Wydarzenia

Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 5

7. Targi w Inter Cars S.A.

Najmocniejsza impreza

Targowe imprezy branżowe organizowane przez dystrybutorów części to ostatnio modny trend w Polsce. Jest ich coraz więcej, co chwilę jakaś hurtownia organizuje swoje spotkanie. Jest to bardzo dobry pomysł i sprawdza się w praktyce. Wszyscy są zadowoleni i odnoszą wymierne korzyści. We wrześniu odbyły się 7. Targi w firmie Inter Cars. Oczekiwania były ogromne, tym bardziej, że 13 lipca br. nastąpiła fuzja firm Inter Cars S.A. oraz JC Auto. Organizatorzy nie zawiedli, a targi były przygotowane pod każdym kątem idealnie. Superpomysłem okazała się nowa, specjalnie wybudowana hala wystawiennicza, zlokalizowana na terenie przyległym do Centrum Logistycznego. Na powierzchni 5 tys. m2 zmieściło się 150 dostawców części zamiennych z całej Europy oraz kilkanaście firm z ofertą wyposażenia warsztatowego. Z kolei całkowita powierzchnia całego “miasteczka targowego” zajęła 10 tys. m2. A była w nim wspomniana hala, centrum szkoleń, odbywały się drużynowe zawody mechaników “Najmocniejszy serwis”, stały samochody i ciężarówki ekspozycyjne. Była potężna scena, na której odbywały się pokazy artystyczne, jak np. tuning show, sportowa dyscyplina armwrestling i wiele innych. Warto wspomnieć, że gościem specjalnym był aktor Cezary Pazura, które skutecznie rozbawiał publiczność.



Trzeba przyznać, że tegoroczne 7. targi były wyjątkowo bogate zarówno pod względem oferty produktowej, jaki i programu artystycznego. - Najważniejsze dla nas to zadbać o dobry kontakt pomiędzy naszym klientem, czyli warsztatem, a dostawcą. Zapewnić im wygodne warunki do rozmów handlowych oraz dać możliwość poszerzenia wiedzy o nowych produktach. Program artystyczny to także ważna część dnia targowego, ponieważ osobom, które często przyjeżdżają z drugiego końca Polski, należy się także odpoczynek i relaks na wesoło. Możliwość zdobycia nagród w dość łatwy sposób to dla nich doskonała zabawa, a także pewnego rodzaju pamiątka. W ten sposób liczymy na integrację pomiędzy dystrybutorem a klientem, mając nadzieję, że targi i pobyt w Inter Cars S.A. na długo pozostanie w pamięci odwiedzających – powiedziała Joanna Król z Działu Marketingu Inter Cars S.A.




Organizatorzy nazwali targi najmocniejszą imprezą. - Nazwa “Najmocniejsza impreza” w pełni oddawała charakter imprezy, świadczyć o tym może fakt, iż w ciągu dwóch dni targowych odwiedziło nas ponad 15 000 osób – mówi Radosław Grześkowiak, dyrektor Marketingu w Inter Cars S.A.



- 7. Targi są rekordowe pod każdym względem. W sobotę, 8 września, oficjalnie zakończyliśmy promocyjną akcję pod hasłem “Nie klucz – montuj produkty
oryginalnej jakości”. Na scenie gościliśmy 134 laureatów, którym wręczyliśmy ponad 1 000 000 złotych! Ponadto przeprowadziliśmy bardzo profesjonalnie drużynowe zawody mechaników pod nazwą “Najmocniejszy serwis”. Ogromnym zaskoczeniem było dla nas fachowe podejście zawodników do rywalizacji oraz szybkość w wykonywaniu zadań. Muszę przyznać, że nie spodziewaliśmy się takiego tempa pracy wśród mechaników, bo czas, który przeznaczyliśmy na te konkurencje okazał się zbyt długi. Najlepsi mechanicy bezbłędnie realizowali polecenia w czasie o wiele krótszym! Dodatkowym novum była łączność z warsztatem i transmisja tej części programu “na żywo” na ogromnych telebimach znajdujących się przy scenie – opowiada R. Grześkowiak.




