Targi Automechanika 2024 to doskonała okazja do zaprezentowania bogatej ekspertyzy firmy ZF w zakresie diagnostyki pojazdów. Rozwiązanie ZF [pro]Diagnostics ma na celu dostarczanie kompleksowych informacji, w tym dokładnej diagnostyki dla różnych marek pojazdów na europejskim rynku samochodów osobowych i ciężarowych, w tym również elektrycznych. ZF [pro]Diagnostics umożliwia niezależnym warsztatom, centrom oponiarskim oraz flotom poprawę wydajności i oferowanie nowych usług poprzez rozszerzenie ich możliwości diagnostycznych o profesjonalne rozwiązanie do diagnostyki i kalibracji pojazdów.
- Nowoczesne pojazdy stawiają przed niezależnymi warsztatami jeszcze większe wymagania w zakresie wiedzy diagnostycznej. Dzięki ZF [pro]Diagnostics będziemy oferować innowacyjne, kompleksowe rozwiązanie diagnostyczne, które odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostarczanie warsztatom wiodących na rynku rozwiązań. Narzędzie umożliwi diagnostykę zarówno pojazdów osobowych, jak i ciężarowych, dla różnych marek pojazdów i ich systemów – podkreślił Philippe Colpron, Dyrektor Dywizji ZF Aftermarket. - Nasi klienci potrzebują rozwiązań szytych na miarę, aby stale podnosić poziom obsługi klienta na konkurencyjnym rynku. Najnowsze standardy bezpieczeństwa w zakresie dostępu do danych pojazdów i elektryfikacja mogą stanowić wyzwanie. Dlatego ZF Aftermarket zaoferuje im odpowiednie rozwiązanie, które uprości te procesy, jednocześnie zwiększając możliwości serwisowe warsztatów.
ZF MultiScan, jako część oferty ZF [pro]Diagnostics, jest podstawowym narzędziem do dokładnej diagnostyki szerokiej gamy pojazdów, w tym samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych, ciężarówek, przyczep, naczep i autobusów. Oprogramowanie zostało podzielone na trzy specjalistyczne pakiety: MultiScan Car, MultiScan Trailer oraz MultiScan Truck & Bus, aby dostosować je do indywidualnych potrzeb różnego rodzaju warsztatów.
Dzięki szerokiej bazie danych pojazdów, ZF MultiScan zapewnia szybkie i precyzyjne rozwiązywanie problemów dla dziesiątek tysięcy modeli, obejmując wszystkie niezbędne układy pojazdu. Oznacza to, że warsztaty mogą szybko i dokładnie diagnozować problemy, oszczędzając cenny czas i zasoby. Rozwiązanie jest wyposażone w najnowszą technologię, dzięki czemu obsługuje wszystkie główne protokoły diagnostyczne, w tym Diagnostics over Internet Protocol (DoIP) i CAN FD. Ponadto zawiera dostęp do najnowszych bramek bezpieczeństwa danych OE i funkcje PassThru (J2534), umożliwiając warsztatom bezproblemowe odblokowywanie bramek bezpieczeństwa OE za pomocą jednej rejestracji.
ZF Scan zastąpi poprzednie rozwiązania ZF (Testman) i WABCO (Truck/Bus/Trailer/Off-Highway) i umożliwi serwisowanie wszystkich produktów marek ZF, takich jak skrzynie biegów, układy hamulcowe i systemy sterowania zawieszeniem.
Integracja bogatego doświadczenia diagnostycznego i tworzenie nowych modeli biznesowych Opierając się na wieloletnim doświadczeniu ZF w zakresie rozwiązań diagnostycznych dla własnych systemów i produktów, inżynierowie ZF [pro]Diagnostics przewidują rosnące znaczenie skutecznej komunikacji między wszystkimi istotnymi układami pojazdu oraz szybkiej i precyzyjnej interpretacji danych i kodów błędów.
- Warsztaty poszukują wydajnych i rozwojowych rozwiązań, które umożliwią im serwisowanie pojazdów swoich klientów, dziś i w przyszłości. Dzięki stopniowej integracji możliwości diagnostycznych systemów ZF z platformą ZF [pro]Diagnostics, firma zmniejsza zapotrzebowanie warsztatów na posiadanie wielu indywidualnych rozwiązań diagnostycznych (sprzętu i oprogramowania), co przynosi oczywiste korzyści finansowe i wzrost wydajności warsztatów – dodał Philippe Colpron.
Podczas gdy większość takich usług na rynku opiera się na sztywnych cyklach odnawiania i licencjonowania sprzętu, ZF [pro]Diagnostics będzie oferowało elastyczne opcje cenowe, aby rozwiązania diagnostyczne były szeroko dostępne dla każdego warsztatu, a jednocześnie odpowiadały realiom działalności w tej branży.
Oprogramowanie ZF [pro]Diagnostics może być dostępne poprzez miesięczne subskrypcje lub opcję płatności za diagnostykę pojazdu, co pozwala warsztatom dostosować koszty do rzeczywistych działań naprawczych.
Komentarze (0)