Wyposażenie warsztatu

Wyposażenie warsztatu

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

„Wymieniany przez ekspertów”

– kampania olejów Platinum

W październiku br. startuje najnowsza kampania reklamowa olejów silnikowych Platinum pod hasłem “Wymieniany przez ekspertów”. Kampania jest kontynuacją wiosennych działań reklamowych, wpisując się w długofalową strategię marki bazującą na ekspertach i autorytetach w dziedzinie motoryzacji oraz wątku edukacyjnym. Bohaterem tegorocznych działań marketingowych Platinum jest ambasador marki Maciej Wisławski – ikona polskiej motoryzacji i jeden z najbardziej utytułowanych polskich pilotów rajdowych. “Wymieniany przez ekspertów” to kolejna kampania wizerunkowa Platinium, której celem strategicznym jest wzmocnienie percepcji marki eksperckiej oraz intensywna edukacja kierowców w zakresie wyboru olejów silnikowych. Działania reklamowe obejmą prasę branżową, tytuły skierowane do warsztatów, tygodniki opinii, ogólnopolskie i lokalne stacje radiowe oraz outdoor. Uzupełnieniem działań promocyjnych jest reklama banerowa w tematycznych serwisach internetowych. Działania promocyjne obejmują również sponsoring programu “Zakup kontrolowany” w stacji TVN Turbo, który adresowany jest do kierowców planujących zakup używanego pojazdu.



- Osoba Maćka Wisławskiego, jednego z najbardziej uznanych ekspertów w dziedzinie motoryzacji, doskonale wpisuje się w strategię marki Platinum, jako marki eksperckiej, ukierunkowanej na edukację kierowców w kwestiach związanych z doborem i eksploatacją olejów silnikowych. Równocześnie współpraca z załogą rajdową Kajetanowicz–Wisławski, walcząca pod naszym patronatem w tym sezonie o tytuł wicemistrza kraju w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski, daje możliwość testowania olejów Platinum w najbardziej ekstremalnych warunkach. Udane testy potwierdzają, że nasze oleje są doskonałą alternatywą dla produktów zagranicznych koncernów – mówi kierownik Działu Marketingu ORLEN OIL Dawid Niedojadło.

Kampania jest efektem współpracy Orlen Oil z DEMO Effective Launching. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy STARCOM.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony