Wyposażenie warsztatu

Nasze rozmowy

ponad rok temu  30.01.2018, ~ Bartłomiej Ryś - ,   Czas czytania 5

„Zakup podnośnika to dopiero początek warsztatu”
Strona 2 z 2

Tak naprawdę nasza firma zaczynała swoja przygodę w motoryzacji od sprzętu olejowego. Kiedyś były to jednak bardzo proste zestawy: pompa, przepływomierz typu nortec 55014PRO i właściwie tego typu urządzenia sprzedają się do dziś. Z podstawowych urządzeń należy wyróżnić wysysarki (nortec 99294I) czy zlewarki ( nortec 2065I). Dziś, ci „duzi” klienci są bardziej wymagający i chcą mieć pełne zarządzanie systemem olejowym. Firma Nortec proponuje rozwiązania szyte na miarę klienta. Mam spore doświadczenie w projektowaniu i wykonywaniu całego ciągu technologicznego zarządzania olejami nowymi czy zużytymi. Wykonujemy je głównie dla firm typu MZK, PKS, dużeych firm transportowych czy autoryzowanych stacji producentów samochodów lub maszyn rolniczych. Taki układ jest zamknięty a mechanik, żeby pobrać jakąkolwiek ilość oleju, musi wpisać numer zlecenia, swój numer ID. Każdy pobór oleju jest odnotowany na  komputerze i każdy może w dowolnej chwili zobaczyć zużycie płynów. Nasz wyspecjalizowany dział jest wstanie napisać program do zarządzania olejami w taki sposób aby współpracował on z systemem znajdującym się w danym serwisie czy stacji. Jest to bardzo pomocne i znacznie ułatwia kontrolę i rozliczanie olejów pomiędzy mechanikami, magazynem, obsługą klientów i fakturami.

Czy klient „kończy przygodę” z Państwa firmą w momencie nabycia sprzętu czy jednak potrzebuje on dodatkowego szkolenia, doradztwa? Zajmują się również Państwo montażem np. zamówionego podnośnika? Jak wygląda cały proces?

Zakup urządzeń to dopiero początek współpracy z nami ;)

Dzięki naszemu bardzo dobremu doradztwu oraz bardzo wysokiej jakości urządzeń, klienci, który mają kontakt z naszą firmą, zawsze wracają po kolejne urządzenia. Proszę pamiętać, że warsztat samochodowy, żeby istnieć na rynku nie rok czy dwa, musi ciągle inwestować. Część właścicieli szuka dodatkowych usług, ale do tego potrzebują coraz nowszych (lub po prostu innych) urządzeń. Klient, który kupił kiedyś podnośnik, dziś kupuje wyważarkę, jutro tester a za rok urządzenie do geometrii. Należy wspomnieć, że jest to również zasługa naszego serwisu, który (w razie potrzeby) dokona montażu zakupionych urządzeń czy przeprowadzi szkolenie. Nasze 4 ekipy serwisowe są do dyspozycji klientów przez cały, 7-dniowy tydzień. Klienci to po prostu doceniają!

GALERIA ZDJĘĆ

„Zakup podnośnika to dopiero początek warsztatu”
„Zakup podnośnika to dopiero początek warsztatu”
„Zakup podnośnika to dopiero początek warsztatu”
„Zakup podnośnika to dopiero początek warsztatu”
„Zakup podnośnika to dopiero początek warsztatu”
„Zakup podnośnika to dopiero początek warsztatu”

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ Klakier 1 ponad rok temuocena: 100%  No na podnośniku na pewno nie można poprzestać. W warsztacie przydać się może mnóstwo wyposażenia różnego pokroju. Ja sam kupowałem sporo rzeczy za pośrednictwem sklepu Magazynuj i dzięki temu w warsztacie pracuje mi się naprawdę wygodnie. Według mnie warto zadbać przede wszystkim o zakup pojemników, które pozwoliłyby w sposób wygodny przechowywać różne narzędzia. ;)
    oceń komentarz 1 0 zgłoś do moderacji
do góry strony