Diagnostyka

Diagnostyka

ponad rok temu  21.11.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

Wstępna ocena układu zasilania Common Rail przy pomocy testera diagnostycznego
Strona 2 z 2

Zdjęcie 4. Przebieg ciśnienia paliwa podczas jazdy ze stałą prędkością.

Zdjęcie 5. Przebieg ciśnienia paliwa podczas trzech gwałtownych przyspieszeń.

Analizując wyniki rozpatrywanego pojazdu widać, że układ zachował się prawidłowo w każdych warunkach pracy. Maksymalne uzyskane ciśnienie paliwa wyniosło 1584 bar. Podczas jazdy ze stałą prędkością nie odnotowano żadnych szarpnięć oraz spadków czy wzrostów ciśnienia paliwa w szynie tylko utrzymywało się stabilnie na poziomie 1020 bar. Podczas jazdy w badanym pojeździe nie stwierdzono nieprawidłowości, wartości ciśnienia w zależności od obciążenia są prawidłowe. Ze względu na wysokie wartości korekty dawki wtryskiwanego paliwa na cylindrze trzecim, należałoby wykonać próbę przelewową oraz zmierzyć ciśnienie sprężania, aby zdecydować o dalszej diagnostyce.

źródło: TEXA Poland

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ czlowiekfinn 1 ponad rok temu Nie można przejść do drugiej strony artykułu.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony