Zdjęcie 4. Przebieg ciśnienia paliwa podczas jazdy ze stałą prędkością.
Zdjęcie 5. Przebieg ciśnienia paliwa podczas trzech gwałtownych przyspieszeń.
Analizując wyniki rozpatrywanego pojazdu widać, że układ zachował się prawidłowo w każdych warunkach pracy. Maksymalne uzyskane ciśnienie paliwa wyniosło 1584 bar. Podczas jazdy ze stałą prędkością nie odnotowano żadnych szarpnięć oraz spadków czy wzrostów ciśnienia paliwa w szynie tylko utrzymywało się stabilnie na poziomie 1020 bar. Podczas jazdy w badanym pojeździe nie stwierdzono nieprawidłowości, wartości ciśnienia w zależności od obciążenia są prawidłowe. Ze względu na wysokie wartości korekty dawki wtryskiwanego paliwa na cylindrze trzecim, należałoby wykonać próbę przelewową oraz zmierzyć ciśnienie sprężania, aby zdecydować o dalszej diagnostyce.
źródło: TEXA Poland
Komentarze (1)