymagających warunków eksploatacji od tych, w których pracują pojazdy wojskowe. Świadomość tego, że Armia Stanów Zjednoczonych wybrała Snap-on Diagnostics jako partnera i nasz produkt świadczy o tym, jak dobrym urządzeniem jest tester SOLUS PRO. Naszym celem było zaproponowanie produktu, który w jak najkrótszym czasie i w najprostszy sposób pozwala na komunikację z pojazdem i wykonanie procedur diagnostycznych. Mechanik dzięki szybkiej i intuicyjnej obsłudze może szybko zdiagnozować pojazd: odczytać kody błędów, parametry bieżące w postaci graficznej, wykonać testy funkcjonalne i inne procedury diagnostyczne nawet w specjalistycznych systemach zabudowanych w wojskowych Humvee.
Paul McLaughlin, starszy oficer US Army odpowiedzialny za serwis i obsługę, za krytyczne cechy testera uznał łatwość obsługi, dostęp do wszystkich parametrów bieżących w jednym czasie, możliwości graficzne w wyświetlaniu parametrów, szybką diagnozę i komunikację ze sterownikami, odporność na trudne warunki pracy. Dzięki SOLUS PRO i jego możliwościom nasi żołnierze są lepszymi technikami, powiedział McLaughlin.
Snap-on Diagnostics jest częścią amerykańskiego koncernu Snap-on - światowego lidera w zakresie produkcji urządzeń i maszyn dla serwisów i warsztatów samochodowych. Koncern Snap-on jest właścicielem takich marek jak Hofmann, Cartec, John Bean, Blackhawk i in. W Polsce testery Snap-on Diagnostics są dostępne w sieci dystrybucji pod nazwa SUN SOLUS PRO.
Komentarze (0)