Na targach swoją ofertę zaprezentowali kluczowi dostawcy Inter Cars. S.A. Oferta zawierała:
- 150 najważniejszych, światowych producentów części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych;
- Bogatą ofertę do samochodów azjatyckich;
- Nowoczesne rozwiązania w oprogramowaniu warsztatów;
- Motocykle, akcesoria, opony i tuning;
- Ekspozycję naczep i wywrotek;
- Blisko 40 bezpłatnych szkoleń dziennie przygotowanych i prowadzonych przez specjalistów.




Grupę odwiedzających stanowili zarejestrowani klienci firmy Inter Cars S.A. 15 000 gości to właściciele i pracownicy sklepów motoryzacyjnych, warsztatów oraz serwisów samochodowych, którym zorganizowano transport z 91 filii zlokalizowanych na terenie kraju. W ciągu dwóch dni przyjechało na targi aż 110 autokarów! Charakter tegorocznej imprezy kształtowany był także dzięki połączeniu firm JC Auto i Inter Cars S.A. Dlatego też, organizatorzy przygotowali bardzo ciekawą ekspozycję azjatycką. Na powierzchni ponad 600 m2 znalazły się części do samochodów azjatyckich, m.in. MK Kashiyama, GMB, Tama, Sanyco, Mitsuboshi, 555, NKK, Union Japan, SUN, OBK i inne.



- Przygotowując „Japońskie Miasteczko” na 7. Targach Inter Cars, zastanawialiśmy się jaka formuła naszych stoisk spodoba się najbardziej? Postawiliśmy na prostotę i... przyrodę – mówi Adam Gajewski szef Działu PR i Marketingu w JC Auto. - Prawdziwy japoński ogród z oczkiem wodnym długości 15 metrów, blisko 60 gatunków krzewów, drzewek, kwiatów i innych roślin oraz tradycyjne japońskie „złote” rybki, a także delikatna japońska muzyka, okazały się strzałem w dziesiątkę! Gości witały piękne hostessy i... oryginalna sake. Szacujemy, że nasze stoiska odwiedziło ponad 7 tysięcy osób - kontynuuje A. Gajewski. - Bogata oferta prezentowanych części do samochodów azjatyckich - 18 brandów, oraz profesjonalni doradcy zapewnili każdemu zainteresowanemu wszechstronną wiedzę o prezentowanych produktach oraz o ich producentach. Takie marki jak 555, Exedy czy Union są już bardzo dobrze znane i cenione przez polskich fachowców. Jednak mniejsi, japońscy producenci jak NSK, OBK choć uznani w Azji, tutaj dopiero zdobywają rynek i Targi były doskonałą okazją do zapoznania się z ich ofertą. Jesteśmy przekonani, że nasi goście zabrali do domu nie tylko miłe upominki od naszej firmy, ale przede wszystkim piękne wspomnienia z niezapomnianego Japan Town… - podsumował A. Gajewski.






Na targach prezentowano także wyposażenie warsztatów. Na przestrzeni ponad 400 m2 znaleźli się wszyscy dostawcy z oferty Inter Cars S.A., jednak całego asortymentu oczywiście nie udało się pokazać. Odwiedzający mogli zobaczyć: pełną gamę testerów diagnostycznych, stacje obsługi klimatyzacji, urządzenia do wulkanizacji, urządzenia do serwisu olejowego, podnośniki, prasy warsztatowe, żurawie, dźwigniki i żaby, urządzenia do obsługi układów hamulcowych, narzędzia ręczne Hans oraz wózki narzędziowe z wyposażeniem marki Hans i Sonic, specjalistyczne narzędzia ręczne, myjki ciśnieniowe i odkurzacze. Spółka JC Auto zaprezentowała swoje dwie wiodące marki i własne brandy. Pierwsza z nich to Profitul – podnośniki dwu-, czterokolumnowe, nożycowe, wulkanizacyjne, żaby, dźwigniki oraz urządzenia do serwisu olejowego: wysysarki, zlewaki, wózki pod beczki, wanny, myjki. Druga marka to Toptull, która zaprezentowała się z ofertą wózków i stołów warsztatowych.






Tegoroczne targi były imprezą bogatą pod wieloma względami i nie można było się tam nudzić. Do zobaczenia na kolejnych targach.

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony