Wydarzenia

Wydarzenia

28 dni temu  24.03.2021, ~ Administrator   

3… 2… 1… START do nowego sezonu akcji promocyjnej „NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ 2.0

Lubiany portal REPXPERT dla warsztatów samochodowych wystartował z drugim już sezonem popularnej w ubiegłym roku akcji „NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ 2.0.” Przez 10 tygodni uczestnicy mają okazję zgarnąć po 100 nagród w każdym etapie dwutygodniowym – razem do wygrania jest aż 500 nagród! Akcja NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ 2.0 potrwa od 22. marca do 30. maja 2021. Przeznaczona jest dla użytkowników portalu REPXPERT (www.repxpert.pl).

Schaeffler, producent dobrze znanych marek LuK, INA i FAG, dla zwycięskich uczestników zabawy, przygotował wartościowe nagrody mające na celu skuteczną promocję serwisów samochodowych.

Aby wygrać jedną ze 100 nagród danego dwutygodniowego etapu, wystarczy regularnie rejestrować punkty z produktów wszystkich marek grupy Schaeffler: LuK, INA oraz FAG na www.repxpert.pl. Łącznie podczas trwania akcji można otrzymać aż 5 różnych nagród! Co DWA TYGODNIE inna nagroda. Każdy etap dwutygodniowy to odrębny ranking.

Uczestnicy akcji promocyjnej mają szansę na skompletowanie wyjątkowego zestawu nagród – do wygrania m.in. firmowa szlifierka kątowa (Milwaukee), podświetlany zewnętrzny kaseton LED, praktyczny odkurzacz przemysłowy.

„To druga edycja dobrze znanej Akcji z 2020 roku „NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ”. Poprzednia Akcja została bardzo dobrze odebrana przez właścicieli warsztatów i mechaników, dlatego zdecydowaliśmy się ją powtórzyć także w tym roku. Jednak tym razem po raz pierwszy uczestnicy Akcji nie zobaczą nagród, które „przegapili”, ale też nie poznają przyszłych nagród. Gramy tu i teraz! Uczestnicy będą musieli wykazać się żyłką hazardzisty! - mówi Joanna Ciszewska, Marketing Manager w Schaeffler Polska. Zapnijcie pasy, usiądźcie za kierownicą, podjedźcie do linii startowej . . . zaczynamy Akcję NIE DAJ SIĘ PRZEOCZYĆ 2.0! – dodaje

Szczegółowe zasady dostępne są w regulaminie na stronie: www.niedajsieprzeoczyc.pl, portalu www.repxpert.pl oraz na profilu Facebook Schaeffler REPXPERT Polska

Tagi: Schaeffler,

Jak się czujesz po przeczytaniu tego artykułu ? Głosów: 0

  • 0
    ZADOWOLONY
  • 0
    ZASKOCZONY
  • 0
    POINFORMOWANY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    SMUTNY
  • 0
    WKURZONY
  • 0
    BRAK SŁÓW

Komentarze (0)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony