Wyposażenie warsztatu

Wyposażenie warsztatu

miesiąc temu  27.10.2020, ~ Administrator   

GaraShield - wsparcie dla niezależnego warsztatu
Strona 1 z 4

W ostatnim czasie wobec niezależnych warsztatów stawia się coraz wyższe wymagania w zakresie standardów i profesjonalizmu obsługi. Z jednej strony wynika to z zaawansowanej technologii budowy pojazdów. Coraz więcej firm dostosowuje się do tego rozwoju korzystając ze wsparcia w postaci różnych konceptów warsztatowych dostępnych na rynku. Z drugiej strony wpływ mają na to zmiany w zachowaniu nabywców. Ludzie domagają się bardziej zrównoważonego rozwoju także w sektorze mobilności. Zwłaszcza wśród młodszych pokoleń znaczenie posiadania pojazdu gwałtownie spada na rzecz innych nowoczesnych rozwiązań w tym sektorze. Wiele firm wciąż nie docenia wpływu tego trendu na ich działalność usługową.

Aktualne trendy rynkowe i ich wpływ na działalność niezależnych warsztatów

Car-sharing, leasing prywatny i biznes flotowy to aktualne trendy, które w najbliższych latach nadal będą się rozwijać. Najczęściej, pojazdy wykorzystywane w ten sposób, są oddawane do autoryzowanych warsztatów. Jednak obsługa biznesu flotowego dla niezależnych warsztatów nie jest z definicji stracona. Menadżerowie flot stają się coraz bardziej świadomi ponoszonych kosztów i nie są chcą akceptować zbyt wysokich cen autoryzowanych stacji obsługi. Kryzys związany z pandemią koronawirusa dodatkowo wzmacnia ten trend. Jednakże sama cena nie jest czynnikiem decydującym przy dokonywaniu zmiany wybranego serwisu. Niezależne warsztaty muszą gwarantować wysokie standardy jakości pracy oraz zapewniać pełną satysfakcję klientom.Biznes flotowy coraz częściej idzie w parze z utratą osobistego kontaktu z klientami. Tymczasem dla warsztatu niezależnego osobista rekomendacja jest kluczem do prowadzenia działalności i pozyskiwania nowego klienta. Jednak dla uzyskania masy krytycznej oraz do dalszego rozwijania biznesu niezależne warsztaty muszą podjąć wysiłki również w obszarze obsługi flot. Tutaj istotne jest pokazanie klientom, że naprawa pojazdu przebiega w sposób transparentny, profesjonalny i z dbałością o najwyższą jakość.

Biznes flotowy coraz częściej idzie w parze z utratą osobistego kontaktu z klientami. Tymczasem dla warsztatu niezależnego osobista rekomendacja jest kluczem do prowadzenia działalności i pozyskiwania nowego klienta. Jednak dla uzyskania masy krytycznej oraz do dalszego rozwijania biznesu niezależne warsztaty muszą podjąć wysiłki również w obszarze obsługi flot. Tutaj istotne jest pokazanie klientom, że naprawa pojazdu przebiega w sposób transparentny, profesjonalny i z dbałością o najwyższą jakość.

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 2

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 1
    POINFORMOWANY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony