Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  25.01.2017, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 3 minuty

Texa: aktualizacja oprogramowania IDC5 OFF-HIGHWAY 15

Najnowsze oprogramowanie IDC5 OFF-HIGHWAY wersja 15 to wynik intensywnych prac rozwojowych prowadzonych przez techników firmy TEXA, ukierunkowanych na najpopularniejsze na rynku marki i modele pojazdów występujące w branży rolniczej oraz budowlanej.

Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż wraz z nową wersją OHW wprowadzona została innowacyjna platforma operacyjna IDC5, będąca kolejnym etapem w ewolucji słynnego oprogramowania firmy TEXA. Jest to kolejny krok w przód na drodze optymalizacji codziennej pracy w warsztacie. Przebudowanie kodu źródłowego oprogramowania, pozwoliło na uzyskanie jeszcze wyższej prędkości działania i uproszczenia wszystkich etapów operacji związanych z konserwacją i naprawami pojazdów. Zmodernizowany został układ interfejsu obsługi, dzięki czemu diagnosta uzyskuje bezpośredni dostęp do najważniejszych informacji. 

Ponadto IDC5 OHW 15 jest pierwszą kompatybilną aktualizacją oprogramowania dla urządzenia AXONE Nemo.

Główne funkcje diagnostyczne

Poniżej przedstawiamy listę kilku z najważniejszych nowych funkcji, opracowanych z myślą o najpopularniejszych markach na rynku, podzielonych na kategorie: POJAZDY ROLNICZE, BUDOWLANE, ŻURAWIE/PLATFORMY KONTENEROWE, SILNIKI PRZEMYSŁOWE

Pojazdy rolnicze:
CLAAS:

  • Żniwiarka serii Jaguar: dodano diagnostykę wtrysku Diesel do silnika MAN V12 (główna i podrzędna jednostka sterująca). (*)

DIECI:

  • Podnośniki Agri Max, Agri Plus i Agri Tech: dodano diagnostykę wtrysku Diesel Denoxtronic 2 i EDC 7UC31. (*)

JCB:

  • Ciągniki serii Fastrac: dodano diagnostykę układu ABS, przeniesienia napędu i bramy sieciowej.
  • Podnośniki 500: diagnostyka wtrysku Diesel Tier 4 Delphi DCM 3.3+. (*)

JOHN DEERE:

  • Ciągniki serii 6R: dodano kalibrację układów przeniesienia napędu PowrQuad/ AutoQuad i IVT.
  • Ciągniki serii 7R: dodano kalibrację układu hamulcowego.
  • Ciągniki serii 8R (M.Y. 2011): dodano kalibrację tylnego podnośnika, osi przedniej, klimatyzacji i układu hamulcowego.
  • Ciągniki serii 6J i 7J: kontrola pojazdu OEM; wtrysk Diesel; jednostka sterowania przekładni PTQ; tylny podnośnik; moduł kabiny; podłokietnik. (*)
  • Kombajn serii STS: kontrola pojazdu OEM i wtrysk Diesel. (*) 

KRONE:

  • Rozdrabniacz serii Big-X: dodano wtrysk Diesel do silników MAN V12 (nadrzędna i podrzędna jednostka sterowania). (*)

Budowlane
BOBCAT:

  • Koparki serii E i ładowarki ze sterowaniem burtowym serii S: pełna diagnostyka pojazdu. (*)

DOOSAN:

  • Ładowarki serii DL: ErgoPower EST 37 ZF - układ przeniesienia napędu oraz wtrysk Diesel Tier 3 Scania EMS.
  • Seria wywrotek DA: wtrysk Diesel Scania EMS.
  • Seria koparek DX: wtrysk Diesel Cummins i Scania EMS.
  • Seria ładowarek DL: EMS Scania Tier 4 i Tier 4 final - wtrysk Diesel Scania EMS. (*)

JCB:

  • Ładowarki serii 400, podnośniki serii 500, ładowarka serii TM, koparko- ładowarki serii CX i ubijarki serii VM: dodano diagnostykę wtrysk Diesel Tier 4 Delphi DCM 3.3+.

LIEBHERR:

  • Koparka A910 Compact: wtrysk oleju napędowego w silniku Tier 4/Tier 3B Deutz. LINK-BELT:
  • Seria X2: diagnostyka wtrysku Diesel w silniku Tier 3 Isuzu (*)
  • Seria X3 i X4: diagnostyka wtrysku Diesel w silnikach Tier 4 Isuzu. (*) 

SANDVIK:

  • Ładowarki: wtrysk Diesel Tier 4 Volvo Penta
  • Wywrotka: układ przeniesienia napędu Allison i wtrysk Diesel Tier 4 Volvo Penta.

TAKEUCHI:

  • Ładowarki ze sterowaniem burtowym: wtrysk Diesel w silnikach Kubota.

TIGERCAT:

  • Seria LH, LX e TC: diagnostyka wtrysku Diesel Tier 4 FPT i regulacja silnika pojazdu ADM2. (*)

Silniki przemysłowe:

CUMMINS: wtrysk Diesel w silnikach QSB.

VM Motori: wtrysk Diesel w silnikach Tier 3 i Tier 4. (*)

ISUZU: wtrysk Diesel w silnikach 4- i 6- cylindrowych Tier 2/3. (*) FPT: wtrysk Diesel EDC 17CV41. (*)

Żurawie samojezdne/platformy kontenerowe:

  • Nowe modele TEREX/DEMAG.
  • TADANO-FAUN, TEREX, LIEBHERR i GROVE: dodano diagnostykę wtrysku Diesel w jednostkach Tier 4 MTU. (*)
  • TADANO-FAUN: zarządzanie 4-clindrowymi silnikami żurawi ATF Mercedes- Benz.
  • TERBERG: seria RT i YT, układ przeniesienia napędu EST 37 ZF i wtrysk Diesel Tier 4 Mercedes-Benz.
  • TEREX TRUCK, GROVE, LIEBHERR E TADANO FAUN: uproszczenie wyboru za pomocą funkcji automatycznego wykrywania pojazdów. (*)

GROVE: dodano serię RT z silnikiem Cummins. (*) 

DASHBOARD:

  • Wtrysk Diesel Tier 4 Delphi DCM 3.3+ JCG
  • Wtrysk Diesel EDC 7C32 EDC 7C32, jednostka nadrzędna i podrzędna. (*)

(*) Opublikowano w ciągłej aktualizacji 14.1.0.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony