Za nami pierwsza edycja programu dedykowana ekspertom branżowym. Jest rozwinięciem znanej formuły, która od ponad trzech lat sprawdza się w kształceniu uczniów i studentów kierunków mechanicznych.
Blisko 100 mechaników, przedstawicieli niezależnych warsztatów motoryzacyjnych w dniach 29-30 maja wzięło udział w szkoleniu Akademia Quartz Professional. Najważniejszym punktem spotkania było interaktywne szkolenie i quiz dla uczestników prowadzony przez Adama Klimka, najpopularniejszego mechanika w Polsce i Andrzeja Husiatyńskiego, eksperta TotalEnergies. Po sesji obejmującej 10 zagadnień - omówienie każdego kończyło się rundą pytań - trzem najlepszym uczestnikom wręczono nagrody specjalne, a wszyscy otrzymali firmowe upominki z logo TotalEnergies oraz certyfikaty z autografem Adama Klimka.
Szkolenie cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem jeszcze przed samym wydarzeniem i nie zawiodło oczekiwań, a w opinii wielu mechaników pozwoliło nie tylko usystematyzować, ale także rozbudować dotychczasową wiedzę. Akademia Quartz Professional była dla wszystkich doskonałą okazją do wymiany doświadczeń i rozmów o produktach olejowych, rynku i motoryzacji. Dodatkowo, wieczorna integracja, pełna wrażeń i atrakcji umożliwiła wszystkim lepiej się poznać.
- Tego typu spotkania mają na celu ugruntowanie wiedzy technicznej, poprzez zwrócenie uwagi na to jak istotną rolę pełnią środki smarne w motoryzacji oraz jak rygorystyczne normy muszą spełnić, aby sprostać olbrzymiemu postępowi technologicznemu i rygorystycznym wymaganiom współczesnych silników. Dla nas jako organizatorów, niezwykle cenne są także wrażenia mechaników. Patrząc po zebranych uczestnikach były one bardzo pozytywne - powiedział Stefan Przeniosło, dyrektor marketingu TotalEnergies Marketing Polska.
Fot. TotalEnergies Marketing Polska
Komentarze (0)