Wydarzenia

Marketing w warsztacie

ponad rok temu  25.10.2022, ~ Michał Żak - ,   Czas czytania 2 minuty

A1 Motor Stories po raz kolejny nagradza TRICO

Producent piór wycieraczek oryginalnego wyposażenia (OE), firma TRICO, po raz kolejny otrzymała nagrodę na dorocznym zjeździe A1 Motor Stores. Tym razem jej gama Exact Fit zdobyła tytuł Produktu Roku.

Współpraca biznesowa TRICO i A1 Motor Stores trwa już od ponad dziesięciu lat. W jej rezultacie klienci otrzymują gamę piór wycieraczek, które charakteryzują się jakością OE, gwarantują bezpieczeństwo jazdy i odpowiednią wytrzymałość.

Gama piór wycieraczek Exact Fit w wersjach konwencjonalnej, jednoczęściowej, hybrydowej i na tylną szybę ugruntowała swoją pozycję rynkową już ponad 10 lat temu. Na początku 2022 roku w ofercie pojawiła się prawdziwa nowość - zestawy piór do poszczególnych pojazdów (twin pack). Okazało się to strzałem w dziesiątkę i kolejnym przełomowym krokiem na drodze rozwoju dla TRICO i A1. Pakiet obejmujący zaledwie 95 referencji pokrywa ponad 95% zapotrzebowania rynkowego. Dzięki konstrukcji „superkitu” TRICO z opcjonalnym, alternatywnym złączem, jest to nawet o 40% krótsza lista referencji niż w przypadku konkurencyjnych serii, które często wymagają ponad 150 pozycji.

Exact Fit produktem roku

Nowe zestawy zawierają dwa wiodące w branży pióra TRICO w konstrukcji 'X1'. Są one produkowane i pakowane w Europie. TRICO dostarcza te same pióra jako OE do grupy VAG. Mają one zastosowanie w szerokiej grupie pojazdów, w tym VW ID4, Golf VIII, T-Roc, Audi Q4, Q5, Q7, TT, Škoda Citigo, Kodiaq, Superb, Seat Ibiza, Leon, Rapid i Mi.

To już piąty rok z rzędu, w którym TRICO zdobywa nagrodę na konwencji A1, z czego cztery to nagrody dla Produktu Roku i jedna dla Dostawcy Detalicznego Roku.

Bardzo się cieszę, że TRICO ponownie zdobyło nagrodę A1 za „Produkt Roku”. Systematycznie pracujemy nad udoskonalaniem naszych produktów, aby jak najlepiej spełniać oczekiwania naszych Klientów. Otrzymywanie nagród przez pięć lat z rzędu (z czego cztery za Produkt Roku), wynagradza nasze działania, które podejmujemy, aby produkt był jeszcze lepszy - powiedział Sam Robinson, Group Brand & Marketing Manager (Europe) firmy TRICO.

Fot. TRICO

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony