9. Jakie obszary można diagnozować i przy jakich możliwościach wprowadzania ustawień?
Diagnostyka oferowana przez TEXA zawsze bierze pod uwagę opinie i potrzeby swoich użytkowników. Właśnie dlatego użytkownicy mają szansę współtworzenia oprogramowania. Dział techniczny za pośrednictwem infolinii często ma możliwość sprawdzania nowych wersji oprogramowania w kontakcie z finalnymi użytkownikami. Każda aktualizacja daje im okazję do obsłużenia pojazdów nowo wdrażanych, ale również tych, które funkcjonują od dłuższego czasu. TEXA zawsze wyznaczała standardy i nowe ścieżki rozwoju oprogramowania diagnostycznego do wszelkiego typu pojazdów. Ta wizja przyniosła między innymi oprogramowanie do maszyn rolniczych, sprzętu budowlanego czy łodzi motorowych. Wybór TEXA jako partnera w dziedzinie diagnostyki zawsze gwarantuje miejsce w czołówce najlepszych fachowców.
10. Jakie informacje są dostępne w oprogramowaniu?
IDC4e to skrót nazwy oprogramowania: INFO DATA CENTER 4 Evolution. Wszyscy wiemy, że najlepszy sprzęt bez odpowiednich informacji nie ma możliwości pełnego wykorzystania funkcjonalności. Dlatego TEXA nie ustaje w staraniach, aby oprócz diagnostyki zaoferować wiele przydatnych informacji. Można je znaleźć w: biuletynach technicznych – zawierających odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania; kartach technicznych – mówiących o konkretnych systemach czy podzespołach, o sposobie ich działania, aby łatwiej zrozumieć zasady. Dodatkowo w oprogramowaniu można znaleźć informacje o paskach rozrządu, przeglądach, geometrii kół. Wyobraźmy sobie oprogramowanie, które oprócz tego wszystkiego daje możliwość rejestracji klientów, ich samochodów, wykonanych interwencji. To wszystko jest już dostępne w oprogramowaniu IDC4e. Każda operacja może zostać zapisana, a mechanik ma dostęp do pełnej historii napraw i klientów. Nie musi już wertować papierowych kartotek, ponieważ wszystkie potrzebne informacje są na wyciągnięcie ręki... w oprogramowaniu TEXA.
Odpowiedzi na powyższe 10 pytań dostarczą nam minimalnej wiedzy na temat produktu oraz jego producenta i staną się podstawą decyzji o wyborze sprzętu diagnostycznego. Dla osiągnięcia pełnego zadowolenia z zakupionego sprzętu powinniśmy przede wszystkim zidentyfikować z jednej strony własne potrzeby, a z drugiej możliwości urządzenia i jego oprogramowania. Warto wybierać urządzenia zaawansowane technologicznie i innowacyjne, bo przecież naprawiane pojazdy też są wyposażane w coraz bardziej złożone systemy. Urządzenie takie w pierwszej chwili może przysporzyć trudności, aby później dostarczyć doskonałej biegłości w poruszaniu się po elektronicznych układach pojazdu i zagwarantować skuteczność napraw. Wybierając urządzenie diagnostyczne, wybierasz partnera do pracy, dlatego zainwestuj w producenta i sprzęt, na których rzetelną wiedzę i wsparcie można liczyć.
Materiał firmy TEXA.
Przygotował Marcin Gębala
Komentarze (0)